Viimased sõnumid

Kärss
16:10 07.05.2024
» » #1474175
TO fdghfgh: ära siis unusta registreerimistasu;) Kõik need, kelle liising lõpeb alates tulevast aastast, saavad seda maksta olenemata sellest, kas nad liisivad seejärel uue auto või soovivad olemasoleva liisingujäägiga endale välja osta. Peaks vist kohe kõik oma autod laste nimele kirjutama...

Samas on kaudselt makstutatud isegi järelhaagise vedamine, sest nende 1L mootoritega autodega ei saa ju suurt midagi vedada. Ka mitte siis, kui mõnes sellises autos 7 istekohta on. Ka mitte siis, kui seda on vaja aastas ainult 10x teha. Nii kui ostad omale auto, millele kärusse tohib küttepuudekoorma laduda, maksad juba maksu terve aasta eest.

Toon absurdinäitena siia pildi ühest enda igati tegusa 1,5L mootoriga auto lubatud käruveovõimekusest. Viieliikmelisele perele paras eurotrippide tegemiseks, aga tonnist piduritega haagist vean iga kord lootuses, et ehk ei kontrollita, sest peale auto arvele võtmist Eestis on see, mis oli enne lubatud, nüüd järsku illegaalne. Kusjuures peaaegu kõik autod, mis ma mujalt riikidest endale olen toonud, võetakse Eestis arvele vähendatud haagiseveovõimekusega. Näiteks 9-kohalisel Patrolil vähendati 3,5t pealt 2,65t peale, 4WD Hiacel 3,3t pealt 2t peale jne. Kaudselt nügib riik ise mind selle kaudu ostma suuremaid autosid kui vaja oleks või kui teistes ELi riikides samade vajadustega inimesed saavad osta. Nüüd aga maksustatakse selle nügimise tulemusi kõrgemalt, sest nii on rohelisem:)