Hübriidi aku vastupidavus

marx50
14:35 23.05.2023
Pakkus huvi üks VW hübriid,2013 a. 190 000 km.Kaua sellise akule veel ressurssi peaks jätkuma?
63amg
16:28 23.05.2023
ma oleks oodanud pigem pilti diagnostika andmetest,mitte kapotialusest
sangar
17:12 23.05.2023
Otsing ka aitab:

https://www.google.com/search?q=how+long+is+hybrid+battery&a
mp;oq=how+long+is+hybrid+battery&aqs=chrome..69i57j0i19i
512j0i19i22i30l8.10621j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8


Hübriidakude oodatav eluiga
Enamiku hübriidakude kasutusaeg peaks kestma umbes 100 000 miili. Suurepärase hoolduse korral suudavad mõned omanikud seda arvu kuni 200 000ni tõsta.

Kas hübriidaku võib vastu pidada 20 aastat?
Kahjuks ei kesta hübriidautode akud igavesti. Enamik hübriidsõidukeid vajab kas uut akut või remonti kuue kuni kümne aasta jooksul pärast algset ostu.
Uhh
18:39 23.05.2023
Minu autol vahetati 5000 km
re
20:47 23.05.2023
Re:sangar

Kuidas Te plaanite hooldada hübriidiakut?
Avdiii
21:36 23.05.2023
Lexused sõidavad sama hübriidakuga üle 300tkm sõltumata vanusest. Hea näide: https://www.auto24.ee/soidukid/3581002
Autol vanust üle 10a ja Lexus annab siiani esindusest aku garantiid. Ls ca 280tkm
Nii et pigem on asi autotootjas ja tootja kogemuses ;)
Deus
22:03 23.05.2023
Asi on alati kasutatud akukeemias. Samad füüsika ja keemia reeglid kehtivad hoolimata auto seadistusest, olgu see elektriauto, hübriid või muu segu.
Toyota Rav 4
07:12 24.05.2023
4 aastat vana Rav4 hübriid. Ls 70 000 kanti. Iga kord kui käib hoolduses testitakse ka aku mahutavust. Siiani pole midagi mahutavuses muutunud
sangar
08:22 24.05.2023
Hübriidauto aku hooldus
Selleks, et aku "mäletaks" oma võimsust, on kõige parem aku regulaarselt tühjendada ja seejärel täis laadida. Enamiku hübriidakude eluiga on 7-10 aastat. Seda tuleks kaaluda, kui otsustate osta hübriidsõiduki. Külma ilmaga peate võib-olla hoidma akut soojas, et sellest parimat jõudlust saada. Kui te oma hübriidiga regulaarselt ei sõida, peate võib-olla kaaluma selle hoidmist soojemas garaažis. Mitte jätma talveks tänavale seisma.
https://christiansautomotive.com/2021/01/22/5-helpful-hybrid
-car-maintenance-tips/
Deus
10:33 24.05.2023
See on vale jutt ja kehtib parimal juhul pliiakude ja nikkel/kaltsium kohta! Kordan: kõik oleneb aku keemiast! Vastavalt keemiale on vastav käitumine nii tühjaks tegemisel kui laadimisel kui ka nn aku mälul!
v6sa
13:03 24.05.2023
Misasi on vale? Et kõik keemilised elemendid on tundlikud pakasele?
Või see, et kõik keemilised elemendid mingi aja tagant lõpuni tühjenemisest jaksu juurde saavad?

Sangari halvasti tõlgitud turundusjutt muidugi midagi sisulist re väga õigustatud küsimusele ei vasta kahjuks:(

Algse küsimuse vastust tegelikult ei tea 8ega saagi teada) keegi. Isegi üldiselt aktsepteeritud täistsüklite arv 500 ei ole veel täistõde, kuivõrd akusid on surnud enne 500 tsükli täitumist ja on teada isendeid, mille algsest mahutavusest on alles 90 % ka 600 tsükli järel.

