Sel nädalal alustati Tallinna ringteel kilomeetrite 24,1–29,6 Juuliku liiklussõlme ja teelõigu ehitusega, töödega tehakse teelõik neljarealiseks ning ehitatakse mitu uut viadukti ja silda.
Ehitustöid tehakse eesmärgiga muuta liiklus Tallinna ringteel ja selle ümbruses ohutumaks ja sujuvamaks.
„Ehitustööde käigus tehakse Tallinna ringtee Saku-Kanama teelõigul km 24,1–29,6 neljarealiseks. Lisaks ehitatakse 3,3 km pikkune Juuliku–Tabasalu ühendustee lõik, rekonstrueeritakse ja ehitatakse kogujateid,“ selgitas Maanteeameti põhja regiooni ehitusosakonna projektijuht Vahur Loo.
Tallinna ringteel ehitatakse uus Karjavärava viadukt ja Saku sild. „Mõlemad objektid tulevad üheavalised ja kahest osast koosnevatena, mis tähendab, et kummagi sõidusuuna jaoks on eraldiseisev viadukt või sild,“ täpsustas projektijuht.
Juuliku viadukt ehitatakse kaheavalisena, kuid Juuliku autosild üheavalisena. „Juuliku viadukt rajatakse eesmärgiga ületada Tallinna ringtee ilma konfliktipunktideta, Juuliku autosild hakkab ületama Vääna jõge,“ lisas Loo.
Ehitustööde ajal on vähemalt 1+1 asfalteeritud 3,5 meetri laiune sõidurada ning kõik ajutised ümbersõidud ja laiendused on asfaltbetoonist kattega. „Ehitusaegse liikluse korraldamisel lähtutakse eesmärgist tagada võimalikult lühike ajakulu objekti läbimiseks,“ selgitas Vahur Loo. Objektil on tagatud läbipääs eriveostele kõrgusega kuni 4,5 meetrit, laiusega 4 meetrit ja kaaluga kuni 60 tonni.
Töid teostavad Tallinna Teede AS, AS Merko Ehitus Eesti ning AS Merko Infra, omanikujärelevalvet P.P. Ehitusjärelevalve OÜ. Tööde lepinguline maksumus on üle 13 miljoni euro. Projekti kaasrahastajaks on Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond.
Tööd lõppevad 15. septembril 2017.
KOMMENTAARID