Mercedes-Benz E-klass läbis küllaltki põhjaliku värskenduskuuri, millega uuendati varustust, disaini, mootorivalikut, kerevärve jpm.
E-klassi kujustuses on muudetud nii esi- kui ka tagatulesid, esivõret ja -kaitserauda. Suurt tähelepanu pöörati juhiabisüsteemidele ning neid lisandus terve trobikond alates kiirushoidikust, mis võtab arvesse ka navigatsioonisüsteemi infot kuni parkimisabini, mis tunneb ära asfaldile joonistatud jooned ja oskab end nende vahele ise ära parkida.
Mootorivalikusse kuulub tervelt seitse pistikuhübriidi. Bensiinihübriidide võimsus jääb vahemikku 136–367 hj (115–270 kW), diislitel 160–330 hj (118–243 kW). Täiesti uuena saab E-klass supermoodsa kaheliitrise neljasilindrilise bensiini-poolhübriidi, millel kasutatakse startergenereaatorit ja 48 voldist elektrisüsteemi ning lisaks turbole ka elektrilist kompressorit. Selle jõuallika võimsus on 272 hj (200 kW) + elektrilised 20 hj (15 kW). Täiustatud/uute mootorite jaoks kohandati ka 9G-TRONIC käigukasti.
Uuendatud E-klass jõuab müügile suvel, veidi hiljem järgnevad ka kupee ja kabriolett ning Hiina turule pika teljevahega versioon.
KOMMENTAARID