Daimleri kontserni kuuluv veoautotootja Fuso saab nüüd pakkuda varasemast ökonoomsemaid ja puhtamaid veoautosid Fuso Canter.
Selle saavutamiseks on tõstetud sissepritsesüsteemi töörõhku, mootorisse valatud varasemast vedelam õli, kasutusele võetud väiksema veeretakistusega rehvid, aeglasema ülekandega sillad ning start/stopp süsteem.
Sõltuvalt versioonist ja kasutusvaldkonnast on Canter seetõttu kuni üheksa protsenti ökonoomsem. Väljalaskegaasid vastavad seejuures normidele Euro 5b+ ja Euro 6. Mootorite näitajad võimsuse ja pöördemomendi osas jäid muutumatuteks.
Canteri versioonide valikusse lisandus aga variant, mille täismass on 8,55 tonni ja kandejõud kuni kuus tonni.
Lisaks saavad kõik Canteri eksemplarid endale elektroonilise stabiilsusprogrammi (välja arvatud Canter 4x4). Nelikveoline Canter võib nüüd aga uhkustada tehasest paigaldatud lülitatava aeglustiga.
KOMMENTAARID