Suvel müügile jõudva uue Renault Megane'i suurimaks uudiseks on nime E-TECH Plug-in kandev pistikuhübriid. Esialgu tuleb see müügile ainult universaalkerega, hiljem lisandub luukpära-pistikuhübriid. Megane'i hübriidajam ühendab 1,6liitrise bensiinimootori ja kaks elektrimootorit ning suudab 9,8 kWh aku toel linnas elektrilisena sõita kuni 64 km. Jõuallika uuenduslikkusest räägib fakt, et sellele võeti 150 patenti.
Vähesel määral muudeti auto välisilmet ning nüüd kuuluvad juba baasvarustusse leedesituled, ka taga- ja udutuled kasutavad leedtehnoloogiat. Tipmiste versioonide sõitjateruumist leiab 9,3tollise multimeediaekraani, mille menüüsid muudeti senisest loogilisemaks, ning 10tollise digitaalse näidikupaneeli. Uued ja uuenenud juhiabisüsteemid võimaldavad ka kõrgemal tasemel isejuhtimist.
Senine GT Line varustus asendatatakse R.S. Line’iga, mis toob kaasa veelgi enam sportlikkust, sarnanedes disainilt senise R.S mudeliga (näiteks spetsiaalsed veljed, spoilerid, sõitjateruumis sportistmed jpm).
Uuendatakse ka kähkusõiduversioone R.S. and R.S. Trophy, mis on nüüd mõlemad 300hobujõulised ning saavad juurde ka pöördemomenti (+30 Nm, kokku 420 Nm EDC käigukastiga ja 400 Nm käsikastiga). R.S. Trophy vedrustust muudeti senisest jäigemaks.
KOMMENTAARID