Veoautod ja rasketehnika

Veoteenuse tunni ja km turuhind külmikuga ja ilma.

3993
23:47 28.03.2018
Tere.

Mis oleks tänase seisuga sellise auto veoteenuse hind.
Pikkus 6.1m ja 2.5 lai .
Kandevõime 3600kg
Mis oleks tunnihind ja mis km hind ?
Kuidas arvestatakse tunnihinda ja kuidas km hinda?


Sooviks ka samasugusele ilma külmikuta hindu.

Endal saada hea hinnaga 2 sellist autot tagaluugi tõstukitega tõstejõuga 1000kg
6.1 m pikad ja kõva kuudiga
Üks külmik teine tavaline .
Eesti siseselt mõtlesin ise hakata teenust pakkuma kaubaveod ,külmveod ,kolimine

Olen tänulik iga info eest.

...
07:39 29.03.2018
igaüks arvutab ise endale kasumliku hinna välja. see sõltub väga paljudest teguritest.
LehisR
20:38 29.03.2018
No tänapäeval ka palju solkijaid kes pakuvad alla keskmise hinde ebaausal teel.
Ei maksa makse, sinine kütus jne.
Mina soovitan tee hinnapäringuid ja vaata mis hinda erinevad inimesed pakuvad.

Tunnihind peaks olema töödel mis aja poolest mahukamaid, linnas sõitmine, erinevad ooteajad.

Km siis linnast väljas ja pikema otsa puhul.

Võid ju küsida ka tunnihinda pluss km hind otsa .

Tavaliselt ka tellimusel min hind , et ei ole et tellid linnas auto pooleks tunniks ja maksad kogu töö eest poole h hinde.
Aga jõudu.
Hea oleks
17:16 30.03.2018
äriplaan täpsemalt välja mõelda. Üldreeglina kõike teha ei saa, tulemusena ei tee midagi. Kaubavedu ja ehitusprahi äraviimine ei sobi kokku, nagu ka kala ja kolimiskoorem. Yuleks jääda mingi kindlama teema juurde.
professor_sammaljalg
18:37 30.03.2018
Hinnad on ülihead. Tee ära!
...
21:32 30.03.2018
Sarkasmiga viimane vastus?
s.trans
21:51 30.03.2018
Eesti sisese transpordi hinnad on madalad ja pakkujaid pisavalt .
Hinnad on lausa sellised ,et normaalset palkagi ei kannata ausalt maksta ,rääkimata mingist mõistliku kasumi teenimist.
Aga kui leiad endale kliendid ,lase minna kuni autol rehvid kulunud ja avastad ,et polegi millegi eest uusti osta.....
professor_sammaljalg
09:44 31.03.2018
Ei jaga lahti, mis valemiga on teemaalgataja jõudnud järeldusele, et need käpikud on saada hea hinnaga, kui ta samas ei kujuta ettegi, mis raha eest nendega on võimalik tööd saada?


Näituseks juhul, kui tööd pakutakse hinnaga, mis ei võimalda kasumit, on tööriista väärtuseks ja pragmaatiliseks ostuhinnaks see, mida Kuusakoskis kilo eest makstakse.
...
11:34 31.03.2018
Hea hind on saadud vastavalt autode turuhinnale ja seisukorrale.

See oligi põhjus miks küsisin viisakalt nõu mis on hetkel turuhind veole.
Ja palju erineb külmiku ja tavalise veo teenuse hind.

Vastavalt sellele tean kas autod lähevad otse müüki või jätan nt ka ühe alles millega teenust pakkuda.

Olen kursis hooldus ja remondi kuludega alates rehvidest kuni mootori hoolduseni.

Ei oleks kunagi plaanis pakkuda teenust endale kahjumlikult ega nulli ringis põhimõttega, et olen kõva mees ja vean teistest odavamalt ja töö on minu .
Kus kuu lõpus kulusid ja tulusid kokku lüües avastan , et jälle 1000 euri minuses või pean maksuametit petma ,et välja tuleksin.

Sellepärast küsisingi mis on hetkel antud valdkonna keskmine turuhind mida oleks mõistlik küsida.
Et mitte tõmmata antud valdkonna hindu alla .

Saan aru Suurem osa hinnast tulenebki klientide arvust.
Kui on e-r auto täis on muidugi võimalik väiksemat hinda küsida kui iga päev 1 - pisikest otsa.

