13-meetrised kallurpoolhaagiseid on olemas küll.ka taha kallutavaid. kuskil 80 kandi juurde jääb mahutavus. aga pind peab kaldeta olema kui see jurakas silindri välja ajab, vastasel juhul oleks soovitatav kaamera ühes võtta ja see nali Naljakatesse Koduvideotesse saata. prantsuses veetakse viinamarju nendega.
Fliegli kallurhaagised toodetakse Saksamaal Triptis´es asuvas tehases.
Raam ja pealisehitus on Fliegli omatoode. Veermiku koostekomponendid Euroopa tunnustatud tootjatelt, SAF , BPW , Wabco , Knorr.
Uue haagise hinnad on erinevad, sõltuvad pealisehituse tüübist ja materjalist ning koormaruumi mahust.
võttes võrdluseks tavalise teraskastiga kallur-poolhaagise ,
siis Fliegli haagise kaal ei erine teiste tootjate haagistega võrreledes.
Fliegl Ligth tüüpi haagised on jah kergemad, aga ka kallimad.
Raami kooste erineb.
Oskab keegi midagi Poola Bodexi sillakaalude kohta öelda? Elektriline paneb täiesti mööda.Scania esindus ei saa hakkama (tarkvara puudub).All on BPW sillad.Oleks ikka hea kui uus asi kaalu ka näitaks.