Konkurentide, näiteks Volvo kannul sai ka Mercedes-Benz valmis elektrilise lõõtsbussi. Sõltuvalt versioonist kuni 147 sõitjat mahutavale liigendbussile eCitaro G olevat juba üle 60 tellimuse ning esimesed bussid antakse ostjaile üle tänavu.
Kui esimese hooga saab G 292 kWh liitiumioonaku, siis õige pea jõudvat tootmisse selle uue põlvkonna versioon, mis mahutab 396 kWh elektrienergiat. Kui aga bussifirma ei vaja keset tööpäeva tehtava kiirlaadimise võimalust, saab lõõtsbussi tellida tahkes olekus elektrolüüdiga ning eriti pikaealise liitiumpolümeerakuga, mille maht on kuni 441 kWh. Too aku ei sisalda koobaltit, niklit ega mangaani ehk ei tekita kahtlusi haruldasemate koostisosade päritolu (Aafrika lapsorjakaevandused jms) eetilisuse kohta.
2022. aastast saab eCitaro ja eCitaro G Mercedese kinnitusel tellida kütuseelemendiga sõidupikendiga.
KOMMENTAARID