Daimler Trucks pakub Mercedese veoautodele Arocs ja Actros hüdraulilist esisillavedu Daimler Hydraulic Auxiliary Drive, mis suurendab autode läbivust kehvades oludes, teisalt aga aitab hoida mõistlikul tasemel kütusekulu.
Sarnaseid lahendusi pakuvad juba MAN (Hydrodrive) ning Renault ja Volvo.
Erinevalt tavalisest esisillaveost kus veojõud kantakse esisillale läbi kardaani, kasutab hüdrauliline süsteem esisilla käitamiseks kõrge surve all olevat õli.
Õli pumbatakse kõrge surve all esisilla rummudes olevatesse hüdromootoritesse.
Tulemuseks on süsteem, mis töötab vaid siis, kui seda tõesti vaja on, võimaldades nii klassikaliste nelikveosüsteemidega võrreldes hoida väiksemana energiakadusid.
Ka kaalub hüdraulilise esirattaveo süsteem umbes 400 kilo, seda klassikalise esirattaveo 575 kilo asemel.
Hüdrauliline esirattavedu toimib kuni kiiruseni 25 km/h.
Hetkel on hüdraulilist nelikvedu võimalik tellida Mercedese mudelitele Arocs 1845 LS 4x2.
KOMMENTAARID