Veoautod ja rasketehnika

Kopplaaduri hüdraulika

Traktorist40
18:53 29.06.2021
Miskipärast kopplaaduri hüdraulika streigib.
Kangid vahepeal ei reageeri.
Rooli vahel ei saa keerata (eriti külmast peast)
Silindrite sisse-välja liigutamisel on vibra sees/jõnksutab (nagu ei oleks jõudu).
Filtrid ja õli kõik uued.
Oskab keegi öelda, et milles võib asi olla?

Muudetud 29.06.21 18:54

tark mees mõõdaks
19:24 29.06.2021
surved ära (mitte kummides)
Traktorist40
19:40 29.06.2021
Kas oleksid nii hea ja selgitaksid palun, et mida sellisel juhul teha ja millest see tingitud on?
tark mees mõõdaks
19:49 29.06.2021
kõigepealt peaks selgeks tegema süsteemi tööpõhimõtte, seejärel ehituse, peale seda soetama vastavad vahendid süsteemi diagnoosimiseks, aga kui seda ei viitsi teha, siis puusalt juppe vahetama, kõigepealt pump, ja sealt riburada edasi
Marko
20:21 29.06.2021
Targal mehel on paraku õigus - hüdraulikale ei saa peale lennata puhta entusiasmiga. Vaja teadmisi ja tööriistu. Ja töökultuuri, mis tähendab sisuliselt steriilsuse hoidmist.
Algatuseks võiks uurida, kas vahetatud õli sisse juba uut rauapuru tekkinud on, see annab üsna palju infot.
Traktorist40
20:44 29.06.2021
Tegelikuses algas see kõik pull sellest, et tagumine kopp sai lahti ühendatud, et vahetada kõik puksid (selle käigus said kõik voolikud ka lahti ühendatud). Hiljem kunagi kokku pannes hAkkaski see jama pihta. Pumbas vast asi ei saa olla, sest enda kopa massi suudab ülesse tõsta ja hoida

Muudetud 29.06.21 20:48

Marko
21:02 29.06.2021
Kas kõik lahtiühendatud kohad said enne korralikult pestud ja pärast puhta narmavaba kangaga topitud ja teibitud töö ajaks? Või keerasite lihtsalt lahti ja niikaua nad olid seal kusagil kui noolt maa peal keerati-pöörati ja pukse vahetati?
Ma vist tean vastust juba, aga ütle ikka!
Traktorist40
21:12 29.06.2021
Keerasime kõik tagant lahti. Nool oli niisama voolikutega lahti võetud, kuni remonditi. Kopp ise aga töös (ajutiselt said voolikute kohtadele punnid ette pandud, et oleks ringlus ja et saaks esimese kopaga tööd teha).
Marko
21:15 29.06.2021
Tark mees võtab ehk üle? Ma võin kogemata solvama hakata, see ei sobi adminnile.
Traktorist40
21:16 29.06.2021
No anna minna ja räägi asjast, mida arvad?
tark mees mõõdaks
21:27 29.06.2021
ei tea süsteemi ehitust , siis ei hakka segast peksma, vaja leida pädev mees kes asja korda teeks
Marko
21:33 29.06.2021
Täpselt nii. Kutsud pädeva mehe, räägid talle ausalt kõik ära, kuidas te süsteemi sodi täis ajasite ja loodad, et suudad arve ära maksta.
.
22:33 29.06.2021
Süsteemi nn läbipesu. Filtrite vahetus. Siis vaataks edasi.
Karlõmm
22:43 29.06.2021
Pärast ikka ära õhutasite?
Traktorist40
22:44 29.06.2021
Üks asi veel, et hüdroõli vahutab
Traktorist40
22:46 29.06.2021
Ta peaks süsteemist ise õhu välja ajama v seda vaja ikka endal eraldi teha? Ja kuidas?
Marko
23:06 29.06.2021
Proovin veel ühe korra - teadmised on vaja hankida ENNE millegi remontima asumist! Pesu ja õhutamine on aja- ja rahakulu ja ei pruugi tulemust anda. Õli võib vahutada ka seepärast, et kusagil on ummistus ja pumba imipool takistatud. Pealegi on igal masinal oma spetsiifilised kiiksud.
Inimene õpib ikka rahakoti toel, midagi pole teha.
sibereia
00:19 30.06.2021
Ah mis siin ikka parastada ja lisaks - kui mõni voolik liiva sisse kukub ei juhtu veel midagi katastroofilist. Neid vahetataksegi välitingimustes, ega see kosmoselaev pole.

Täitsa lambist: kõigepealt vaata kas pump saab paagist nii palju õli kui vaja on. Võimalikud põhjused mida ise läinud olen:
- pandud on maailma kõige odavam õlifilter, selle sisu on kohe ära lagunenud ja pumba eelne sõel on paberit täis:
- pumpa mineva vooliku sisemine kiht on lahti tulnud ja takistab õli pealetulekut.
- kraan pumba ja paagi vahel on pärast remonti kinni unustatud :)

Igasugused vibrad ja vahutamised tekivad tihti õlipuudusest, siis on tegelikult ka rõvedat krooksuvat häält kuulda.
stammer
08:11 30.06.2021
1. kui tagumine kopp oli lahti ühendatud ja voolikutel pimedad ees, kas siis töötas kõik korralikult?
2. kas õli kogus peale tagumise kopa ühendamist on normis?
3. milline õli ja filter pandi?

Kui õli vahutab, siis on kas õli vähe (pump peksab õhuga segamini) või hakkab
pump oma tootlikkust kaotama (saab manomeetriga surve ära mõõta).
Õhutuse kohta nii palju, et süsteem ajab ise õhu välja peale mõne aja töötamist. Kindlasti peab kõik ühenduskohad ja võimalikud lekked üle vaatama.
kaader
10:06 30.06.2021
Minu traktoril ilmnesid sellised sümptomid siis, kui õli oli vähe. Nimelt oli tagasivoolus väike leke ja mulle märkamatult jäi õli väheks. Kuna pump ei saanud õli piisavalt peale, siis hakkas tõstmisel jõnksutama.
Suht kindlalt võib öelda, et pump ei saa piisavalt õli peale. Aga mis selle põhjus on, tuleb hakata pumba juurest minema tagasi ja uurima.
Traktorist40
12:22 01.07.2021
Tänud kõigile vastamast.

Probleemi põjustas pumba ja paagi vaheline voolik. Kuskil imes lihtsalt õhku vahele ja kuna leket polnud, siis ei tulnudki kohe selle peale.
Marko
13:22 01.07.2021
Nüüd pead kirikusse küünla viima, muidu järgmine kord sind ei kaitsta ebameeldivuste eest!
:D :D

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte