Kuna teadupoolest LED pirnide omavoliline paigaldamine ei ole lubatud, siis kas ülevaatusel võiks tekkida probleeme, kui paigaldada tuled kus on juba LED pirnid on juba tootja poolt sisse ehitatud? Väidetavalt on tuledel E24 märgistus mille kohta Dr.Google midagi ei osanud öelda
Projector headlights with 3D dual halo rims.
Car body version:: LIMOUSINE E90, TOURING E91
100% brand new, come in pair (left & right).
Approval: E-marked E24 - for street legal.
E24 viitab Iirimaa koodile, kus on teatavasti vasakpoolne liiklus. Seal on need tuled kindlasti "street legal", aga meil mitte. Uuri müüja käest täpsemalt järgi.
Idee poolest EU-s sertifitseeritud tuled peaksid olema legaalsed ja nõuetekohased ka teistes EU riikides? Aga kas seda ka reaalselt jälgitakse ka või raiutakse ikka, et LED-e ei tohi panna?
Parking light: 3D LED Halo Rims
Turn signal lamp: LED
Low beam: H7 included
High beam: H1 included
Regulation: electrical (electrical adjuster is not included).
ANGEL EYES 3D
Park ja suund ainult led ju?!
Üldjuhul läbikäidud rada,kui kunagi noor ja loll olin. Välja näevad ägedad, valgustus täielik sitt
See seadus on ka nagu mingi tuulelipp. Kunagi aastaid 10 tagasi sai ka tuuningtuledega jännatud. Kuna tuledel oli HC tähis lähitulede koha pealt, siis kõik kena ja halogeenidega võis tarvitada. Xenoni ei tohtinud panna, sest DC tähist ei olnud, kuigi valgusvihk oli identne.
Kuhu ma tahtsin välja jõuda, on see, et siis pidi LEDide puhul olema (kui mälu ei peta) MD tähis lisaks. See on nüüdseks seadusest üldse välja visatud ja kui mul see auto alles oleks, siis võiks südamerahuga LED pirnid sisse panna, sest nüüd tähistab HC lisaks halogeenile ka LEDi. Seal oli veel mingi tootmisaasta teema, et kuni mingile maale ei pea pesurit ega automaatregulli olema.
Arvestades, et nüüd sõidavad tehasest välja kõikvõimalike tuleviguritega autod ja E90 ei ole nii arhailine, siis võib korrektse valgusvihu juures see tulede teema üldse kahe silma vahele ülevaatusel jääda. Samas ainukene kindel variant on lasta müüjal saata pilt tulel olevatest tähistest (peab olema terve rida tähiseid, ainult E24 ei näita midagi) ja töötada seadus läbi. Ka automaatse reguleerimise ja tuledepesuri koha pealt.
üle 2000 luumeni läheb tulepesureid vaja regulatsiooni järgi, HID'e ei saa niisama lampi juba seepärast panna. HID ja mittepkõrguseregull ja mittepesur on lubatud aind miskiltel eelmise sajandi masinatel, kui mälu ei peta, siis oli 2001 aasta see piiriks aga võib ka petta, ei viitsi dokustaate ka üles otsida, maaks enne siin pastes õige lingi, lugege enne kommenteerimist.
Enne kisendamist võiks veenduda teemaalgataja ka, mis tulede kohta ta küsib. Antud tuledel ju lähi- ja kaugtuled on halogeenid, mis LED-idest sa jahvatad?
Aga nende igasuguse tuuning-tuledega on tavaliselt tõesti see, et äge näeb välja, sittagi ei valgusta ja teisi pimestab rämedalt.
Loe väljatoodud määrus läbi, seal on välja toodud, mis märgistus peab olema tulele kantud. Julgen uskuda, et selliste LED- pdemajakatega sa TÜV ei läbi, kui ülevaataja vähegi viitsib süüvida.
Nägid ära, et tuledel suunad ja pargid LED-id? Väga tubli kui nägid, seega oled õigesti aru saanud mis LED-idest jutt käib. Aga ikkagi oli hea, et sai natuke sappi pritsida eksju?
Suunad ja pargid leedid (või ccfl tüüpi tuled) ei huvita reeglina ülevaatustel kedagi, ainult lähi- ja kaugtulede tugevus ja valgusvihu kuju. Suuna- ja parktuled peavad lihtsalt olemas olema. Isegi Maanteeametit ei huvita.
Selliseid tuuningtulesid pakutakse ju ka ameerika autodele. Sõber ostis oma 99 Jeebile ka. Lähituli on luup, kaugtuli tavaline reflektor, pirnid halogeenid, suund tavaline pirn ning päevatuledeks leedrõngad. Algul oli ise ka kahtlev, kas ülevaatuselt läbi saab, kui soovitasin proovida. Läks, proovis ja kedagi ei huvitanud, ning valgustavad paremini kui 20a vanad originaaltuled.
Teine näide: tqhq foorumis on ühel kasutajal teema oma 2011 Ford F150 Raptorist, tema pidi arvelevõtuks tuledesse euro-kujuga valgusvihu saama. Odavaim lahendus, mis Maanteeametile sobis, olid samamoodi tuuningtuled.
Nii et E90 puhul lase käia, lihtsalt arvesta, et tulemuses võid pettuda, eriti hämaras.
Natukene ikka huvitavad, et suunatulede värvus peab olema merevaigukollane, mitte valge elik maha põlenud lakiga pirnid jne. LED asenduse puhul kui ülevaatajale tundub, et liiga tugev valgustugevus, siis võib kahtlustama hakata aga õnneks järelturu tootjad väga ei ületa seda eredust ehk saabki läbi, sest läbi värvitud klaasi pole näha ja mittevärvitud klaasi puhul on küll kerge risk kuid kui silma ei torgi, siis lasevad läbi. Ülevaatajate vastutulelikkus, mitte reegel.
Mul enda ameeriklasel on LED ring täielikult peal ja ainukene koht, kus kotitakse, ongi lähi ja kaugtuli ja DRL, mis peaks olema tavaline pirn aga on LED pandud. Ka neile on paika märgitud ülalnimetatud regulatsioonis, et kui eredad võivad olla. Kuigi võin ka ääremärkusena öelda, et kui LL elik longlife pirne kasutada, mis on suht samas hinnas tegelt LED'ga, siis ei teki probleeme ja kestavad juba 5+ aastat. Võib-olla kestavad LED'd kauem kui halogeenid, ei tea, paralleelselt jooksevad tagatuledes mõlemad ja kumbki pole veel alla andnud.
Suunad ja pargid LED'id seal, kus neid pole ette nähtud on VO viga!
Kusjuures igaüks eraldi, ehk 4 VO viga ja ongi korduv!
Suunad +1
Pargid +1
Vahetad veel numbrivalgustuse LED vastu, veel +1
Tulekustuti ka veel kontrollimata ja tule kuu jooksul uuesti :D
jee.kim! Ära nüüd maailma nii mustades värvides ka näe, VO ,ehk väheolulise puuduse pärast , olgu neid neli või nelikümmend , küll keegi korduvat ei määra.