Veoautod ja rasketehnika

Adblue eemaldamine/aju petmine.

juusturiiv
11:58 09.08.2014
Tervist !

Oskab keegi öelda kes ja kuskohas tegeletakse sellise asjaga nagu veoauto Adblue eemaldamise/aju petmisega ? Tean, et pannakse mingisugune takisti vahele ja aju petetakse ära (õhutemp alla -20 kraadi) ja masin enam seda kusihapet ei tarbi, samas jääb jõud alles. Pidevalt probleemid süsteemiga ja asjast on rohkem kahju kui reaalselt kasu. Saan aru, et keskkonna nõuded aga... Mootor on 4.5l Cummins.
Mõistlik mees
12:42 09.08.2014
Veoautokeskus OÜ,Tähetorni tn 21G,vana ETKVL-i autobaasi hoovis.Kontakt tel:6744555 või 6744554.Adblue sulgemine oli vist 1150eur+km,soovitan siis juba võimsust ka lasta juurde panna.Kütte kulu kukub ka siis ca 10%.Kui lähed sinna siis ADblue paak peaks 1/2 täis olema
Siiiidiuss
15:56 09.08.2014
Mis see adblue paak peaks pooltäis olema?
Tüütsivana
16:48 09.08.2014
Üldiselt enamik töökodasid, kus tegeletakse nn ''chip-tuning''-ga, suudavad ka igasugu keskkonnavidinad juhtajust eemaldada.
Reg. kasutaja: juursturiiv
17:13 09.08.2014
Tänud sulle Mõistlik mees !
noadblue
12:13 10.08.2014
Kui sul on Bosch Ad-blue juhtimise süsteem, siis on v6imalik lisada emulaator adblue.kopajupid.ee
INFO 007
13:11 10.08.2014
Lätis riias on ka selline teenus olemas , hind 500-550 euri oleneb veokist.
Kontakt (+371)288-86-927

miskus
22:08 11.08.2014
Täpselt sama vidina tellisin netist 15 euriga mille eest need eesti nöörijad küsivad 250-600 euri ja paigaldusega saab iga nupukam elektrik hakkama,sest õpetus skeem kaasas.Kokku läks mul maksma selle paigaldus 45 euri ja on nüüd töödanud 2 aastat laitmatult.Makske aga mingi 1000 euri kui pappi palju.Aju tuuningu kohta,lubati väiksemat kütusekulu,sain ainult võimu juurde,küttekulu jäi samaks ja see maksis jah rsk 1000 euri,oleks võinud ka tegemata jääda aga adblue eemaldi on küll hea asi.
adbl
18:12 12.08.2014
ja kust netist sellise hinnaga saab tellida juppi
Peeter Prakttu
02:06 13.08.2014
No sina adbl neid küll netist tellida ei saa,kui sa isegi nii lihtsat asja ei oska ise leida ja kui leiadki siis naguinii mõistus otsas kuidas tellida.Kasuta google otsingut või veic kallimalt hiina lehtedelt või ebayst
adbl
18:55 13.08.2014
Tänud vastuse eest tarkur Peeter Prakttu Aitahh targutaja ja....
Reg. kasutaja: juursturiiv
19:53 13.08.2014
Jah, eks see ca. 1200 euri pluss käive on krõbe küll, selle eest saab pm. uue pumba...ning mõne aja möödudes hakkab sama trall otsast pihta ? Järelikult on selline teenus väga müüdav artikkel ja inimesed on sundseisus.
juusturiiv.
07:11 15.08.2014
Tänud sulle selle lingi eest, näitan ühele elektrikule seda ja arutame teemat. Ilmselgelt jääb see "ametlik" teenus tahaplaanile....kas 1200 euri või 120 euri, on suur vahe.
Aga kõik kellel on kokkupuuteid asjaga siis kuulaks huviga teie kogemusi ja arvamusi.

