29. juuni õhtul suunati Sillamäe raudteeristmiku ehitusel kogu liiklus uuele teelõigule, mis läheb rajatud viaduktide alt läbi, edastas Maanteeamet.
Objekti lõplikuks valmimiseks tuleb veel ehitada rambid, kogujateed ja jalgteed. Seejärel on võimalik alustada liikluskorraldusvahendite paigaldamist ja haljastustöid. Lisaks paigaldatakse põhiteele veel viimane asfaldikiht. Töövõtja on töödega graafikus ja objekt valmib augusti lõpus.
Tallinna–Narva ja Sillamäe sadama raudtee kahetasandilise ristmiku ehituse ja Sillamäe linna lõigu ümberehituse projekti eesmärgiks oli muuta Tallinna–Narva maantee km 184,22 asuv samatasandiline ristumine Sillamäe sadama raudteega eritasandiliselt.
Sillamäe sadamasse sisenes ja väljus kaheksa rongikooseisu ööpäevas. Sõidutee sulgemise kestvus oli umbes 3-4 minutit ühe läbimise kohta. Seega hoitakse uue lahendusega ära 48-64 minuti ulatuses liiklustakistusi ööpäevas.
Sillamäe juures on teine raudteest tingitud pudelikael veel, selleks on nn Vaivara viadukt Sillamäe-Viivikonna teel. Seal sõitis 1985. aastal raudteekraana noolega vastu viadukti keskava talastikku. Löögi tulemusena muutus viadukt kasutuskõlbmatuks ning selle keskosa eemaldati. Viadukti kõrval olev ajutine raudteeületuskoht eksisteerib aga juba 31 aastat. Hoolimata sellest, et otsetee mitmete tähtsate objektide (Narva põlevkivikarjäär ja lõhkeainetetehas) juurde käib just sealtkaudu, pole riik siiani suutnud leida vahendeid viadukti taastamiseks.
KOMMENTAARID