vahet pole milline ekspedeerija. töö on igal pool sama. kui oled mees, siis saad igal pool hakkama, aga jutumeestel on igal pool jama.
oluline on kas ja palju töö eest raha makstakse.
Kui on soovi ,auto on varustatud /töötahtega juht sangas , pakume täiskoormate vdu EE-Fin -SE-NO vahel ,ringid on ca 2 -3 nädalat , mida rohkem muidugi seda uhkem , aga juhid tihtipeale ei talu pikka elamist autos (räägime alati asjad läbi )
Tööd on stabiilselt , norra siseveol on ainuke koht kus võidagse terminalist panna peale koorem mis on vaja bodos / tromsos jaotusvedu teha ,aga üritame alati kaubelda et oleks võimalikult vähe (aeg on raha )
Hinna ja muud tingimused saab rääkida läbi telefoni teel .
56628614
Marko
Oma ettevõtes säilitame võimalikult stressivaba keskonda ,seega oleme sõbralikud (kubjaseid pole )
Mitte paha pärast, aga miks on vaja 4x2 mega poolhaakeid tööle suruda sinna, kuhu nad kõige vähem sobivad? Mega eest ei maksa sulle tava täiskoormate veol keegi rohkem ja 4x2 talvel Norras on nauditav vähestele.
Oleme saanud suured proektid mida usinalt veame , megad ja tavalised käivad olslo ja kuni trondheim Max , 3 sillalised teevad kuni põhja norrani ja sealt läbi soome tagasi .
Ah kes siis kuudis elada tahab ja rattale siristada? Täiesti ajuvaba töö ja raha makstakse naeruväärselt vähe enamus ettevõtetes, rääkimata sellest et tehnikagi jätab soovida, ole nagu vasja ukrainas peadpidi kapoti all.
Vähemalt 12 õigekirjaviga on Ferroline ülistussõnavõtus, kellegi Marko T omas siis.
Ma ei vaata ka sellise firma poole, kus keegi, kes ei ole isegi juhatuse liige, sellist jampsi peast välja ajab. Ju on "orjapüüdja".
Väärt firmad mehi ei otsi kunagi vaid sinna saadakse läbi firmas olevate meeste kaudu. Ajalehed ja foorumid tulevad mängu nendel kes ei maksa raha või kui makstakse elad kuuaega putkas ja tõmbled nagu loll (maha ja peale andmised)
Palk on miinimum ja ülejäänud on päevarahad ? Mida teeb juht kui ta tahab puhata või veab tervis alt (haigusleht) ? Tähendab et ei puhka ja haige olla pole võimalik.
Firma, kes saadab talvel Norra 4x2 vedurid- see on siiski väga kahtlane tegija. "Kuni Trondheim max" siis kohe? Seega kõik Bergenid, Oddad jms, mis on platooületuse seisukohalt 4x2 vedurile selge jama. Firmat, kes saadab oma juhid talvel 4x2 Norra ja kelle tööpakkumist vahendab poolkirjaoskamatu- kas sellist firmat üldse saab mingilgi moel tõsiselt võtta?
Seda ei saa logistikafirmale pahaks panna, et ta odavaimat võimalikku vedajat otsib. Elame siiski õitsvas kapitalismis ning kui see odavaim vedaja oleks heas toitumuses härg kolme sillaga vankriga, ei saaks pahaks panna, kui ka klient lepib.
Minu küsimus oli pigem, et miks pressida oma olemasolevaid 4x2 megasid mägisesse Skandinaaviasse, kui valdav enamus selle konfiguratsiooniga autoronge lääne-euroopas terminalitööd teeb.
4x2 on ju odavam osta, kui saaks veel meelitada mõne mehe 420 jõuga mäest üles sõitma, anda näppu ka säästuketid- siis oleks Nirvaana vist? Kokkuhoid!
Ootan millal Norra ammulubatud talveseaduse vastu võtab ja eurokitsed oma teedel keelab talviti. Ka poolakate lehmaketid.
Kindlasti saaks õhu puhtamaks sealmail.
Unustasid seekord mainimata kui lollid on eelmised sõnavõtjad, kuidas vaid sina tead kõike jms. Ka seda ei maininud sa, kuidas annad sina Vegvesenile nõu jms.
Kas tervisega miskit lahti?
Eks too plekk-kuudis sitsimine ning ainult omasugustega lävimine viibki paratamatult selle vähesegi hallolluse mandumiseni. Plusspunktid selle eest, et oled teadlik Vegveseni olemasolust, tegemist ei ole siiski seadusandlikku võimu omava asutusega.
Iga loogilist mõtlemist omav indiviid suudaks välja mõtelda, miks 4x2 veokeid Norras kunagi ära ei keelata. Mõnes ametis on neid indiviide suhteliselt vähe küll.
