Volvo kontserni kuuluv veoautotootja Renault uuendas põhjalikult kolm aastat tagasi esitletud T-seeria veoautosid, tulemuseks on kahe protsendi võrra vähenenud kütusekulu ja võimalus vedada 114 kilo võrra raskemaid koormaid.
Ühe uue lisana saavad T-seeria veokid endale uue püsikiiruse hoida Optivision, mis suudab auto kiirust reguleerida vastavalt ees oleva tee profiilile. Lisaks suudab süsteem talletada juba läbitud teede profiile ning jagada infot ka teiste sama püsikiiruse hoidjat kasutavate veokitega.
Ideeveokilt Optifuel Lab 2 on üle võetud aga mõningad aerodünaamikat parandavad elemendid, nende hulka kuulub uus spoiler esistange all ning senisest kergem uus fikseeritud tuulesuunaja kabiini katusel.
Veermiku puhul pandi rõhku selle erinevate komponentide massi vähendamisele, et tagada võimalus vedada senisest rohkem kaaluvaid koormaid. Nii on veok saanud uue konstruktsiooniga õhkvedrustuse, mis võimaldas auto massi mitme kilo võrra vähendada.
Lisaks võib klient soovi korral autole tellida alumiiniumist sadulhaake, mis võimaldab veelgi auto kaalu vähendada.
Diiselmootoritel DTI 11 ja DTI 13 keskenduti eelkõige kütusekulu vähendamisele, seda läbi senisest efektiivsema põlemisprotsessi. Lisaks on 13-liitrise töömahuga mootor DTI 13 nüüdsest varustatud kütuse ühisanumsissepritsega.
Tänu sellele suudavad uued mootorid täita keskonnanormi Euro 6 Step C, mis rakendub 31. detsembril 2016.
KOMMENTAARID