Iveco peamiseks uudiseks on IAA raames debüteerinud magistraalveok Stralis Hi-Way, eelkäijaga võrreldes on autol uued jõuallikad, uuenenud kabiin ja laienenud elektrooniliste juhiabide valik.
Ka on senisest madalamaks viidud auto hooldus- ja ekspluatatsioonikulud.
Viimistletud aerodünaamikaga sõiduk on saadaval kahe erineva laiusega kabiiniga, kabiinis endas on muutunud armatuurlaua kujundus, samuti juhtimisseadmete asetus.
Autole paigaldatakse ka "Driving Style Evaluation" süsteem, mis hindab juhi sõidustiili ning meelelahutussüsteemi ja tee- ning autoinfot edastav Iveconnect.
Uue Cursor FPT sarja jõuallikad on kolmes töömahus: 8, 10 ja 13 liitrit, väljalaskegaasid vastavad Euro 5 normile, ning 9, 11 ja 13 liitrit (Euro 6).
Jõuallikate võimsus jääb 310 ja 560 hobujõu vahele. Olemas on ka gaasil töötavad mootorid, need annavad välja 270 ja 330 hobujõudu.
Tootma hakatakse uut Iveco Stralist Madriidis.Võit Dakari rallil tuleb samuti rahaks pöörata. Et legendaarse kestvussõidu võitnud Iveco ei meenuta sugugi seeriatootmises olevaid sõidukeid, on Hannoveris väljas Miki Biasioni võistlusauto.
Koolibusside turvalisus on oluliseks probleemiks ka Eestis. Iveco on astumas sammu edasi, pakkudes oma koolibusside turvapatjadega istmeid.
KOMMENTAARID