Veoautod ja rasketehnika

C1 ja C -kat veod

erki226
21:56 11.10.2019
Tere! Viskan väikese kondi järamiseks veokijuhtidele ja transpordiga tegelevatele firmajuhtidele.Kas ja kui palju toimub rahvusvahelisi vedusid C1 ja C-kat veokitega?C1- kati all pean silmas nt.MB Atego,väiksemad Man ja Daf autosid.Kas on üldse lootust leida sellist tøöd antud veokitega?Tean,et Venemaal ja Lätis-Leedus veetakse sellistega vähemalt läbi Eesti kaupa,kuid sihtkohta kahjuks ei tea kui kaugele Eestist minnakse.Kui kellegil ,ehk pakkuda isegi sellist tööd kasvõi Baltikumi piires ,või Eesti -Soome reisid võib teada anda siia!.Veider soov ,aga uurida ju võib,kuna antud autodega paistab olevat väga vähe tööpakkumisi,enamus on kohapealsed jaotusveod.
K
10:27 15.10.2019
Üks tuttav sõidab juba aastaid sõidab b-kat kaubikuga Hispaania vahet. Neil firmas mitu kaubikut sõidavad seda otsa.
Luunja Kurk käib ka kaubikutega Hispaaniast Eesti kurki ja tomatit toomas.
COV1
12:00 15.10.2019
Hey,

Nuu väga palju veavad kutsikatega poolakad, Ja veavad igale poole. Saksa, Soome, rootsi ning igale poole euroopasse. Ilmselt enamikel logistika ettevõtetel ajab harja punaseks see, et hinda nad eriti ei küsi. Reeglina euroopa suunas tagasisõit tühjalt, siis võetakse ükskõik mis vastu mega odavalt. Lisaks tahhograafi puudumine samuti on peamiseks aspektiks kui tava rekka sügab saksa 3-4 päevaga siis PAN paneb 1,5 päevaga silmad ruutus.
Autojyht
13:40 15.10.2019
Kui auto on N2 (C1 juhiluba) ehk üle 3500 kg on sõidumeerik(tahograaf )kohustuslik nii eestis kui mujalgi.
Need poolakad sõidavad enamuses kuni 3500 kg autodega ja nemad tõesti ei pea omama.
Väljaarvatud Saksamaa kus tuleb sõidumeeriku puudumisel pidada N1 kaubikul logiraamatut.
j6hker
13:13 05.01.2020
CE juhina sunniti mind ka korra b-kat kaubikuga 1100km ringi tegema.

alustasin öösel kl 2, tagasi pealelõunat kl 16. 14 tundi järjest.

kvaliteetaeg.