Civic Type-R läbib mudelivärskenduse ning saab kaks erimudelit.
Uuenduskuur toob Honda sportmudelile terve rea disainiuuendusi: näiteks vahetatakse välja esituled ja kaitseraud, mis võimaldab tänu suuremale õhuvõtuavale ka tõhusamat jahutust. Juhitavuse parandamiseks muudeti adaptiivvedrustuse juhtimist kiiremaks ning välja vahetati nii pukse kui ka liigendeid, samuti suur osa pidurisüsteemist.
Sõitjateruumi lisandus puuteekraani kõrvale füüsilisi nuppe (näiteks kliimaseadme juhtimiseks) ning uued on nii rool kui ka käigukangi nupp. Ühtlasi on edaspidi olemas võimalus kasutada heligeneraatorit, et auto kõlaritega mootori häält võimendada, samuti nutitelefoniga ühenduvat uut telemeetriasüsteemi.
Erimudelite nimedeks on Limited Edition ja Sport Line, mõlemad põhinevad Type-R GT-l. Neist rajum – ja seega ka läbi aegade kõige rajum Type R üldse – saab olema Type R Limited Edition, mida tuuakse Euroopasse ainult sada eksemplari.
Erimudel saab 20tollised BBSi sepisveljed, uued amortisaatorid ja optimeeritud roolisüsteemi. Sõitjateruumist leiab punased korvistmed, tühimassi vähendamiseks loobutakse aga suurest osast mürasummutusest, kliimaseadmest ja multimeediasüsteemist: tulemusena on Limited Edition tavamudelist 47 kilo kergem. Värviskeemina kasutatakse aga erkkollast keret ning läikivmusta katust. Mootori võimsust ei muudeta, selleks on endiselt 320 hj, küll aga paraneb kiirendusvõime 0-100 km/h 0,1 sekundi võrra 5,7 sekundile. Müük algab suvel.
Civic Type R Sport Line'i puhul pööratakse põhitähelepanu disainile, kõige lihtsamalt tunneb selle ära madala tagaspoileri järgi. Lisaks kasutatakse pehmema külgseinaga rehve ning tõhusamat mürasummutust.
KOMMENTAARID