Erinevalt sinust olen Vegvesenist mitte ainult kuulnud, vaid ka nendega kordi suhelnud.
Viimasel korral, kui nende ülevaatus ja kontrollpunktis olin, nimelt nende juurde kohvi jooma kutsutud, uurisid nad, et mis on eestlastega juhtunud.
Keeleoskajate ja viisakate juhtide asemel olevat nüüd räpased ja riiakad umbkeelsed mehed, kes leedukatest ja ka romadest millegi poolest ei erine. Just oli taustaks "esinenud" eestlane, kes talvel siledate rehvide pärast maha võeti ja kes roppusi röökides platsil oma veduri porilaudu laiali pildus.
Ma vabandasin selle tööka maamehe pärast eestlaste nimel Vegveseni ametnike ees. Muide...
Vot sähendsed lood.
Aga sinu meelest on ikka vahva, et eurokitsed saavad talvel sõita- on ju nii? Tore, kui tõusul mõni risti on ja sina just tunnelist välja lendad ja vaatad, kuidas ellu jääda.
Või mis?
Vegeveseniga suhtlemine on nüüd küll mingi kiitlemist väärt saavutus. Kui elus muud pole, siis võibolla tõesti. Kuna ise sõitsin uue ja korraliku autoga, viibati reeglina platsilt teele tagasi, et nemad saaksid "õnnelikega" "suhelda".
Üks hea juht oskab sellega arvestada, et keegi ülesmäkke minnes hädas on, mitte ei lenda pimesi ja kiru teisi. Mul on veoautoga Norrakogemust ainult kaks talve, kuid mäkketõusul olen teed blokeerimas kohanud kaks korda 6x2 autot, null korda 4x2 autot.
4x2 autoga isiklikult samas Oslost kaugemale ei sõidaks, aga sõltumata kõvade norrahuntide katkematust jutuvadast ei keelata neid ära kunagi. Norra transport Euroopa Komisjoni lõa otsas nagu ta on.
Räägiks asjast ka keegi.
Ferroline ostab sisse veo teenust ,see tähendab ,et kui haagisel on ferroline reklaam ,siis seda veab üldjuhul mingi jutsi
-Petsi mütsi firma auto.Mis firma see on ,kurat teab,väiksed ettevõtted.
Hinnad on madalad ja rikkaks ära looda saada.
Teen risti seinale, et sa norras ei olegi nii tegija ja teadja. talvel sa põhjas ei näe kahjuks 4x2 autosid. Ja juhub ka et 6x2 ja isegi 6x4 on kusagil risti poole mäe peal. Ei ole need ka teadmis ime masinad, ketid peavad millegi pärast neil kohustuslikult kaasas olema kõigil.
6x4 peabki risti pooles mäes libedaga olema. Lisaks on põhjas ka lumi teel palju karedam.
Ja ketid ei pea vaid "kaasas olema", neid tuleb osata ka kasutada.
Ega sa isegi Norraga eriti kodus pole. Kui üldse oled- ja seega ei jää sa ka professorile oma ninatarkuses alla.
Ma olen ikka väga kursis norra talvede ja teeoludega, ja ka kettide käsitlemisega hätta ei jää. Minu igapäevane töö on põhja-norras ja tean neid nii et ära selle kohapealt sina küll sõna võta. Asja point oli selles, et tahtsin öelda, et ka näeb 6x4 ja 6x2 kusagil poolemäepeal ukerdamas!
Viimatise lume ajal juhtus mul tööle minnes Junkerdali tõusul tervelt kaks 4x2 autot silma, mis uue tunneli valmimist ära ei jõudnud oodata. Polaarjoon jääb päris mõne kilomeetri jagu lõuna poole.
Justnimelt tööle minnes, kuna töökoht asub mul Bodøs, tihti küll komandeeringutega kogu Nordlandis.
Ahsooo, et hüdro, iso, katus, lame, terasss jms.
Küsiks nüüd, et kas teadmised logistikast, raskeveokitest, nende juhtimisest on pärit teabkust kuuldust, hüpoteetilised või muul moel hangitud?
Soovid sa täismahus CV-d või piisab lühiversioonist?
Kümme aastat rahvusvahelist juhistaazhi, selle sees:
neli aastat Eesti ja Ida-Euroopa vahet (kaugeim punkt paar korda Tbilisi)
neli aastat Rootsi-Hispaania sisetööd (kolm aastat isikliku autoga, viimane aasta palgalisena)
kaks aastat sõitsin lõpetuseks Soome-Rootsi-Norra vahet, kuid kuna mingit "väljakutset" pakub see ainult teatud kontingendile ja ise olen võimeline ka enamaks, leidsin endale töö, mis ei ole küll raketiteadus, kuid siiski märksa keerulisem, kui päev otsa aknast välja vahtimine. Natuke asjalikuma kompensatsiooniga samuti.