Juba järgmisel kuul debüteeriv Tesla elektriveoki prototüüp peaks ühe laadimisega suutma läbida kuni 500 kilomeetrit ehk umbes poole vähem, kui klassikaline haagisveok, edastab Autoblog.com.
Seega pole elektriveokist oodata konkurenti klassikalistele magistraalveokitele, teisalt võib selline sõiduk mõjutada oluliselt kaupade laialivedu.
Tesla algsed plaanid nägid ette küll sõiduulatust kuni 1600 kilomeetrit, kuid näib, et nii kaugele moodsate akude võimekus veel ei küündi. Ka on akude hind veel väga kõrge, nii et üks korralik akupakk võib maksta sama palju kui klassikaline diiselmootoriga veoauto, samuti vähendab nende kaal oluliselt veoki kandevõimet.
Tesla esindajad keeldusid elektriveoki teema kommenteerimisest.
Küll on teada, et Elon Musk ja tema esindajad on kohtunud erinevate huvigruppide esindajatega, et kaardistada nende vajadusi.
Samuti on ettevõttest lekkinud info, et Tesla soovib oma tulevased veokid muuta autonoomseteks, nii et veoki roolimise võtab üle elektroonika.
Kui uue elektriveoki prototüüp peaks laiema publiku ette jõudma juba septembris, siis esimesed reaalsed elektriveokid võiksid teedele jõuda aasta või paari pärast.
KOMMENTAARID