Lugupidamisega !
siidiussi hea sõber
12:33 15.08.2014
Kuidas sellise lahendusega ülevaatusest läbisaamine käib? Ei osata kontrollida seda?
stupiduser666
13:58 15.08.2014
Olulisim on, et kuidas heitgaasi test läbida õnnestub!?
sitrus*
15:18 15.08.2014
Veokas läbib ilma adblueta ideaalselt testi.See süsteem on hoopis teiseks otstarbeks.Adbluega sõidavad ainult garantiimasinad.
stupiduser666
15:47 15.08.2014
Kuidas heitgaasis sisalduv NOx piirväärtuses püsib, kui DEF-i ei kasutata?
eelmisele
16:25 15.08.2014
stubiduser666
21:01 15.08.2014
Järelikult peab NOx-i piirmäär testis olema sedavõrd kõrge, et "kuse" mitte kasutamine ei kukuta testis läbi. Huvitav, kuidas EURO 6 masinad testi läbivad, kui DEFi ei kasuta?
sitrus*
23:06 15.08.2014
No mõtle ise,kõik nad läbivad ülevaatuse.
...........
23:06 15.08.2014
Uurisin, et TÜV-ga probleeme ei teki, vähemalt ei ole tekkinud kellelgi. Seda rääkis mees kes tegi diagnostikat ja teadis ka rääkida, et mõned bussifirmad on lasknud selle süsteemi eemaldada-
.................... .....
12:24 16.08.2014
Endal 2007a volvo fh, Sõidab ka ilma ad blueta, alguse aastate euro 5 pidid sõitma ilma jõu maha tõmbamata, seega Ad blued ei kasuta, ja ülevaatuselt olen iga aasta läbisaanud. Pole heitgaasidaga mingit probleemi
tymur
16:12 16.08.2014
Viljandis on selline asutus nagu Vilvo ,nemad ka sudivad sellise asjaga
reg.juusturiiv
11:37 27.09.2014
Asi lahendatud. Takisti paagisolevale temperatuuri andruri juhtmetele vahele (sildad ära) ja kogu polka.Paagist tulevad veel peale temp. andurile ka veel taseme anduri juhtmed, need saab kindlaks teha kui mõõdad takistusi ja liigutad ujukit paagist. Erinevatel vajab erinevaid takisteid ja see tuleb ise katse-eksitus meetodil kindlaks teha. Muidugi on erinevaid mudeleid ja teatud isenditel tuleb natukene rohkem pusimist.
..........
07:18 02.12.2014
On alles hinnad aga ju paneb nõudlus asja paika. Enda masinal võeta süsteem maha 150 euroga, selle sees kohale sõitmine.
autistike
08:43 02.12.2014
mis mõte sellel on? kui töötab las töötab ja keskkond on ka puhtam. aga ei peaasi et odavam oleks. kuuldavasti olevat saksas juba heitgaaside laborid alates kevadest liikvel. püütakse eriti läbisõitvaid autosid ja trahv pidavat olema alates 3500 eurist. samas saad ka saksamaale sissesõidu keelu . neid nõudeid pidavad veel tulema lisaks kiirtee maksu tõusule ja seda eriti transiitautodele. nii et laske aga käia ja pärast makste ikka peale aga mitte ei hoia kokku.
professor_sammaljalg
16:17 02.12.2014
kõik ei käi saksamaal, kus on kontrollid ja iga nurga peal kalonka. skandinaavias läheb seda palju, paagid on väikesed ja kättesaadavus kehva.
v6sa
16:27 02.12.2014
Ehk herr professor täpsustab seda skandinaavias palju kulumise aspekti? Et miks Skandinaavias kohe palju rohkem kuluma peaks.

Pole küll Jyväkylaäst kõrgemal ammu käinud, kuid väidetavalt on ka seal igast poega tanklast AB saadaval. Automaadist küll mitte...
professor_sammaljalg
16:39 02.12.2014
30t seljas mägesid ronida on kütusekulu märksa enam, kui piki esimest teed 24t koormat vedada, väidetavalt, ad-blue kulu otseses sõltuvuses kütusekulust. kankuga kaasas vedada on veel eriti mugav ja odav muidugi..
looder23
16:59 02.12.2014
v6sa, äkki kelgid seda kanistris müüdava olluse hinda ka. hollandis küsiti 10 liitrise kanistri eest 15,9 euri. liitri hinna võid ise arvutada. muide, just lõin eelmise reisi adblue kulu kokku. 1,6 liitrit 100-le. korruta see nüüd sealse liitri hinnaga, mis kütusele lisaks kulub. raske koormaga minek, kergemaga tulek.

