Uus i20 on senisest kergem ja ökonoomsem ning saab ka poolhübriidmootori.
i20 kolmas põlvkond on esimene seeriatootmise Hyundai, mis näitab ettevõtte uut disainikeelt, edaspidi hakkab sarnaseid jooni nägema kõikidel uutel Hyundaidel. Eelkäijaga võrreldes on uus i20 24 mm võrra madalam, 30 mm laiem ja 5 mm pikem. Teljevahe on 10 mm pikem – tänu sellele lubatakse ka sõitjatele senisest rohkem ruumi. Ühtlasi kasvas pakiruumi maht 25 liitri võrra 351 liitrini.
i20 1,0 T-GDi 120 hj bensiinimootor varustatakse 48 V poolhübriidsüsteemiga (nii käsi- kui ka topeltsiduriga käigukastiga), mis vähendab auto kütusekulu ja CO2 heidet 3-4%. Võrreldes oma eelkäijaga kaalub uus mudel ka 4% vähem, see tähendab samuti paremat ökonoomsust ja vähem heitmeid.
Lisaks kuulub valikusse 100hobujõuline 1,0 T-GDi ning endiselt pakutakse ka 1,2-liitrist vabalthingavat bensiinimootorit, mis arendab 84hobujõudu.
KOMMENTAARID