Daimleri kontserni kuuluv veoautotootja Mitsubishi/Fuso suurte meeste ehk raskeveokite mängumaale Euroopas ei pääse, selle asemel tuleb tegeleda lihtsamate sõidukitega.
Mitsubishi baasmudeliks on meil Canter, mida pakutakse kõikvõimalikes erinevates variantides, olgu siis tavalise veoki, nelikveolise auto, hübriidi või elektriautona. Just viimases valdkonnas näib ettevõte praegu esirinnas askeldavat.
Fuso Canter E-Cell suudab ühe laadimisega läbida kuni 100 kilomeetrit, veoki jõuallika võimsuseks on 150 hobujõudu. Auto maksimaalne kiirus on piiratud 90 kilomeetriga tunnis.
Akude laadimine valgustusvoolu võrgust võtab aega seitse tundi, kiirlaadijaga saab selle tehtud aga vaid ühe tunniga.
E-Celli kandevõime on kuni 3 tonni, sõiduki maksimaalne lubatud täismass on aga 6 tonni.
Messil on väljas ka Canteri tavapärased versioonid: topeltkabiiniga veok teehoolduseks, nelikveoline kallur ning hübriidjõuallikaga furgoon.
Nurgataguses oli peidus ka üks suurem Fuso veok, kuid sellel pole Euroopaga midagi pistmist, see raske raud on mõeldud eelkõige Aasia arenguriikide turgude jaoks. Kandejõud 25 tonni, teljevahe 4500 millimeetrit. Jõuallikaks 280-hobujõuline diiselmootor, see omakorda seotud üheksakäigulise manuaalkäigukastiga.
KOMMENTAARID