Hiinas lõpetatakse sisepõlemismootoriga sõiduautode müük ning keskendutakse elektriautodele ja tarbesõidukitele.
Renault äri Hiinas ei lähe hästi, Wuhani ehitatud tehas suudaks toota orienteerivalt 150 000 autot, kuid mullu müüdi kohalikul turul alla 20 000 sõiduki. Nüüd teatas Renault, et Dongfeng-Renault ühisettevõte (DRAC) lõpetab kogu Renault margiga seotud töö, küll aga omandavad prantslased suurema osaluse Dongfengis.
Ühtlasi võetakse Hiinas müügilt sisepõlemismootoriga sõiduautod (näiteks pakuti seal Kadjarit ja Capturit). Brilliance'iga koostöös jätkatakse aga tarbesõidukite äri ning ühisettevõtetega eGT New Energy Automotive Co., Ltd ja Jiangxi Jiangling Group Electric Vehicle Co. Ltd elektrisõidukite äri.
Suuri lootusi pannakse Hiina kasvale elektriautode turule. Eelmisel aastal toodi seal müügile linnaauto Renault City K-ZE, mida plaanitakse edaspidi müüma hakata ka mujal maailmas. Euroopasse peaks selle auto analoog jõudma juba järgmisel aastal ja tõenäoliselt Daciana - siin on näidatud KZ-E-l põhinevat ideeautod Dacia Spring.
KOMMENTAARID