Renault Trucks laiendas nende veoautode hulka, millele saab tellida lisatasu eest hüdraulilist esirattavedu pakkuvat süsteemi Optitrack.
Optitrack on tellitav Renault veoautodele veoskeemidega 4x2, 6x2 ja 6x4. Esialgu pakuti süsteemi vaid veoskeemiga 4x2.
Reaalselt kujutab 2010. aastal debüteerinud Optitrack endast hüdraulilist nelikvedu. Tavaoludes esirattad ei vea, kuid kehvades teeoludes saab juht sisse lülitada käigukasti küljes oleva hüdropumba, mis toidab esirataste rummudes olevaid hüdromootoreid.
Nii suudab Optitrack'iga varustatud sõiduk liikuda ka kehval maastikul sarnaselt klassikalist esirattavedu omavale sõidukile. Küll on hüdraulilise süsteemi eeliseks väiksem kütusekulu, seda tänu väiksematele kadudele jõuülekandes ning tavalise esirattaveoga võrreldes kuni 500 kilo võrra väiksemale kaalule.
Optitrack toimib kuni kiirusteni 25 kilomeetrit tunnis, seda nii edaspidi kui tagurpidi sõites. Süsteem on saadaval vaid kombinatsioonis automaatkäigukastiga Optidriver+ .
Sarnaseid lahendusi on testinud ja kasutanud ka Volvo ja MAN.
KOMMENTAARID