ihhi kui selline jurakas on kamazi mehel selja taga võtab kamazi mees oma õlise mütsi epast palub jumalat et õhu vool tema armsa pleki junni teele jätaks :)
Muuseas, üleeile sai juba oma silmaga R är anäha, 3 tükk ikorraga Eesti numbritega. Väljast suht ok, ei tea küll kuidas tehnika on, aga kaldun arvama, et nagu ikka kõigil uutel asjadel- lastehaigusi palju, kindlalt ei saa muidugi väita, aga nii see kipub olema...
Ei saa sellest väitest aru , miks R-seeria sobib ainult sisetöödele.
Euroopa ja Eesti vahet sõitmiseks on selline relv ideaalne, kuna uus vedrustus lisab sõidumugavust idaeuroopa teedel.Ja mitte ainult vedrustus, see auto on muutunud 35% võrrelde eelkäijaga.Prioriteediks on juhi olme-ja sõidumugavus
R-seeria kabiin on oma suuruselt võrreldav ainult DAF-iga. Need kaks on kõige mahukamad hetkel tootmises olevatest kaugsõidu kabiinidest. Kahjuks on Volvo kabiin tänu aegunud kaldus esiklaasiga väiksemaid. Kindlasti on Volvo hea auto ja tugev konkurent Scaniale, mida näitavad eelkõige müüginumbrid erinevates riikides. Selge on see, et Rootsi "asi" on eluaeg eestlastele hästi meeldinud ja on ka edaspidi.
Kuid kõik selle hea on suuteline nullima üks ainus tegelane.....Siit ka Teadja poolne soovitus, austage oma tööriista, ainult tõsine armastus auto vastu liidab teid oma hea kaaslasega. Kui Sa ei suuda seda teha, pane amet maha, nii on kõigil teistel rahulikum ja seda lapsikut ärplemist kuulama. Loodan, et tegijad mehed on minuga nõus ja ei tundnud endid riivatuna. Edu!
loll jutt suhu tagasi. kust otsast see volvo kabiin väike on? ja man ja renault jäävad siis ka sinna tahapoole? mõtetu ülistada neid autosid, kuhu oled korra elu jooksul sisse piilunud. kõige suurem kabiin on siiski magnumil praegu.
to: teadja?!, magnumil kyll kõige suurem kabiin ple, ammugi mitte... suurim kabiin kuulub siiski hetkel man-ile, ja enne magnumit on veel vesipea, daf megaspacecap, mb megaspace, volvo fh xl ja siis võibolla alles magnum.
to:15:56
Kust otsast, eest otsast, klaas ju viltu ees. Vaata autot külje pealt. Olen isiklikult osalenud täislastis(40T) veokite testimisel. Esindatud olid kõik margid, mis Euroopas enamkasutusel.
volvol on jah klaas viltu , magnumil on tõesti võike , ta võib olla sile pinnaga , kui jah , volvol on asjade paigutus tõesti parem , volvol on armatuuril hea laua moodi koht , kuhu saab teleka paigutada , õllet hoida klaasi jpm , scannil see puhul puudub , see on tegelt kõva miinus
teadja kle, kas see ongi nüüd sinu ainuke argument?! et scannil on rohkem ruumi sellepärast, et volvol on klaas viltu ees? magnum on kindlalt ruumi osas vesipeast ees. see endeli edetabel on bs
magnumis kyll vesipeast rohkem ruumi ple, magnumil kyll sile põrand, aga vaata kui väike kõrgendi selleeest on... ja uutel r-seeria scannidel on kirst ka väga väiksex lifitud, umbes nagu uutel fh-del..
Ma räägin ainult sellest mida tean 100% aga vaielda ma küll ei taha aga head nõu anda küll. Seda viimast olen meeleldi ka jaganud. Olen õnnelik inimene autonduses, kellel on olnud ja on edaspidigi palju võimalusi kokku puutuda erinevate markidega, sellest ka kindel poolehoid Rootsi veokitele
scan ei istu minule. volvo on masin sellega sõida terve elu. scan raputasin mind nii läbi kui ma kreekat ja iirimaad sõitsin. volvoga pole nüüd siiani 2 aastat volvoga sõitnud ja pole siiani midagy olnud.
Kiirküsimus- kuidas reguleeritakse SCANIA H4 pirniga esitule kõrgust? Mootorid töötavad, tõstavad ja langetavad, aga vihkude kõrguste vahe on muljetavaldav...
Nagu ei tuvasta mingit välist võimalust reguleerimiseks.