Ehk suure tõenäosusega on küsija viidatud akust järel vähemalt 2/3 ja see number hakkab jõudsalt vähenema aastate jooksul. Eeldusel, et seda akut ei ole müügiks kuidagi muditud. Kindlasti pole asi enam uuevääriline, aga seda pole ju ka hind. Ja kui asi meeldib, siis ainus tõe kriteerium ongi praktika: osta ära ja anna siin teada, kuidas läheb.
Deus
13:43 24.05.2023
Vähem peab vastu halva hoolitsuse tõttu, kauem vadtupidavaid leiab küll väga väga harva ja siis ka enamasti on tulemused võltsitud. ELMO teemas lahkasin seda mitmel leheküljel ja ka keemiad ning nende DoD väärtused tõin välja. Liitiumakude puhul pole tühjaks laadimise tsüklit vaja, rohkem ülal nimetatud keemiate probleem.
.
14:08 24.05.2023
mälu oli vanadel nikkelkaadmium akudel (vanad akudrellid jms), liitiumil pole mingit mälu.
elektrikatkestus
14:58 24.05.2023
10 aastat vanast "hübriid" Volksust soovitaks igal juhul laia kaarega mööda käia. Elektriajamiga masinat ostes tuleb vaadata, et tootjal oleks see tehnoloogia piisavalt testitud-proovitud. Nt praegu on hädasid uute elektri-pesukottidega, eriti külma ilmaga, kuna on Pežoo jaoks uus tehnoloogia. 10 aastast hübriidi otsides oleks ainuõige valik Toyota või Honda, lolli- ja pommikindlad autod, kõik taksojuhid lasevad nendega ringi juba aastaid. Peaasi, et ei satuks amortiseerunud taksole otsa. Ka uut hübriidi valides oleks T/H mõistlikum valik, VWl puudus aga 10 aastat tagasi üldse mingi kogemus. 2010ndate algus oli hübriidsuse mõttes üsna veider aeg, nt topiti seda ajamit diislitele külge (kuigi diislile on hübriidrežiim kiire ja kindel surm - pidevalt start-stop ja soojaks ei lähe).
Muidugi kui ainus mõte peas on see, et "saksa tank ei lähe katki", siis anna minna.
A!
11:20 25.05.2023
#2010ndate algus oli hübriidsuse mõttes üsna veider aeg, nt topiti seda ajamit diislitele külge (kuigi diislile on hübriidrežiim kiire ja kindel surm - pidevalt start-stop ja soojaks ei lähe).

See ei ole läbinisti korrektne väide. Tavaliselt on selle aja diisliga hübriidautol vedelkütusel toimiv lisasoojendi ja sõitmise ajal hoitakse peale salongi ja aku soojendamise ka mootori jahutusvedeliku temperatuuri mõistlikul tasemel.
Start-stopp reziim toimb siis, kui aku on tühjaks saanud ja see on võimalik ka välja lülitada, sundides mootori pidevalt tööle.
wigry
14:51 25.05.2023
Aga mõtleme asja teist pidi. Mis juhtub hübriidautoga kui aku enam ei ole pädev? Egas muud kui hübriidosa lakkab toimimast ning masin muutub tavaliseks bensumootorga liikuriks. Seega hübriidautoga saab sõita kuni kütusega toimiv mootor töötab olenemata kas särtsuga aidatakse kaasa või mitte.
kaader
09:54 26.05.2023
Antud masin peaks olema 7-käigulise DSG kastiga ehk kui aku viletsaks jääb, siis peaks lihtsalt tavalise masinana edasi toimetama.
R
16:50 26.05.2023
alati on võimalus ka romulast kasutatud hübriidi aku võtta kui tõesti läbi peaks minema. :) nende hinnad pole hullud.
tumesinine
22:10 30.05.2023
eks nad on kasulikud kuni 12 aastat või ~300 000km, edasi töötavad kui tavalised bensiinikad AGA veavad kaasas lisamootorit ja väikest akupakki ehk siis kütusekulu on hiljem suurem kui tavalisel bensiinikal