Venemaa üks suurimaid tarbesõidukite tootjaid Gaz Group esindab seekord Venemaa autotööstuse au, nende väljapanekus on terve rida veokeid ja busse.
Eelkõige pannakse aur mudeliperekonna Next tutvustamisele, sinna kuuluvad nii Gazell Next kui ka sellest veidi suurem Gazon Next.
Gazell Next on väikeveok, mis on suuteline vedama kuni 1,5 tonni suuruseid koormaid, auto täismass võib aga ulatuda 3,5 tonnini.
Kõik olulisemad Gazelli agregaadid on välismaised: mootoriks Cumminsi diisel, roolisüsteem ZF-lt, amortisaatorid Mandolt jne.
Autole antav garantii on 3 aastat või 150 000 kilomeetrit.
Keskmise suurusega veoautode sektorit esindab Gazon Next, meie mõistes Gaz-53 järeltulija. Selle auto kandevõime on kuni viis tonni, täismass aga 8,7 tonni.
Gazoni jõuallikas on kodumaist päritolu, Jamz-534, samas ülejäänud detailid on taas pärit välismaisetelt tootjatelt.
Samast autost on olemas ka surugaasil töötav versioon Gazon Next CNG.
Kontserni kõige suuremat toodangut esindab uhiuus kallur Ural Next 6x6. See sõiduk on varustatud kallutava kastiga, mille maht on 10,5 m3 ning kandevõime kümme tonni.
Selle kalluri jõuallikaks on valitud 312-hobujõuline Jamz-536.
Ural Nexti erinevate versioonide kandevõime jääb aga 5,5 ja 13 tonni vahemikku, veoskeemidena pakutakse 4x4 ja 6x6. Väidetavalt on nende Urali veermiku baasil loodud üle 400 erineva funktsiooniga sõiduki.
Autobusside tootmist esindab aga Likinski autobussitehases (varem tuntud kui Liaz) ehitatud madalapõhjaline väikese mahutavusega linnaliinibuss. See mahutab kuni 75 inimest, istekohti on 18 jaoks.
Buss on varustatud neljasilindrilise 210-hobujõulise diiselmootori ja automaatkäigukastiga.
Teiseks väikebussiks, mida Hannoveris näeb, on Gazell Next. See mahutab 16 inimest.
KOMMENTAARID