Veoautode tootja Fuso (Mitsubishi) testib Portugalis kaheksat elektrilist veoautot Fuso Canter E-Cell.
Veoautosid testitakse reaalsetes oludes, seda sellistes linnades nagu Lissabon, Porto ja Abrantes. Seal kasutavad autosid oma igapäevases tegevuses munitsipaalasutused.
Ka proovib elektriliste veoautode eeliseid transpordifirma Transporta.
Fuso Canter E-Cell suudab ühe laadimisega läbida kuni 100 kilomeetrit, veoki jõuallika võimsuseks on 150 hobujõudu. Auto maksimaalne kiirus on piiratud 90 kilomeetriga tunnis.
Akude laadimine valgustusvoolu võrgust võtab aega seitse tundi, kiirlaadijaga saab selle tehtud aga vaid ühe tunniga.
Canter E-Cell on loodud tavalise Canteri baasil, auto teljevaheks on 3400 millimeetrit. Sõltuvalt veokist on selle pealisehituseks kas 4,3 meetrit pikk kast või 4,4 meetrit pikk furgoon.
E-Celli kandevõime on kuni 3 tonni, sõiduki maksimaalne lubatud täismass aga 6 tonni.
KOMMENTAARID