Kuna varasemalt olen teenust pakkunud kaubikuga ongi info küsimuse põhjus.
Ei ole kõige paremini kursis suuremate autodega.

Jätkuvalt olen tänulik vastuste eest.
professor_sammaljalg
16:40 31.03.2018
Kui raha tuleb mujalt ilma tööd tegemata niisama ja mingi hull transpordifetish võimust võtab, anna minna.

Muul juhul müü maha.
stammer
17:27 31.03.2018
pane selline hind, millega ise toime tuled ja muu pole oluline. Ega enne teda saa kui ise ära ei proovi.
s.trans
17:55 31.03.2018
Arvad et keegi laob siia hinnakirja`?
Liiguta ise näppe ja uuri transpordifirmade kodulehtedelt ,mis hinda keegi küsib .
Parim töökoht on Smarten logistika ,seal pakutakse sellist hinda ,et saad kütuseraha kokku....
looder23
19:22 31.03.2018
Mitte kunagi ei maksta nii, nagu vaja oleks, aga alati makstakse nii et, välja ei tuleks. Kui sedagi.
käpikutöö on kullaauk
21:31 31.03.2018
mine sõida toiduvedude all, siis saad teada mis tingimustes vasjad seda tööd teevad. paari aastaga peaks miljoni kokku ajama küll.
Metsamees.
11:19 01.04.2018
Lihtsale kysimusele lihtsa vastusega saavad siin foorumis vahesed hakkama.
Ikka vaja oma saamatus ja kibestumus teiste peaale valja elada.

Sellistele veokitele on tunnihind umbes 18 voi 20 eurot ja kilomeetri hind 40 kuni 50 senti km. Suuremas linnas ja selle lahiymbruses too tunnihinnaga, km pealt juurde ei maksta.
Hinnad suht madalad, aga kahjumiga seda keegi pikalt ei teeks ja kui ringi vaadata, siis ikka vedajaid on.

v_
12:53 01.04.2018
Üks hakkas samamoodi äri tegema. Tartus ilmselt olukord kusisem kuna pakub juba 11€ kaubavedu Tartu piires. Hind koos KM. Ehk poest koju 11€ vedu ja saad tseki ka. Suurema firmana on kasulik juba sellise hinnaga sisse osta kui oma autoparki pidada. Pole see omal käel harrastamine midagi nii roosilist kui kliente ei ole siis on 2 võimalust kas nälgida ja oodata või teha tööd pool tasuta.
professor_sammaljalg
15:48 01.04.2018
Pole mingit kibestumust, aga miinusega sõitvaid ettevõtteid on oi kui palju. Sõidetakse ise tasuta, võetakse laenu, petetakse maksudega. Äkki läheb paremaks ja siis tasub virelemine ennast kuhjaga ära!
transport on tegelikult kullaa
21:38 01.04.2018
paljud tegijad ettevõtjad saavad miinusega tegutsemisest alles siis aru kui autol vaja remonti teha või auto välja vahetada.
............
22:18 01.04.2018
Eespool oli öeldud, et miinusega ei saa pikalt seda tööd teha.
Igas valdkonnas nii, et saamatumad langevad välja.
professor_sammaljalg
22:45 01.04.2018
Ei saa, tõesti?

Tesla on miinust teeninud viimased kümme aastat jutti näiteks, eelmine aasta paar miljardit dollarit.

Kodukootud entreprenöörid muidugi korüfeedega nii numbrite, kui tulevikuväljavaadete osas ei konkureeri, kuid, kui ettevõtte:

Omanik sõidab ka ise, mitte makstes endale turu keskmist palka
Annab ettevõttele sellestki, või teistest allikatest laenu, et mõni lõhkenud rehv või küttehinnatõus üle elada
Petab maksudega
Koonerdab hooldusega, kuna see on kallis.
Ei pane väljaostetud tehnikapargi puhul amortisatsiooni jagu igakuiselt kõrvale
jne jne

On tegu miinusega sõitmisega.

Tegu on kas väga kitsa silmaringi või majandusliku mõtlemisoskuseta isikutega, kes väidavad, et miinusega kaua ei opereeri. Miinus ei tähenda automaatselt pankrotti, kuna vireleda saab kaua, väga kaua. Kui transpordiäris neid tegijaid tähele ei pane, ei olda transpordiäris.
R322
01:08 02.04.2018
Kaubikuga pakkujad küsivad tund 17-25 pluss km linnas ja linnast väljas lisandub tunni hinnale 0.5-0.8 km pluss km.

