kogu natukene veel , ja osta ratastega kopp- laadur , suht effektiivsem ja neid nõutakse ka tänapäeval palju , jumpz on tänapäeval maameestel veel , soovitatav oleks osta case , komatsu on ka suht hea vastu pidav , NEW HOLLAND pole ka halb
osta võid küll,aga teenust tehakse tänapäeval laadur-ekskavaatoritega.Oma tarbeks saad asjad aetud,kui aega ja närvi jagub.Teenuse tellijad eeldavad kiiret tööd ja ajavad sind valmis krundile puude-põõsaste vahele.Seal pole sul ilma keskliigendita midagi teha,tallad kõik segamini ja tolku pole miskit.Osta korralik riist,millel ekskavaatori külge 2 või 3 eri laiusega koppa riputada.Pane norm. reklaam püsti või veel etem,kui sebid tuttavate seast mõne asjaliku töödejuhataja ,kes pideva töö garanteerib.Muidu võid üksiküritajana läbi kõrbeda,konkurents sellel alal on piisavalt äge.P.S. CASE-t ei soovita,sest võrreldes teistega üsna jõuetu ja janune.
Cat-il pole Eestis tehnilist tuge. Õigemini, midagi on, aga kui häda käes, siis enne nädalat ei liiguta seal ennast keegi.
Atlasel polegi minuteada laadurekskavaatoreid. JCB, Komatsu on OK, siis on veel suur hulk marke, mis tuleks nagu erinevate kirjadega aga ühest tehasest - New Holland, Fiat-Kobelco, Fermec, Hydromec jne. 90 % juhtudest ei määra pisierinevused midagi ja töö saab tehtud.
Ma soovitaks uurida varuosade kättesaadavust ning tehnilist tuge. Kui isegi õlifiltrit käiakse Soomest toomas, on tegu täiesti mõttetu ostuga. Endal parimad kogemused Liebherri - Fermec`t müüva EM-Servi ja Komatsu esindustega.
Ehh, Jumzist nüüd teab mis teenuse masinat küll pole. Härra Bamfordi masinat, ehk JCB-d julgen soovitada küll. Endal 1 4cx ja 1 JS130 roomik kasutada. Mõlemad masinad kasutatuna soetatud. Hooldus on kättesaadav üle Eesti. Olen ka VOLVOGA nädala töötanud ja parem kui seda aega poleks olnud. Volvo kargab nagu kummipall, kallakutele küll ei julge sellega minna.
Nõus Atsiga, mehi, a-la ma vanasti jossiga sõitsin ju on , aga nad pole kahjuks võimelised kaasaegsete masinatega midagi tegema. Kopajuhti hakka otsima poiste hulgast, kes preagu keskkoolis käivad. Koparool suvel pihku ja las õpib kuskil ametit.
H-ga nõus ,ma ka kunagi maaparandust ja sealtläbi koppadega kokkupuutununa , võin tõdeda et koolipoiste hulgast võiks küll abiväge saada. Ainult et palgaga ei tarvitseks küll nagu vanasti kokku hoida, muidu on jälle see teema et mehi nagu on aga tööd ei tee keegi.
Härra H kus ja millal sa oled Volvoga töötanud? Ega see JCB esindus ka nüüd taevani kiita pole , alles eelmine nädal seisis lintidega JCB nädal aega, polnud Stokkeri meestel TÖÖRIISTU et parandada pooleks läinud lindilüli! Aga jah JCB rataslaadurid on vist küll maailma tipptasemel oma tehniliste näitajate poolest ja soovitaks küll.
Endalgi kogemused olemas ja praegugi töötan sel alal ja nagu eelrääkija mainis pole jah siin palkadest midagi head ,koonerdatakse igal põhjusel! Tuleb vist endalgi varsti kohta vahetama hakata, kunas neid tööandjaid on ikke palju ,kes sellest tööiseloomust aru ei saa ,et "Mehel ja mehel" on ka vahe! Palju on neid ,kes maksavad korralikult mehele kes ka teeb kopaga midagi, mitte ei soojenda lihtsalt neid kange? Endal kogemus Tartu klubiga kuid minu noore ea kohta on on kõigil hea vabandus kogemuste puudumisele kopatööl, kuid ära ei taha keegi lasta! Kopp teenib kuus ligi 300 h. aga juht?... sealt see kõik algabki ! Millega tänapäeval noori sinna koparooli taha meelitatakse, sellest ka korralike meeste pealekasv kesine?! Aga edu kõigile kolleegidele sel alal!
