Tere! Viskan väikese kondi järamiseks veokijuhtidele ja transpordiga tegelevatele firmajuhtidele.Kas ja kui palju toimub rahvusvahelisi vedusid C1 ja C-kat veokitega?C1- kati all pean silmas nt.MB Atego,väiksemad Man ja Daf autosid.Kas on üldse lootust leida sellist tøöd antud veokitega?Tean,et Venemaal ja Lätis-Leedus veetakse sellistega vähemalt läbi Eesti kaupa,kuid sihtkohta kahjuks ei tea kui kaugele Eestist minnakse.Kui kellegil ,ehk pakkuda isegi sellist tööd kasvõi Baltikumi piires ,või Eesti -Soome reisid võib teada anda siia!.Veider soov ,aga uurida ju võib,kuna antud autodega paistab olevat väga vähe tööpakkumisi,enamus on kohapealsed jaotusveod.
Üks tuttav sõidab juba aastaid sõidab b-kat kaubikuga Hispaania vahet. Neil firmas mitu kaubikut sõidavad seda otsa.
Luunja Kurk käib ka kaubikutega Hispaaniast Eesti kurki ja tomatit toomas.
Nuu väga palju veavad kutsikatega poolakad, Ja veavad igale poole. Saksa, Soome, rootsi ning igale poole euroopasse. Ilmselt enamikel logistika ettevõtetel ajab harja punaseks see, et hinda nad eriti ei küsi. Reeglina euroopa suunas tagasisõit tühjalt, siis võetakse ükskõik mis vastu mega odavalt. Lisaks tahhograafi puudumine samuti on peamiseks aspektiks kui tava rekka sügab saksa 3-4 päevaga siis PAN paneb 1,5 päevaga silmad ruutus.
Kui auto on N2 (C1 juhiluba) ehk üle 3500 kg on sõidumeerik(tahograaf )kohustuslik nii eestis kui mujalgi.
Need poolakad sõidavad enamuses kuni 3500 kg autodega ja nemad tõesti ei pea omama.
Väljaarvatud Saksamaa kus tuleb sõidumeeriku puudumisel pidada N1 kaubikul logiraamatut.