Volvo uuendas raskeveokeid FH, FM ja FMX. Nüüdsest on neil adaptiivse kaugtulega täisleedlaternad, külgsuunatuled koliti ustele ning uuendatud välimuse ja sisustusega kabiini armatuurlaual leidub kaks suurt ekraani. Näidikuplokki asendav 12tollise diagonaaliga kuvar pakub nelja eelvalikuga pilti (näiteks on esikohal kas spido- ja tahhomeeter, suur navikaart või hoopis teljekoormusenäit). Teine, 9tolline ekraan on mõeldud navi ja raadio ohjamiseks ning parema külgpeegli jala sisse monteeritud külgvaatekaamera pildi kuvamiseks. Tolle kuvari pilti saab muuta roolinuppude, häälkäskluste või ekraanipuutega.
Pikamaaveoki tipmised versioonid FH16 (kuni 750 hj) tunneb ära endiselt hõbedase, aga uutmoodi agressiivse iluvõre järgi.
Kabiinis liikumist hõlbustab väiksem, aga endiselt juhiistme külge kinnitatud käiguvalits.
Kiirushoidik õpetati allamäge sõites kasutama ka sõidupidurit, et kiirus ei kasvaks etteseatust suuremaks.
Raskematesse teeoludesse mõeldud veokiseeria FMX sai uue, ruumikama, parema soojus- ja müraisolatsiooniga ning suuremate külgakendega kabiini.
Veokite tehnikapool jäi suuresti samaks ehk valikus on endiselt topeltvõimendiga rool, topeltsiduriga automaatkast, diiselmootorid turbocompaundiga ja ilma ning ka LNG-versioonid. Uudne on 38tonnise kandevõimega tagatelik, mis tõstab autorongi täismassi näiteks FMXi puhul 150 tonnini ning kahe esiteljega versioonidel mõlema telje 10 tonnini kasvatatud kandevõime.
KOMMENTAARID