Vsoop
21:18 02.04.2018
Terv.
Konkreetsel külmikuga autol linnasiseselt 35e tund.
Linnast väljas 0.95e km
Ootetund 20.-
Kõik hinnad käibemaksuga.

..............
22:07 02.04.2018
Need on ulmehinnad.
Selliste hindadega kahjuks passid enamuse ajast ilma tööta.
Päris nii see transpordivaldkonnas ei ole, et pool käibest on puhas kasum.
Need kes maksudega skeemitavad, tahavad tihti suuremat tulu alati saada kui ausad inimesed.

Eespool oli Tesla kahjumist juttu. Suurfirmade kahjum võib olla 100miljonit ja dividende võetakse 200miljonit välja. See mis prognoositud kasumist puudu jääb on neile kahjum.
Idufirmadel kahjum võib isegi käibest suurem olla.
..............
22:10 02.04.2018
Need hinnad mis paar kommi eespool on isegi kõrgemad kui sadulveokid saavad ja neil kõik kulud ja maksud oluliselt suuremad kui väikeveokil.
Vsoop
08:09 03.04.2018
Väiksemate hindadega ei ole jätkusuutlik see.
Kus sadulal kütusekulu 36l/100km ja ilma käibemaksuta kütuse maksumus 0.4.- km siis kuidas peaks välja tulema ?
Ega kütus ja palk ei ole ainukesed kulud transpordis.
Ennem oli ütlus õige sambla poolt ,et ka autod vajavad hooldust, remonti ja amotiseeruvad ehk sõiduki väärtus langeb iga päeva ja km mis läbib.

Need hinnad mis välja tõin on turul täiesti tavalised ja keskmised.
Löö internett lahti enamus hinnad sellised.
Ja ka kaubiku hinnad mis välja toodud on õiged.
Ja kui suured autod saaksid nii palju vähem siis miks neid opereeritakse ?
Iga 2. Kaubikuga teenust pakkuv suurem Firma kus hinnad avalikud on alates 20.- h pluss linnast väljas lisandub 0.6-0.8 km kohta. ( ka külmveod kaubikuga)
Siis oleks äriliselt ju 3 korda kasulikum vedada kaubikuga.
Kütusekulu 3 korda väiksem, hooldus odavam, jne.
Tee aga hommikuseid poe ringe ja pappi lendab.

Odavamaid hindu küsitakse jah kui tehakse alltöövõttu hommikust õhtuni iga päev.
Kui aga teenindada ka eraldi üksikuid tellimusi ja kliente siis ka hinnad kõrgemad.

kp
09:20 03.04.2018
Auto ostmine on kõikse lihtsam.Kuid paljudel firmadel pole isegi veolitsentsi. Seda on väga lihtne tuvastada.( Kus on aus konkurents.) Samas pole ükski leping kindel,ostad auto ja hiljem selgub et kõik polegi nii roosiline.Lisaks veel remont,egas seal sind ka keegi avalisüli ei oota eriti talvel. Kui on liinitöö on asendus autot vaja jne.
tahmab
11:09 03.04.2018
Kahjuks tehakse politsei poolt neid veoki tehkontrolle korda aastas ja tulemused on alati muidugi masendav. Mõne jaoks on see muidugi üllatav!?
Kui see toimuks regulaarselt siis hakkaks järjest kaduma ka need super hinnaga vedajaid. Need slaavi meeste ettevõtted, kus autot remonditakse suvalisel asfald platsil mõne töökoja lähedus, olematute teadmistega. Nõu küsimine ja võtmete laenamine käib asja juurde.
Tähelepanek
14:08 03.04.2018
Kas keegi seletaks kas sellise mis pildil registrimassiga 7.5t ja sama atego registrimassiga 12t kas neil on ka mingi vahe kandevõime poolest ?
Sama pikad.
Või on ainus vahe erinevad juhtimise kategooriad lubade.

