Kui midagi konkreetset teada saada ,tuleks öelda auto mõõdud .
mõne jaoks on ka citroen nemo kaubik ,teine mõtleb Iceco daily 8 m pikka.
väikseid pirukaid toob iga autotreileri firma.
Suurtega on aga sellised lood ,et need hõivavad koormas 3 sõiduauto koha ja hind on vastav sellele.
Lisaks tuleks öelda ,kas auto käivitub ja liigub ,veereb-ei veere.
Treilale ajades arvesta kaubiku tagaületusega - kraabib vastu maad.
Kas rooli annab keerata.
Kas tõmbamiseks on mõni kinnitoskoht ka avariist alles jäänud või sõidab omal jõul
Ning vastavalt eelmisele, kas treilal on varustuses ka vints olemas.
Inimene kes ei suvatse kirjutada midagi sõiduki kohta ei olegi konkreetne klient. Selliseid pihkureid on foorumis palju. Nagunii nägi kuskil müügikuulutust ja lootis väikese raha eest Eesti tuua. Nagu öeldud ,võtab suur kõrge kaubik autotreileril 3 sõiduauto koha ja vastavalt sellele hind.
Lisaks ,kas auto veereb?Kui kaubikul ikka ratast all ei ole,siis suur sõiduautode treiler seda tooma ei hakka.
Ilma rattata auto jaoks on vaja multilifti tüüpi plaati mis maha tuleb. Sellise auto tellimine Ee-Holland on hind...... Telli poolhaagis ja tõsta kraanaga peale. Kõige soodsam tõenäoliselt.
Põhimõtteliselt mõtetu teema.
Tuuakse kõik asjad ära kui vaja ja raha on. Vanasti veetigi siia surnud asju, millel polnud mootoreid(või ei töötanud) Kui maksad, tuuakse kõik asjad ära.
Ilmselgelt pole inimesel mingit huvi, muidu kirjutaks kuskohast, mis kaubik, mis suurus(väike, keskmine, suur, lühike,pikk, täispikk, madal, täiskõrge, mis kaubikul viga jne jne.
Masinaks VW transporter, auto ei veere, kuid koha peal on võimalik poolhaake paele tõsta.
Asi peaks toimuma Veebruari kuus...
Kellel kindel huvi transat pakkuda, kirjudake e-mailile, palju võiks toomine maksta, kuna masin on vaja kindlasti ära tuua.
Hirmus palju jagad informatsiooni .Transporter .... noo ja siis.
Transporteril saab olla ka 3 m kõrge furgoon. Ja pikkus isegi 7 meetrit.
Kui näiteks lühikese ja madala transporteri tuuakse ära sõiduauto hinnaga , siis kõrget ja pikka mitte. Liikuva sõiduato hind Holland -Eesti on üldjuhul vahemikus 400-500 eur
Trans fin! Ka sina eksid .Aga Transporter on enamustele lihtsalt pikk või lühike kaubik.Kui oleks olnud mingi muu moodustis oleks seda ilmselt mainitud.
Nüüd aga seleta lahti kuidas võtab kõrge 8m kaubik treila peal ainult 3 auto koha.
Kõik sõltub autojuhi oskustest.
Tavaline enamlevinud treiler võtab peale 9 autot.
Vedukile 4 ja haagisele 5. (Venelased sõidavad Eestis mingite sadulautodega ja sinna ei mahu)
Esmalt pannakse madalam sõiduauto(näiteks Golf-Polo) veduki kabiini kohale üles.seejärel lastakse ülemine korrus alla ja suur kaubik sõidab ninaga vastu juhikabiini, samas jääb ülemise sõiduauto tagaosa kaubiku kapoti kohale. Nii saavutatakse ülekate.
Haagise tiisel venitatakse pikaks ja taha topitakse 5 sõiduautot osalise ülekattega üleval korrusel.
Niisiis läheb koormasse 6 tavamõõdus sõiduautot ja suur kaubik.Muidugi muutub kogu koorem väga pikaks,ca 21 meetrit ,aga see on tavaline....
Veoki kabiini kohal veetakse koguaeg autosid ja sellise ehitusega ongi autod tehtud . Muidugi peab auto olema madalam ,mingi mahtuniversaaliga läheb kõrgus räigelt üle.
Mida sa transport-fin sööd et nii tark oled?Igas teemas oskad targutada,vaatamata sellele et pool läheb valesti.Võid ju erinevaid nimesid kasutada aga stiil on sama.
Lisaks on mul kaubikuid küllalt veetud üleval esimese autona.Lasti rehvid tühjaks ja tõmmati koormarihmaga vedrud kokku.Seda rohkem madalate sildade pärast mitte et politseid kardaks.Ja on sedagi juhtunud et ei mahtunud-aga tegijal juhtub.
Valerka - ma varem arvasin et sa pole päris loll aga nüüd juba hakkan kahtlema... .Kes sii legaalsusest rääkis.Sai ju mainitud et silla alt pidi läbi mahtuma.Samas laeva mahtus ka vist max 4,4.Aga veeti konkreetselt Toyota Hiace,Liteace,Nissan Urvan,Mazda.Neid pandi 2 korrust kuna suunal Eesti-Euroopa sõidukate osakaal oli väike.
no... (registreerimata) - näita mulle lolli, kes tänapäeval hakkab mingit mõõdet lõhki ajama, niisama fantaserida võid aga see on reaalsus https://www.youtube.com/watch?v=lMf2YF5p7aY
Mul nendest oma koormatest pildimaterjali küll aga kuna treilad polnud minu omad ei hakka ma pilte teiste autodest siia panema.Kui ei taha ära usu.Kahjuks kuna ise enam autodega ei tegele siis ei või kinnitada kas keegi seda tänasel päeval teeks.Tean et kui 10 autot peal siis pikkus niikuinii üle kõigil ja veetakse päevast päeva.
Ma töötasin neli aastat firmas, kus üks külmik oli 4.20 kõrge ja 2.6 lai. Ei huvitanud kedagi, sõitis teine Helsingborg-Valencia liini.
Mõõtudes koormad on reaalsus piiriületustega marsruutidel. Nagu mainisin, leedukad käivad Mann Linesiga Paldiskist vähemalt 4.5m kõrgete koormatega (Salacgriva Circle K-se teemaksu ostma minnes katuse alla ei mahu).