Globaalne kontsern Magna tõi Hannoveri tarbesõidukite messile uue elektrilise veoauto raami, mille kilosid kokku hoidev konstruktsioon peab aitama kompenseerida akude täiendava kaalu.
Magna inseneride idee on iseenesest lihtne: kui tavaline veoauto varustada akude ja elektrimootoriga, siis sööb see märgatavalt veoki kandevõimet. Kui aga teha auto raam märgatavalt kergem, siis ei löö akude lisandumine enam nii valusalt veoki kandevõime pihta.
Elektriveokitele ettenähtud raam on 35 protsenti kergem kui võrdväärse klassikalise veoauto raam.
Nii akud kui ka elektriseadmete juhtimiseks vajalik elektroonika on peidetud raami keskkossa, nii saab kaubaruumi teha maksimaalse mahutavusega.
Magna teiseks uudiseks on Mercedese V-klassi baasil loodud elektriauto, kus akusid laeb lisaks vooluvõrgule ka veel vesinikul töötav kütuseelement.
Tulemuseks on elektriauto, mille sõiduulatus ületab keskmise elektriauto sõiduulatust.
KOMMENTAARID