Ei taha uskuda ,et välimuselt samad ja aastad samad ühel kandevõime 1600 ja teisel 5t
Tähelepanek
14:10 03.04.2018
Mõnel kaubikul ka sama või suurem kandevõime passi järgi .
Ei taha uskuda ,et sellistel samuti nii väike tegelik kandevõime .
Õhk vedrustus mõlemal
to svoop
18:50 03.04.2018
Kui sa tõesti suudaksid selliste hindadega tööd leida, siis annaksin käibest 10% sulle.
Endal mul üks auto, aga mõne päevaga leiaksin paarkümmend autot juurde oma tuttavate hulgast.
MB Atego tunni eest üle 20 euro ja km eest üle 50 sendi ei maksa kahjuks keegi. Mõni üksik eraisik jah, aga neid sõite tuleb mõni sõit kuu jooksul.
Firmadest tellijatel on enamasti hinnad teada ja eelistavad logistikafirmade kaudu tellida. Minu kontakt on [email protected]
Sadulveokitele makstakse km hinnaks alla 80 sendi.

to eelmine
21:02 03.04.2018
Miks sa siis oled nõus sõitma selle hinnaga??
vsoop
21:59 03.04.2018
täpselt nii ongi ,et paljud sõidavadki miinuses lihtsalt jja vinguvad ,et hinnad all ja keegi ei maksa.

tehke selgeks kui odava mitte külmik kaubiku hind on 20e tund pluss 0,5-0,6e km otsa siis mis möte on üldse väikeveokil???

isegi kui on 1 auto ja ise teha siis ei tule välja isegi endale mitte palka makstes kui väikeveokil 20e tund ja 0,5km


mis autoga eelviimane kommenteeria ise sõidab ja mis hinnaga?
to vsop
00:12 04.04.2018
Ma pole vingunud väikeste hindade üle. Sellised on turuhinnad ja enamus saavad selliste hindadega hakkamma.
Jään, siis sinu pakkumisi ootama oma MB Ategole nagu eespool juttu oli.
Arvan, et mingit pakkumist ei tule. Kes reaalses elus teemat ei valda on siin foorumis need kõige targemad.
Kui ma eksin, siis vabandan siinsamas foorumis.
Vsoop
08:04 04.04.2018
Aga palun siis ootan sinu hindu millega sa ausalt hakkama saad ja ka auto marki mida hooldad.
Ma ütlesin ,et mul on tööd nende hindadega mis kirjutasin auto 95% e-r täis ja klientide leidmisega probleeme ei olnud.

Ja kui mul on valida kallimate hindadega aga 50% vähem tööd ja koormust endal ja autol aga tulu on täpselt sama , siis miks tömmelda?
kp
08:12 04.04.2018
Eks need hinnad ole seinast seina,logistikafirmad maksavad alati vähem.Ka eri firmadel on veel erinevad hinnad. Kui nüüd logistikafirmad seljataha jätta siis muidugi hinnad kohe ka tõusevad. Kuid sinna maailma on juba väga raske sisse saada.Ja on infot et isegi liikuvpõrandaga poolhaaked sõidavad 0,70s +km nii et pole mõtet siin plärada et miskine kaubik sõidab sama hinnaga,või siis mingid üksikud eraisiku otsad millest nagunii ära ei ela.
to vsoop
18:38 09.04.2018
Pane oma firma nimi ka siia kirja.
Olen täiesti kindel, et töötad kuskilgi palgatöölisena ja ei ole transpordivaldkonnas ettevõtlusega kokku puutunud.
Ligi 100% veo tellijatest teab kehtivat hinnakirja ja keegi ei ole nõus topelt maksma. Eraisikudki vaatavad kuidas oma kauba saab odavamalt veetud ja kasutavad logistikafirmasi.
s.trans
23:40 09.04.2018
Smarten Logistika maksab kaubikumehele 10 eur tund....
Schenker pakub tagaluukfurgoonile 17 eur .tund
Hinnale lisandub käibemaks .
Niisiis vaadake millised roostekäkid linnas Smarteni reklaamdega ringi tossavad.
Need on hinnad ,millega leiad tööd kohe .
Unistage edasi 35 eur tund ,Reaalselt makstakse poole vähem
ooosomtrans
08:53 10.04.2018
Selle eest on vast tööd ka nii et töötundi ei pea ootama. Lisaks ma eeldan, et kaubiku töö nende firmade all on väikse kilometraažiga, pikemad otsad on juba terminalide vaheline vedu poolhaakega.
loogistk
20:59 10.04.2018
17 tagaluugile tunnis on liiga kallis. lätlased sõidavad 12 eest.
Tõnu S
15:50 11.04.2018
See milline on küsimuse sügavus näitab kui kaugel on küsija oma võimekuselt antud teemaga toime tulema.

Praegune teemapüstitus on kusagilt Andromeeda udukogu piirimailt.
Mida arvate millise masinaga oleks kõige parem ja mida oleks kõige parem.
See , et juurde on lisatud paar pilti ei muuda asja olemust.

