DAFi käesoleva aasta suurimaks uudiseks on koos Euro 6 keskkonnanormidele vastavate jõuallikate esitlemisega ka uuenenud magistraalveoki DAF XF debüüt.
Väliselt on muudatused kõige paremini märgatavad auto kabiinist, millel on uus kujundus. Senisest suurem radiaatorivõre varjab 30 protsenti suuremat radiaatorit.
Täiesti uued on XF-i tuled, soovi korral võib autole tellida isegi LED-tuled. Uue kujunduse on saanud ka veoki küljepaneelid ja katusespoiler, samuti XF-i interjöör. Samuti on uue kujuga veoki raam.
Väiksema kütusekulu huvides hakatakse XF-le pakkuma tagasilda ülekandearvuga 2.38:1.
Veok on 90 kilo raskem kui praegu tootmises olev XF105, seda 250 kilo Euro 6 keskkonnanormide saavutamiseks vajalike lisade võrra.
Põhjalikul on uuenenud XF-i jõuallikas, selleks on Euro 6 nõuetele vastav MX13 diiselmootor, kaheksa aastat tagasi debüteerinud 12,9-liitrise mootori edasiarendus.
Sõltuvalt kliendi soovist on mootori võimsuseks kas 410, 460 või 510 hobujõudu.
Veojõud kantakse tagaratasteni ZF-i AS-Tronic 12-käigulise automaatkäigukasti abil.
Tootmisse läheb uuenenud DAF XF 2013. aasta alguses. Juba on ka teada, et veok tuleb umbes 14 000 eurot kallim kui praegune mudel, kuid saab seejuures standardvarustusse stabiilsuskontrolli ja aasta pikema garantii veermikule.
KOMMENTAARID