Mis mõttes remondiks aju? Kas hakkaks mikrprotsessoreid või läbi kärsanud kiipe plaadile tagasi jootma? Ma pakun, et seal ei ole enam midagi remontida. Parim variant - uus aju. Esindus tuleb tuleb kindlasti rõõmuga appi. Kallim lahendus, kuid kindlaim lahendus...
Ajusid remonditakse mitmes kohas sh. ka neid kiipe. Ma oma autol panin kogemata akuklemmid valepidi peale akut vahetades ja oligi aju läbi. Remonti viisin tartusse vasara tänav 32, vahetati ära mingi protsessor ja asi töötab siiani.
Grandmaster ei ole viisakas sellistele aruteludele vahele segada millest sa ise mitte midagi ei tea. Kõige kallim variant ei ole alati kõige töökindlam ja ka mitte kõige kiirem.
Loomulikult ei ole viisakas vahele segada, aga... ma ei ole ise kokku puutunud/naljalt kuulnud olukorrast, kus aju oleks võimalik veel remontida. Reeglina läheb aju nahka ikka läbi lühise või mingi veekahjustuse ja kui, siis ikka täie raha eest. Remontimine e. nn. põlve otsas tegemine oleks ka justkui kahe otsaga asi - pealtnäha korras, aga tegelikult on mingid parameetrid paigast ära ja auto jälle tee ääres. Lisaks võib see endaga kaasa tuua uued probleemid ja minna lõpuks kordades kallimaks (mäletate, jutt käib ikka veoautost, mis on rahateenimise vahend, mille remont on kallis ja mille aia ääres seismine tähendab ise juba miinust).
Aga kui remontida saab ja on teada kes seda teeb, siis miks mitte proovida. Risk võib ennast ära tasuda.
Jällegi minu poolt läbikäidud etapp. On ka Tallinnas Akadeemia tee kandis firma, mis sellega hakkama saaks. Starmani taga kollakas maja, kui huvitab. Vastus sealt tuleks sarnane: Võime riskida, remontimise hind võib minna üle 100e, kusjuures remontija ei saa ise ju katsetada, kas asi korras, nad ei tee seda tööd väga hea meelega. Kui peale käid, teevad ära, aga garantii pikkusega ei taha nad väga helded olla, ehk ainult 1 kuu, kuna sa võid ju näiteks sinna valed voolud sisse lasta jne. Pika jutu peale: kas uus originaal, või siis Rootsimaa romulatest, seda vahendab Vääna autolammutus. Oleneb muidugi ajust, aga olen saanud lausa 5 korda odavamalt sedakaudu ja asi toimib.
Teema algataja võiks pisut kirjeldada, mis ajuga juhtus, et on vaja remontita. Mis on sümptomid, kas veekahjustus vale polaarsus peale lastud või täkust käivitades juhtus midagi?
Tänan kõiki kes sõna võtsid!
Nimelt auto läks alusvankri remonti.Oli korras.Rem.alusvanker ära ja kui järgi läksin mootori tuli põles.
Palusime siis korda teha ,oli veel 2 nädalat rem. ja tõsteti käed püsti,et nemad ei saa hakkama .Vii Volvosse.Seal uuriti ja öeldi,et aju läbi.Uus aju ja programeerimine ca 7000 eurot.Volvo esindus ütles ,et 95 % on selle viga ,et keevitamise ajal on ainult mass vülja võetud aga sellest ei piisa. Peab olema juhe lahti ühendatud.Nõnda lugu.
Asi selles,et turbo ei hakka tööle,muidu kõik normis ja sõidab aga ....
Auto aastast 2010.
Kunagi ammu aitas keevituse ajaks akust tulevate juhtmete kokkuühendamine, see siis oluliselt vanemate autode kohta. Praegused keevitajad peaksid ka teadma, mismoodi kahjusid vältida.