IAA üks oodatumaid esitlusi on nüüd toimunud, Hyundai näitas ametlikult oma uut kaubikut H350.
Nagu varasemast teada oli, on H350 kandevõimeks 1,4 tonni, täismassiks aga 3,5 tonni (bussil 4 tonni).
H350 jõuallikaks on 2,5-liitrine neljasilindriline diiselmootor, millel võimsust kas 150 või 170 hobujõudu. Mootor töötab paaris kuuekäigulise käsikäigukastiga, veavad tagarattad.
Teljevahesid on kaks: kas 3435 või 3670 millimeetrit, kogupikkuseks vastavalt 5,5 või 6,2 meetrit.
Erinevaid H350 variante on esialgu kolm: kaubik, kastiauto ja buss (14 või 15 istekohta).
Kaubiku maksimaalne mahutavus on 10,5 või 12,9 m3, kaubaruumi peaks mahtuma kuni viis euroalust.
Kütusepaagi mahuks on autol 75 liitrit.
Esmamuljed: Väliselt meenutab H350 segu Sprinterist ja suurest Transitist. Visuaali poolest on ta kõige sarnasem just Transitiga.
Kabiini plastikud on klassile omaselt kõvapoolsed, samas ergonoomika on korralik ja otseseid probleeme silma ei torganud.
Jõuallika ümbruses on palju vaba ruumi, justkui oleks tulevikus plaanis pakkuda ka sõidusuunaga risti oleva jõuallikaga (ja esirattaveoga) autot.
Puudustest: Näiteks on kütusepaagi korki varjavat luuki võimalik avada vaid siis, kui juhiuks on lahti.
Samuti on tagaukse liikumist piiraval mehhanismil üks vedruelement, mis tagaukse mõne avamise järel mõnevõrra ebatavalise kuju omandas. Samuti lendas tükkidena minema jupp plastmassi, mis selle sama elemendi kokkupuuteid metalliga peab takistama.
Õnneks on Hyundail aega neid vigu veel parandada, sest müügile jõuab uus kaubik alles järgmisel aastal.
KOMMENTAARID