Küssa siis selline, et oskab keegi äkki soovitada midagi mis jääks nõksa alla 7,5t. Plaanis saaksast tuua miskit millega ise tööd teha veidi. Ise vaatasin Iveco't ja MANi. Pea-asi, et ei laguneks kiiresti ja kütusekulu väga suur poleks. muidu on eestisisesed veod aga vahest on Norra ka vaja minna.
Eurocargo suunas liiguvad endalgi mõttet...selle saaks saksast iseenesest väga odavalt kätte (isoterm furgoon ja tagaluuktõstuk). Seal valik suurem kui eestis ikka ja hinnad ka tunduvalt odavamad. Aga oskab keegi äkki Iveco kohta miskit kommenteerida? kuidas vastupeab, kui suur kütusekulu on jne...:)
Ennastki huvitaks eurocargo'ga seonduvad kulud...palju kütet kulub, kui tihti peab teeninduses käima ja kuidas muidu vastu peab? Huvi pakub just see 7.5t reg. massiga seljakott:)
tuttav sõidab isikliku eurocargoga. viga on see et veljed lähevad lõhki, kas tuleb see sellest et rattad on 16 tolli ja löögid velgedele kõvad? muidu on see 75E14 suht käbe masin, kütust kuskil 20/100. nõrgad kohad on veel kõik ühendused mis kardavad roostet (elekter, pidurisüsteem). praegu peaks juba juppe liikuma. samast klassist võid uurida veel man ja väiksemaid volvosid FL611 jne. kui kasutatud autot ostad, siis üldiselt vajad sa hiljem varuosi. vaata eesti lammarid läbi, kuidas neil erinevate markide osadega on. mitsu canter on vist täis hüdropiduritega, volvod on kombineeritud variant hüdro ja õhkvõimendus-see süsteem nt ford cargo peal sakkis korralikult. kui koormad pole rasked, siis võid mõelda ka mersu varios peale või iveco daily. norras vajaksid sa mägipidurit ja piisavalt võimast mootorit. kokkuvõtteks, iga kasutatud auto on oma eelmise juhi nägu (olen näinud väga korralikke ivecoid ja väga ****s seisus volvosid).
ega canter on samas üsna nõrga raamiga ja vedrustusega.kui on karta et kaalu lõhki ajad siis ta hästi ei sobi.
ise tegelen luukide ja külmikutega kui on küsimusi ,vastan...
see volvo mis saa auto24 vaatasid on natuke jama kuna tal ANDMETE järgi kandevõime ainult 2250 KG ma soovitaks siis juba minna kahe transitiga tuleb sama välja ja kütust läheb ka vähema !!! ;) nii et edu selle volvoga mis MÕNE ISIKU arust on 7.5 tonni !!
7750 kg täismassi saab lihtsalt muuta 7500 kg registrimassiks ja sõida C1 lubadega nii et maa must. see tehing maksab 200 kr ehk teh.passi vahetuse raha.
Canter on väga hea masin. Olen sõitnud ja jäänud canter'i peale juba aastast '96. Suht vaikne ja hea ning mugavate sõiduomadustega. Sõites pikki vahemaid on ta ka ökonoomne, Saksamaal sain 10,5 l/100, tõsi küll tühja autoga, kuid siiski. Vedades suure tuuletakistusega lasti nagu kombailnid, traktorid, pressid jne on kulu ca 14-17 l/100'le. Ülekoormuse puhul peab ka hästi vastu. Tõsi küll, siis tuleb juba kasutada ka 1. käiku. Mootorile ei ole teinud mingit remonti ega käigukastile. Raamid muidugi võtavad roostet, kuid on tugevad. Varuosadega pole ka jänni jäänud. Talvelgi käivitub, näita ainult võtit. Igati rahul.