sammaljalg, nii kurb kui see ka pole, siis nende kalonkade kättesaadavus euroopas on ikka siga kehvas seisus. oleks see vaid nii, et saab iga nurgapeal tankida. enda autol tangime alati poolas kalonkast täis ja 20 toopi sõidab kanistriga kaasas, sest paraku kipubki nii olema, et kui raske koormaga tagasi tulla siis kipub ka see adblue otsa lõppema.
looder23
17:06 02.12.2014
lugusid "laevalt ja purjus rekkamehe suust"- kui saksas sellega vahele jääd, et adblue eemaldus peal on, võetakse ajaloost saksa maudi maksmised ja maksad vahe euro 0 ja siis vastavalt selle mis vääringus su auto olema peaks, kõik tagant järgi.
.......
17:09 02.12.2014
Adblue kulu on otseselt seoses kütusekuluga ! Miks eemaldatakse ? Eks ikka probleemide pärast (pump,pihusti) mis maksavad päris palju raha, ning kuskil mägedes kõõluda 40% võimsusest kadununa ei ole meeldiv.
to looder
19:57 02.12.2014
mismoodi nii palju adblued kulub? Leedus paak täis ja Itaalia või Hispaania reis käib muretult ära.
professor_sammaljalg
21:08 02.12.2014
olen kuulnud, et adblue paagid ei ole standartsed, mõned suured mõned väiksemad ning ka autod võtavad erinevalt vastavalt heiteklassile ning mootorile..
üle-eelmisele
21:17 02.12.2014
Kõik ei käi sealpool, st Hispaaniad jne. Ja nagu professor ütles, et 30t koormatega mööda tõuse-langusi, et mitte öelda mägesid mööda kollates ikka läheb seda AdBlue-d.
looder23
00:05 03.12.2014
vot ei tea kuidas võtab nii palju või nii vähe? 2007 ja 2008 aasta volvod euro 4 võtsid ca 1l/100km. praegu 2007 renault magnum. euro 5. see 1,6 oli viimane ring. 25t prantsuse eel-alpidesse. tagasi tuli lahjema koormaga. antud auto adblue paak on miskit 70l kanti. kütuse kulu 34,5.

tegin proovireisi tutika volvoga. 460hj. euro 6. minek nagu ikka 25t. eel alpidesse, albertville. kütuse kulu 5734 kildi peale tuli alla 28 sajale. adbluet kulus 2,58l sajale. kusjuures alt üles tulles bremenini tulin umbes 2 tonnise koormaga. sealt võtsin 3,5 ja hamburgist 4,4 tonni lisaks. laeva tulin 10,6 tonniga. sel autol oli väike adblue paak. mingi 45-50 liitri kandis. hollandis hakkas tuli põlema. selle pärast käisingi uurimas seda kusihappe hinda. ei raatsinud nii kallist osta. võtsin riski, et ehk leian kuskilt saksast tankuri. tutkit vasja. hamburgi ja lübeki vahel sai hape otsa. kui sadamas ära parkisin, viskas kirja ette, et lisa adblued ning kiirus piiratud 20 km/h. muidugi teepeal meenus, et nägin küljekastis happe tünne. sadamas nõrutasin 10 liitrit sisse, mis oli ka omaette ooper, sest paak asus kabiini taga summutipüti peal.
hapet kannatab veel poolast osta ja minu mäletamist mööda vist isegi tsehhist. lääne riikides tuleb juba kõva papp liitri eest välja köhida.

seega, mida kõvem euro autol, seda rohkem kulub. mida raskem koorem seda rohkem kulub ja renaulti puhul oleme tuvastanud, et kui koorem valesti laetud, nt. veotelg lõhki, siis ka mega adblue kulu. tulin itaaliast umbes 21 tonnise koormaga, aga veotelg oli 12t. oi kurja, vaatad kuidas näidik kukub.

muidugi volvo müügimees ütles, et adblue kulu pead arvestama raudselt 2l 100-le, aga nagu näha tuleb rohkem. võibolla võimsamate mootoritega kulub vähem. ei tea, kogemus puudub.

Muudetud 03.12.14 00:10

ehee...
00:25 03.12.2014
ei ole küll enam pikka aega reisil käinud vaid kodus toimetanud aga tundub, et kodutöö ikka tegemata...
;)
ehk on sellest abi ad leidmisel euroopas.
https://www.ids.q8.com
looder23
01:18 03.12.2014
tubli, et infot jagad, aga kõik ei ole ids-i kliendid. tavalise pangakaardiga seal maksta ei saa. hollandis kaesin ja jalutasin ümber tankuri, aga hind oli ikkagi euri ümber ja ei leidnud mingit infot, et peale ids-i kaardi ka sealt mõne muu kaardiga maksta saab. ja vaja oli seda uuel autol. vanaga käib tiiru ära pärast poolas tankimist.
loodrile ja amblale
05:08 03.12.2014
Esiteks ei ole renault auto ja see 30 t pole ka mis ime. Sõidan ala iga ring ca 5 kilo km ja panen kodus pagi täis ja jõuan koju tagasi. Paak ca85l. Koormad ainult ka 24 kuni.... t. Ja liigun Lõuna D,A CH,I jne. Smuti küttega, minnes leedu lõpus paak täis ja rohkem tankima pea. Mis kuradi jura te? Siis polegi ju tööl mõtet. NB see pole muinasjutt:)
loodrile
05:13 03.12.2014
see alla 28 tuli komp järgi aga tegelik(paak täis km ja uuesti paak täis) raudselt üle 30 ne. Tänapäeva müügi artikkel ju se komp nali
















professor_sammaljalg
08:14 03.12.2014
vabandust, ma ei saa aru..
looder23
08:16 03.12.2014
to loodrile. kompu järgi tuli 26,9. täispaak meetodil tuli 27,92. kuni poola lõpuni tuli täispaak meetodil üks ühele kompuutriga. reisi lõpus kui eestis tankisin paagi täis, siis tuleb vast järeldada, et eesti liiter ei olegi päris liiter, vaid nii 0,97l.

