Peugeot avaldas täna esimesed ametlikud fotod uuenenud kaubikust Peugeot Boxer, müügile peaks uuenenud tarbesõiduk jõudma suve keskpaigaks.
Suurimaks väliseks muutuseks on Boxeri esiosa disain, samas peaks uuenenud kaubik endaga kaasa tooma ka väiksemad kulud ja vähenenud kütusekulu.
Ka on Boxeri vastupidavuse ja väiksema müra huvides muudetud jäigemaks kaubiku keret, tugevdatud lükanduste mehhanismi ja tagauksi ning võetud kasutusele uue konstruktsiooniga amordikinnitused. Samuti on muudetud Peugeot 2,2-liitrise HDi diiselmootori sissepritsesüsteemi.
Mõningad kosmeetilised muutused said osaks ka Boxeri sõitjateruumile (uue kujundusega rool, uus kontrollpaneel keskkonsoolis).
Kõiki neid muudatusi on prototüüpidel testitud 2,5 miljoni kilomeetri vältel.
Uuenenud Boxeri standardvarustusse kuuluvad ABS, ESP, EBA, juhi turvapadi ja elektriaknad. ESP on seejuures nutikas, tema töölerakendumise hetk sõltub auto massist.
Lisatasu eest saab autole tellida sõidureast väljakaldumise hoiatuse LDWS (Lane Departure Warning System), mis annab ohust märku tulega armatuurlaual ja hoiatussignaaliga ning rehvirõhu kontrollsüsteemi TPMS (Tyre Pressure Monitoring System). Soovi korral paigaldatakse autole ka kaassõitja turvapadi ja kaks turvakardinat.
Juhi elu peaks manööverdamise ajal lihtsamaks muutma tagurduskaamera ja muutuva ülekandega roolivõimendi.
Jõuallikate valikus on viis diiselmootorit, mille väljalaskegaasid vastavad Euro 5 keskkonnanormidele. Nende võimsus jääb 110 ja 180 hobujõu vahele.
Sobiva kaubiku valikul aitavad kaasa kolm teljevahet (3, 3,45 ja 4,04 meetrit), neli erinevat kerepikkust ja kolm erinevat kõrgust. Kaubaruumi maht jääb 8 ja 17 m3 vahele.
Samuti on Boxer tellitav 7-kohalise meeskonnakabiini, 3-kohalise kabiini, kastiauto ja veermikuna erinevate pealisehituste jaoks. Auto täismass jääb 3 ja 4 tonni vahele.
Et Peugeot Boxer on poolvennaks sellistele kaubikutele nagu Fiat Ducati ja Citroen Jumper, siis võib peagi oodata infot ka nende mudelivärskenduse kohta.
KOMMENTAARID