Veoautod ja rasketehnika

Veorullid

Juhtivtootaja
22:42 03.05.2018
Sooviks nõu targematelt 6x2 veorullide kohta.
Kas veorullidega võib kuni kilomeeter jutti sõita? Ja kas on sama tõhusad kui 6x4? Tean, et rapsima hakates lõhub korraga neli rehvi ära.
Vastuseid paluks eelkõige nendelt kes on selliste asjadega kokku puutunud.
.............
06:29 04.05.2018
Eks ta üks rehviõhkuja ole. Eks neid veidikene on abi kah. 6x4 tõhusust sealt küll välja ei tule. 6x2 on asfaldi auto, on ta siis rullidega või mitte, 6x4 saab ka pehmel pinnasel edaspidi ja tagurpidi sõita. Mõistust on ikka vaja.
6x2
01:22 06.05.2018
Tomib väga hästi kui õigel ajal rullid vahele lased, ei lõhu mingeid rehve kui korralikult oma tööasendis on. Poriaugus kinni olles on hilja, siis alles kasutma hakates ei lähe korralikult vahele ja lõhub rehvid ära. Rullid lastakse vahele lastes auto kergelt liikuda, mitte paigal seistes, siis ei lähe nad ka ilusti paika. Kui õieti rullid vahele lastud veab samahästi kui 6x4, ei libise midagi üle ega lõhu rehvi. Tean, olen ise kasutanud.
.................
10:35 06.05.2018
See jutt ei ole pädev et läheb nagu 6x4, on ka sõidetud. Koormaga mudas on 6x2 ikka 6x2, olgu ta rullidega või mitte(ilma rullideta sa ei sõidagi kuhugi) Kui tahad autoga tööd teha ja tööd teha igalpool, mitte tööd valida siis on veoskeemiks 6x4, abisillaga ja rullidega võib ju endale illusioone luua.
Juhtivtootaja
23:57 13.05.2018
Küsimus tekkis sellepärast, et endal väga harva vaja abisild järgi lülitada ja nii mõneski mülkas olen näinud veorullidega 6x2 sõitmas.
Ja kas rehvid peavad mõlemal sillal täpselt ühesuguse mustritüübi ja kulumisega olema?
To juhtivtöötaja
13:58 08.06.2018
Osta siis endale 6x4, millel tagumine sild võimalik välja lülitada ja üles tõsta, oled õnnelik igas situatsioonis. Pakuvad nii volvo kui scania, teiste künade kohta ei tea ega huvita kaa.
............
17:33 08.06.2018
Kui enda majapidamises kasuatav masin siis võid ju rullidega ka osa, kui pakud teenust ja teenid leiba siis 6x4.
Vunts ..
21:25 15.08.2018
6x2 rullidega on väga hea läbivusega masin. Veosillal peavad olema korralikud rehvid. Rehvirõhud ja rullide laagrid-puksid samuti korras hoida ja vahele laskmine õnnestub kõige kergemini otse tühikäigul tagurdades.
Sõidan sellise vedruvankriga juba mitu aastat ja käin igasugused porimülkad läbi.....pole muresid olnud.
6x2
21:47 27.11.2018
Oskab keegi soovitada, kus saaks edukalt 6x2 tagumise abisilla sundtõstmisele ümber teha (v. a. esindused) ?!?! Tehaseseades toimib ainult kiiruseni 30km/h ja 13t veosillale, millest mägedes pole mingit kasu. Vaja oleks neid parameetreid muuta. Autoks Renault T
Aju tuleb vahetada
23:53 01.12.2018
Kui on uus Reno, vahetatakse sillatõste moodul. Originaali üle kirjutada ei saa ja panebki vägisi maha silla.
Sellise lolluse mõtlesid välja EU eurotibid, pidi liiklusohutust oluliselt tõstma, kui boggysild ikka hästi vastu maad.
Alguses tehti nii, et sild visuaalselt maas, et kõik 30+ toimiks, aga padjad tühjad. Siis jagati ära, et nii tehakse ja välistati see võimalus moodulis.
VOLVO grupis toodetuid pean silmas.
Norra pole EU ja sinna sellist jama ei tellita.
...............
12:07 02.12.2018
Jaja, abislla ja rullidega 6x2 on sama mis 6x4 ? :D Vali naer saalist. Sinna kuhu 6x4 läheb ja tuleb vaevaga siis sina lõhud oma rehve ainult nende rullidega kui kinni istud. On tõid ja tööpakkujaid kes välistavad oma objektil igasuguse 6x2 masina kuna on vaja et masin liigub.
rooma1
12:01 08.12.2019
Veorullid on sama mis 6x4 või premed. Selleks on vaja mõistust.Olen pikalt (aasataid) kasutanud. Kui valida oleks uue auto puhul kas 6x2 rullikutega või 6x4 siis igal juhul 6x2. Olen oma 35 praktika jooksul näinud ühte juhti kes oskas seda kasutada ,õiges kohas õigel ajal.Kui ei osata siis lõhubki kumme ja kasu pole.
Rulli rulli
17:28 23.01.2020
A mis see 6*2siis niipalju parem on,et selle valid?
R
13:01 24.01.2020
Hind pea poole odavam kui 6x4 ja küttekulu ka väiksem.
maz500
21:10 01.02.2020
Uuena ostes on 6x4 ja 6x2 hinna vahe olematu.Mis puutub küttekulusse siis see on loll jutt,et 6x4 võtab rohkem kütust (omal nahal mõlemad ära proovitud).Kulu sõltub juhist ja sellest milliste ülekandearvudega on tagumised reduktorid.Seda asja ei vaata ostes kasut.auto puhul keegi.Tean juhust kus 6x2 võttis rohkem kütust,kuna oli aeglasemate reduktoritega kui 6x4.