Kindlasti tegeleb küsija hetkel millegagi.
Minu soovitus on otsida samas valdkonnas väikeseid edasimineku võimalusi.
Ettevõtjaks sünnitakse mitte ei saada. Sinus seda soont ei ole.

Rixxxx
11:19 13.04.2018
See kui teema algataja kirjutab ,et tegeleb muidu autode edasimüügiga ja tunneb huvi kui jätta alles ,et mis on teenuse hinnad turul (mitte need mida iga üks küsib oma kodulehel ja loodab saada).
Teeb temast automaatselt mitte ettevõtlikuks sobiva inimese?
Loeme teemat ka ikka ennem natukene.
Erxsaar
19:39 13.04.2018
Kus?Kes maksab 35? Eestis ?Ära rohkem küll peale võta.

Muudetud 13.04.18 20:05

Erxsaar
19:51 13.04.2018
Ennem väljakäidud 18-20 € tunnis on siiski soovitav raha ja selle eest elab ka ära normaalselt
Erxsaar
19:59 13.04.2018
Ei ole ainult lubade vahe,vaid ka tegeliku kandevõime vahe.Suuremad rattad ja õhkpadjad-vedrud-amordid jm.
Juhan V8
14:40 14.04.2018
hinnad on head. kulud madalad. aasta lõpus saab riigilt aktsiisi ka tagasi. transport on tõeline kullaauk.
viimasele
16:26 14.04.2018
tõeline tola oled ,peida ennast ära ,et keegi sinu rumalusi ei loeks .
Kütuse hind on meil Baltimaade kõrgeim ,Isegi soomes on pigem odavam....
Jsjevehdu
21:18 04.07.2018
Palju umbes teenivad need veokijuhid kes sõidavad e-r 8-17? Olen aru saanjd et kaugsõidu juhid ja need kes euroopas sisetood teevad, saavad kuskile 1500-2000?
RTV888
07:49 05.07.2018
Laevas mehed räägivad, et ikka nii 2200-4500 kätte :D :D
jeurojooksik
08:02 05.07.2018
Ikka ikka alla neid numbreid pole mõtet tööle minnagi, kõik naeravad.
Aga tegelikus vist nii palju ei saa. Kellaaja kohta ma ei tea, vaevalt poolhaake peal nii kellast kellani töö on organiseeritud. Tagaluugi mehed alustavad ikka varem. Eks see palgake jääb 800-1200 vahel kahjuks. Sõltub ikka tööiseloomust jne.
RTV888-le
09:18 05.07.2018
Selge, et alla 3000.- kätte Skandinaavias arukas inimene ei sõida. Arukas mees ei kelgi sellega ka laevas, rongis või kus iganes.
Kõvahäälsed on need rämpsvedajate odavjuhid, kes emakeeltki sandisti oskavad ja 45-tunnist alustavad kange alkoholi pudeli avamisega.
Tunneb nad ära terminaalides, mustusest läikivate tunkede ja valjuhäälse seosetu jutu järgi. Arvatavasti leiavad rämpsvedajad nad külapoodide juurest BOCK-KLUBI üritustelt ja sellisele on ka 1000.- kätte ulmeline summa- ta arvestab selle absoluutalkoholiks ja sellest tulenevalt ka omasuguste seas jõukaks.
Tänu sellistele tuleb oma päritolu varjata ja EV numbritega mitte sõita.
..........
09:54 05.07.2018
to rtv kes iganes. arukas mees ei sattu "laevameste" seltskonda, kuna oled sealse teemaga väga kursis siis oledki üks põhjakihi tegelane kes kõiki teisi mustab ja oma suurt(väikest) ego upitab.
VTR888
10:41 05.07.2018
to: ...... mees :D
Jutt käib ju eesti tööst E-R 8-17
Katsu ikka tekstist aru saada, aga jah eks su jutust järeldub nii mõndagi :D :D :D
Vaadates su keelekasutust ja sõna vara siis jah tõesti sorry vend.
Aga lahe kui kellegi/millegi saab käima tõmmata :) :) Hea näide ühest järjekortsest ebastabiilsest ELIIT AUTOJUHIST :):):)
Ära rohkem peale võta!
veohind täna 2022 aasta oktoob
12:51 10.10.2022
Järsku keegi pajatab veidi, et mis olukord ka tänapäeval on ?

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte