Kuigi Hiinast pärit autoosade tootjaid on IAA messihallides sadu, tõid oma veokid kohale vaid kaks tootjat, neist kõige tõsisem näib olevat Dongfengi dessant.
Korraga näidati kolme erinevat mudelit, millel lihtsad nimed: KX, KL ja KR.
Neist kõige põnevam on sadulveok KX. Hannoveris vaatamiseks olev versioon oli 6,94 meetrit pikk kolme sillaga sadulveok, mille südameks on Cumminsi 13-liitrine diiselmootor.
Sõltuvalt kliendi soovist on selle võimsuseks kas 450 või 480 hobujõudu, messiboksi stendidel vihjati ka 500-hobujõulisele versioonile.
Teine, veidi lihtsam sadulveok KL on samuti saadaval Cumminsi diiselmootoritega, sobiva saab valida suisa 15 erineva mootori seast (võimsuste vahemik 212 kuni 450 hobujõudu).
Kaupade laialiveoks mõeldud Dongfeng KR saab endale aga mootorid, millel võimsust 140 kuni 275 hobujõudu.
Et KX oli varustatud juba Ad Blue süsteemiga, siis võib arvata, et lähiaastatel on oodata odavveokite maabumist Ida-Euroopa ja miks mitte ka Euroopa klassikalise osa turgudele.
Esmamulje kohaselt on Dongfengi toodang küllaltki robustne, kuid soodsa hinna korral võib leida endale tänuväärse ostjaskonna.
KOMMENTAARID