eks selle jumziga üks rist ja viletsus ole,,,,raha temaga küll ei teeni ,,,hommikul kui traktor ja õlid on külmad saab suht kiiresti edasi ,,,kui oled juba kogenud kopamees,,,,aga õhtupoole kui õlid on soojad siis ei saa enam kuidagi edasi ,,,,tilgub igaltpoolt ,,,vaheta tihendeid palju tahes ,,,ikka tilgub ,,,,omale plaan ka kopp soetada ...esialgu küll enda tarbeks,,,,aga kuna vajadus oleks et too isend oleks lintidega siis välismaist ei jõua esialgu osta,,,,,,aga plaan oli dt75 panna peale volvo tehnika ,,,,vibratsioon ja mugavus pole arvatavasti küll sama kui läänemasinatel ,,,,küll aga pole muret et kuhugi sisse peaks jääma ,,,jumziga okli tihtipeale seda jama ,,,,sest kaevetööd ja laadimised on tihtipeale soistel maadel......aga jah soovitaks osta midagi välismaist ,,,,mugavus ja töökiirus tagavad siis korralikuma töö ja võimalik isegi lisa teenida .Tänapäeva noored ei taha jenamjuhtudel hakata kopajuhiks....neil on esimesele kohale palk seatud ,,,,ja alles sisi kvaliteet,,,,,ise olen ka noor ,,aga rahale ei aseta kõige suuremat rõhku,,,,hoopis olulisem on et teed seda mis meeldib,,,ja mittte rahapärast.
Aga edu siis kopavalimisel!
To detroit:
sinu jutust võib aru saada, nagu sa oleksid kusalgi mainitavates kohtades müügimees.
Kui uut masinat kavatsed ostma minna, siis käi ennem tuttavate juures erinevaid masinaid proovimas ja nende kasutajatelt saad kõige parema tagasiside nii masinate kui ka teeninduse kohta. Kui julge mees oled, siis võid ju ka võõraste juurde tänavalt sisse astuda ja huvi tunda.
Ja muidugi eks masinate müügiesindustes saab ka proovida, ent ilmselt kopa maasse lüüa ei saa!
Edu!
Ei ole müügimees. Lihtsalt elu nii pikk olnud, et väga palju masinaid on ära proovitud. Praeguses töökohas samuti eriliselt kirju masinapark.
Ostmisel on selline nüanss, et Eestis ei osteta tavaliselt seda, mis hea, vaid seda, mida sõber Pekka (või Vanja või kesiganes) soodaslt müüb. Sellise tavalise kopplaaduriga taandub asi nagunii lõpuks hinna peale ja suht savi, mis kätte tuleb. Ja kui veel aastas nii 1500-2000 töötunniga piirduda, siis kõlbab iga "eurosert".
Tuttavatelt nõu küsimise kohta. Tavaliselt ei kiputa tunnistama, et sitt ost sai tehtud. On ka erandeid kuid vahel laidetakse korralik asi mingitel müstilistel põhjustel maha. Näiteks liisingmakse käib üle jõu - kehv masin , tuleks välja vahetada:)
Esindustes on enamasti võimalus kopp maasse lüüa. Mitte küll poe hoovis, aga vististi kõigil on võimalus juba müüdud masinat kokkuleppel omanikuga kuskil töös demonstreerida. 20-30 minutiline demo on küll rohkem formaalsus, aga asi seegi.
Komatsu laadur-ekskavaator on ju 100% Itaalias tehtud. Olen seda ka proovinud, suht jõuetu hüdraulikaga riist. Ise eelistaks ikka selle masinatüübi turuliidrit nii Eestis, kui maailmas - JCBd. Korralik jõuline ja ekonoomne masin. Ja kindlasti peaks olema mõlemad suured rattad ning planeerimiskopa hüdraulika väljavõte mastil. Kahjuks on ta ka konkurentidest 10% kallim. Aga odavaid ja häid asju pole kahjuks olemas.
Vana teema küll,aga äkki keegi loeb ja oskab nõu anda. Kuidas on vana (väikse kabiiniga JUMZ EKSKAVAATORI ) käigulülitus skeem ?
Tänan kes viitsib aidata.
Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis võlli küljes pole. Kindlasti pole rippsüsteemi. Esku küljest võtmine pole ka just paari tunni töö. Nii et, mõtle hästi kas viitsid jamada.
Okei, tänud vastamast. Tahtsin lihtsalt teada kas on olemas või mitte kuna oleks vaja majapidamisse miskit millega saaks pisemaid kaevetõid ja põllumajandustõid teha.
ei ole seal jõuvõtuvõlli, ripps. rääkimata.
naabrimees otsis sinna vastavad vajalikud detailid ja kui mäletan, siis oli see jumz tal pooleks võetud ja käigukast avatud. jõuvõtuvõll oli bellaka oma aga millise, ei tea. osade sebimine ja komplekteerimine võttis aega aga asja lõpuks sai.
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
Foorumis on KEELATUD:
Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
Otsene reklaam
Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
Teemast mööda rääkimine
Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
Võõra inimese pärisnime all esinemine
Sõnumite ja teemade kordamine
Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.