Päevarahasid saab 30 päeva kohta maksta kokku €1230. Iseenesest ei muuda see fakti, et väljahõigatud palgad käivad pigem kvartali, kui kalendrikuu kohta.
palgad on nagu kokkulepid. ei kurda oma 2000+ palgaga vene suunal.
800 eurise ekspordi puhul soovitan auto kiirelt maha müüa ja tegeleda alaga, milles natuke parem oled.
Esmalttehke endale selgeks mõiste palk. Autojuhi taskuraha koosneb palgast, komandeeringu tasust ja veel ühest teisest. oleneb firmast. Eestis on üldiselt kombeks maksta miinimum palka juhile. See raha mis kätte tuleb ei ole palk vaid töötasu.
Veokijuhtide palgad pole nii närused, kui mõni siin väidetav asjatundja ja ise selles äris sees niisama siin trollib...
Vene otsade peal palju juba Vene juhte, sest siinsed noored juhid ei taha sinna minna ning need Vene juhid kellel Schengeni viisa, keeleoskus ja töökogemus. Need teavad ka mis palgad mujal Euroopas on. Maxima müüja palga (või siis sissetuleku, kui päevarahad otsa) eest seda tööd ei tee keegi.
Pigem asi selles, et osa firmadest maksavad ikka kilomeetri järgi mitte tööpäevade eest, Venes võib aga tagasikoormate korjamine/ootamine olla omajagu ebamõistlik juhile selle süsteemi järgi.
Jajah, seda need ahollid oma foorumites Applafordi ja Saue Autosse tööle nillivadki, et koduvahet käies ei jaksa palganumbreid enam kartulikotis panka kanda.
peale ahollide nendesse kolhoosidesse vist keegi tööle ei lähe.
normaalne keeli rääkiv vene passiga ja emü elamisloaga juht teenib vene suunal vähemalt 2 korda rohkem kui varem mainitud orjalaagrites skandinaavia haagiseid vedades.
kuda see 90 päevas välja joonistatakse. ametlik keskmine brutopalk saue autos ca 1100 euri (kätte ca 850 + päevarahad max 1230) ja applafordis ametlikult kõigest 8 töötajat (arvestades autode arvu, siis rekkajuhid arvatavasti renditöötajad või fied).
No tegelikult ei ole väga keeruline, aga seletame siis. Veoautojuhid ei ole kogu aeg tööl, seetõttu ei vasta ka aasta lõikes keskmine kuupalk sellele, mida tööl olles igapäevaselt teenitakse.
Juhile palga maksja ei pea olema sama ettevõte, kes on veoauto vastutav kasutaja. See ei tähenda kuskilt otsast, et veoautojuht oleks fie või renditöötaja.
hakkab looma.
kui see 80 on ainult sõidupäeva eest, siis tegemist väga niru sissetulekuga. euroopa suunal teenib rohkem. sellepärast ongi norras eesti autodel slaavi nimedega juhid.
väike remark: keskmine palk sisaldab ka puhkuseraha ehk sealt võib kohe kümnendiku maha tõmmata, et saada reaalset numbrit. lisaks on selle sees juhtkonna ja kontoripersonali palgad ja kui need on konkurentsivõimelised ja ametlikud, siis see muudab oluliselt pilti.
mis puutub juhile palga maksmist teise ettevõtte alt, siis selleks on mõjuvad põhjused ja need pole kuidagi seotud sooviga juhile head teha. võib kalli konjaki peale kihla vedada, et sellise firma keskmine palk ei erime palju min palgast. kuna sa paistad infot omama, siis võid firma nime jagada ja saame teada kui suure ametliku palgaga need mehed on.
hämamises oled osav. kas saue auto ja applaford maksavad sulle reklaami eest?
Palun ürita loetust aru saada, kalendripäev, mitte sõidupäev. Jah, puhkuserahadega on kehvasti aga räägi nüüd, kas sinu (kesiganes sa ka pole) kiidetud euroopa ja vene vahet sõitjatel on kõik nagu peab??
Mina ei läheks tööle ei ühte ega teise, puhkuseraha on mul 10% brutopalgast ja tunnitasu kodumaal pakutavaga võrdlust ei kannata aga saan täiesti aru, miks seal juhid tööl on. Samuti ei loo endale illusioone muudel marsruutidel pakutava kohta.
Kindlasti on paremaid puhkuserahasid, aga iga aasta puhkuse tarbeks eelmise aasta brutopalgast 10% imo kõige kehvem pole.
Milleks Saue Auto ja Applafordi palgalehti vaja? Seal on kõik selge ju. Päevaraha €80-90, kodus oldud päevade eest ei saa midagi ning haigusrahad ja pension tuleb võimalikult väikese põhipalga pealt.
Palgalehti peaks oma sõnade tõestuseks demonstreerima see härra, kelle väitel vene vahet sõitmine see kõikse kasumlikum palgatöö on.
Loe ja imesta,tendiga Vene otsa eest juhil palk 2000+.Seda nagu küll ei peaks häbenema ja võiks kopsud õhku täis tõmmata ja firma,kus seda makstakse ka välja hõigata.Kogu töö ülesse ehitatud vähem pakkumise peale,kes odavamalt veab saab töö omale.Asi pole isegi omanikes kes ei raatsiks maksta ,vaid turul välja kujunenud hind(mis kujuneb nõudluse ja pakkumisega).Vast mõni hea käli viskab veohinnale 100-150 euri peale ilusa näolapi eest,kuid see ka kõik.