Kuigi sõiduautode maailmas on hübriidautod juba pea täielikult omaks võetud, pole veoautode ja just sadulveokite maailmas tegu just eriti populaarse arengusuunaga.
Üheks erandiks on siin just DAF, kes esitleb Hannoveris hübriidjõuallikaga sadulveokit Innovation Truck.
Hübriiduse annab sellele masinale ZF-i poolt välja töötatud lahendus, mis seob klassikalise diiselmootori ja 120 kW võimsuse ja 1000 njuutonmeetrini küündiva pöördemomendiga elektrimootori.
Veel üks veokimaailma arengusuundi on võimalikult madala sadula kõrgusega veokid. Sellised autod võimaldavad kasutada tavapärasest mahukamaid haagiseid, seda näiteks kergete, aga suure mahuga kaupade veol.
DAFi mudelivalikus esindad seda suunda XF 460 T Low Deck. Tema sadula kõrgus maapinnast on 100 sentimeetrit, see aga tähendab, et haagise kõrguseks võib olla kuni 3 meetrit.
DAF on asunud pakkuma ka väga väikese müratasemega veokeid, nii pole mõningad ettevõtte veokid valjemad kui uus moodne sõiduauto. Suurlinnade elanikud rõõmustavad.
KOMMENTAARID