Itaalia firma Pininfarina on välja töötanud nime "Hybus" kandva lahenduse, mis võimaldab vanad linnaliinibussid uue hübriidjõuallika abil taaskasutusse võtta.
Nimelt vahetatakse busside vana ja saastav diiselmootor välja väikese töömahuga diiselmootori ja kahe elektrimootori vastu.
Bussi akusid hakkab laadima 1,3-liitrine Fiat Multijet diiselmootor, millel võimsust 94 hobujõudu. Bussi veavad aga edasi kaks Magneti Marelli elektrimootorit.
Pidurdamise ajal aitab akusid laadida firma Faam poolt toodetav akude juhtimissüsteem BMS.
Bussi kerekuju ja mõõdud on samad mis originaalil, lisandub vaid akude jaoks mõeldud ruum.
Vana bussi ümberehitamine võimaldab võrreldes uue bussi ostmisega kuni 60 protsendi suurust kokkuhoidu koos senisest väiksemate kuludega.
KOMMENTAARID