to loodrile ja amblale. räägi siis kah, kui suured on sinuauto paagid? muidu plädinaks hea küll.
v6sa
14:16 03.12.2014
Minu küsimus oli selle kohta, et Skandinaavias seda koledal kombel kulub. Torkisin lihtsalt professorit, kes ,muidu üsna täpse keelekasutusega on silma jäänud;)

Temalt oleks oodanud pigem märkusi AB tekitatavate probleemide kohta talvistes oludes. neidki pole vähe...

AB kulu on seotud kütusekuluga küll. Ning mida uuem mootor, seda valusam see kulu tuleb. See on hind, mida ollakse nõus (kes on, kes mitte;) maksma selle eest, et jääkarud ära ei sulaks. Kurb muidugi, et see summa pahatihti ausa vedaja kanda jäetakse...

Kõige kallim AB on ilmselt autoabi kanister. Kuigi ega tanklariiuliltki oluliselt odavam tule. Omaette teema on paakide suurused. Tihti on rehnung tehtud nii, et tangid mõlemat korraga. Mis tähendab, et ka lõpevad üsna üheskoos. Aga neid tanklaid polegi nii palju, kus lahtist tankurist paaki lasta saad... Ning nagu mainitud - kui leiadki, siis kas "õiget" kaarti tengepunga vahelt leiab.

Väide võimaliku tagasinõude kohta on huvitav. Kas keegi teab kedagi, kes on näinud kedagi, kes säärase klistiiri on saanud?

Mis aga tankimisse puutub, siis millegipärast on enamus maisnate kontruktoreid veendunud, et tangitakse vaid püstolist (ka aknapesuvett) ning kanistrist keegi kunagi enam midagi ei nõruta:(
AR.
15:29 03.12.2014
Mis puutub Skandinaaviasse, siis paraku ei ole ma rehkendanud, milline on AdBlue-kütuse suhe, kuid ka pidevalt 30t koormate ja Euro5 puhul seda siiski 1:1-le ei kulu, pigem on see suhe vast kusagile 1:2- 1:3 või kusagile sinna keerdu.
Talviste olude kohta on minu kokkupuuted olnud vaid sellised,et alla -11 seda lihtsalt ei kulu :)
Ning vähemalt senine tagasiside üldse AdBlue kohta tundub olema selline, et põhiprobleemid on hoopis juhtmestikus.
Tankinud olen ma AdBlued nii, et kui see hakkab langema 50%-ni, olen ikka tanklas selle võimaluse olemasolul ühendanud kütte ja AdBlue tankimise. Vähemalt Rootsis ei ole sellega probleemi olnud- tõsi, AdBluega tanklaid ei ole igal pool, kuid ei ole veel AdBlue autost otsa saanud. Selge on see, et kanistriga seda ei majanda, vaid ikka seal, kus pistuliga saad lasta. Mis kanistritesse puutub, siis AdBlue kanistritel on alati lisatoru kaasas, millega seda paaki soristada.

Muidugi see ei kehti jällegi Soome kohta, kuna sinna ei ole aaaammmu sattunud.
martinmart
18:21 03.12.2014
kusjuures kankuga valamisel on veel üks miinus. see tuleb just välja sellel juhul kui teil on sõelaga ab paak. sõel läheb kiirelt jama täis. ei tea küll miks. seda sõela paagi küljest lahti saada on kehv. on olnud juhus kus pidime kankust valama ja lihtsalt ei lähe sõelast alla. tõenäoliselt püstolist tulev surve jõuab sellest peenest sõelast paremini läbi lüüa. Enamik tuttavates on nüüd hakanud leedus tankima seda ab. minnes tööle ja töölt tulles, et saaks eestis ära käia ja ei peaks eestist ostma. hinnavahet vist polnud(ei jälginud kah).
professor_sammaljalg
19:45 03.12.2014
v6sa, minu viimane paagitäis diiselkütet kulus ära taktis 47l/100km. sellest tulenevalt ka adblue kulu sajale kilomeetrile enam, kui all euroopas.
Mikk Aa
17:54 15.09.2016
Tere! On sul see juhend olemas? Ma tellisin ka, kuid juhend jäi tulemata, netist midagi leidsin, kuid see ei vasta tõele... On alles sul juhend?
ad
19:34 17.09.2016
Viimane küsia kelle käest sa küsid juhendit....

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte