Kuda euroopas on ka eluke , kas varsti jõulud tulekul ja koju tulek , pikk puhkus ees . Soojust ka enam pole , sellist nagu kuu tagasi itaalias , spainis . Edu liiklejatele kaugel ja lähedal !
Euromees on eksin´d teelt,
või on hoopis muutnud meelt?
Ärmal üksi härra Ilves,
kella neljast juba pilves.
Evelinis kadun´d sära,
Arnold joonud viinad ära...
Andrus istub täitsa kuss,
aknalaual tühi suss.
Nurgas nuuksub väike Villu,
vahel pillab mõne killu!
Äkki kõigil rõõmus meel,
kohukesed juba teel!
Edgar ise pappi jagab
ja siis päkapikkudega magab!
Mardil aga hakkab paha...
ega õnn ei ole rahas!
Kamazid on Dakari Rallil neli esimest tänase seisuga (5.on MAN ,kaotus üle 5h) (seda siis veokate arvestuses-Trucks).
Venelased on kõvad mehed ,pole midagi öelda!
Tänane etapp oli päris raske, nii mõnigi sõiduk jäigi liiva sisse!!
üldse on rajal sellised margid:
Kamaz,Liaz,Man,Daf,Hino,Iveco,Ginaf ja 2tk. Mercedes-Benze (Hollandi meeskondadega- kohad viimaste seas!) .
Omal ajal sõitsid Nivad ka Dakari rallil.Ainult,et originaal Nivast olid järgi ainult kroomitud ukselingid.Sama süsteem toimib kindlasti venes ka praegusel ajal.
Tere.Kunagi ,kui siin foorumeid lugesin,ei saanud aru,miks kõik seda Poolat kiruvad.Nüüd endal mõned kogemused olemas ja täitsa mõistan.Mul endal kokkupuuted mõnede firmadega,kes maksavad km. eest ja töö käib umbes nii,et reede õhtul võtad a la Itaaliast peale ja pühapäeval pead Eestis olema.Paluks veits infot,kas need firmad ,keda mina tean,on pigem erand või reegel?Kas on Eestis olemas ka nn. normaalseid tr. firmasid,kus autojuht ei pea olema roolis 24 h.Loomulikult keegi ei sunni mind seal töötama,aga mulle vähemalt tundub, et valiku võimalusi eriti pole.Antke palun siis teada,mis tegelikult toimub?Jõudu kõigile.
nõrk oled.
reede õhtul itaaliast võetud koorem peab olema laupäeva õhtul maha laetud ja pühapäeval pead olema juba itaalia poole teel vähemalt tsehhis.
kindlasti jälgi seda, et kusel ega ****l ei käi selle aja jooksul, staust möödumiseks kasuta parempoolset alarmsõidukite rida ning poolas tõmba piiraja kaitse välja, oled kodus nagu naksti
Tervist.
Küsimus.
Pakutakse töökohta, poolhaagisega Soome-Eesti vahet sõitma.
Varasemat kogemust sadulaga töötamist ja välismaal sõitmisest pole.
Kuidas praegune aeg alustamiseks on?
to rekkajuht123654: sellist juttu nagu sina siin kirjutasid, on kogu auto24 foorum täis. Ma tahtsin PÄDEVAID ja põhjendatud argumente sellekohta, et Ahola kehv on. Või siis vastupidi.
Niisama lahmida võivad ju kõik, a la Savisaar on loll vms, aga põhjused?
Aare750 ehk saad rohkem infot ,kui vaatad antud foorumi keskonnas eraldi tehtud teemat Ahola kohta.
Poolat "ühe tõmmbega" läbi tõmmata ikka tuleb ette. Tavaliselt juhtub seda siis ,kui pole soov kohalike pühasid kohapeal tähistada. Loomulikult on olnud võimalusi sellise keeldumise puhul seda rahaga kinnitada.
no võib öelda, et ahola ikka tirib selle hinna eesti vedajatel nii alla, kui vähegi võimalik ja võtab igalt poolt omale, kus vähegi võimalik, et saaks võimalikult odavalt läbi aetud
Kusjuures ei ole valus, miks peaks? Olin Aholas poolteist aastat, see etapp on siis nüüd läbitud, eks tuleb uusi jahimaid vallutama hakata ja arvan, et nüüd Rootsis.
Küsisingi just seepärast, et ausalt öeldes mina isiklikult seal midagi koledat ja kohutavat küll ei täheldanud- kaart korras, palk hea, mis veel tahta.
Lõppes asi paraku seetõttu, et nüüdseks endine ülemus müüs autod maha.
Vbl oli asi selles, et olin Soome numbriga autoga ja Soome firmas tööl, sõitsin Soome ja Norra vahet, see oli küll hea rahulik töö, ei tea, vbl Eesti numbriga Euroopas kolades on asi teine.
kas aare on rändtirts? 1 aasta siin, 2 aasta seal jne
pole ime, et tööandjad niimoodi oma tegevuse otsustavad lõpetada. tööandja sai liiga hilja aru, et maksis kogu kasumi autojuhile ;)
To valdur ja maie: kui sa aru ei saanud, milles põhjus oli, siis loed äkki uuesti. See töö ei lõppenud minu valikul, vaid ülemuse otsuse tõttu just Ahola töö lõpetada. Miks ma omal valikul sealt ära oleks pidanud minema, kui kõik asjad paigas olid? Vähe imelik oleks nagu? Ei tasu hakata kohe silte kleepima.
aareke, loe uuesti postitus läbi. sellest said kõik aru, et sinul valikuvõimalus puudus. ülemus otsustas selle töö lõpetada (või hoopis töösuhte sinuga), sest ...
valikuid on mitmeid. kas autojuht ei saanud tööga hakkama või tahtis autojuht liiga palju raha või olid muud kulud (näiteks kütus) liiga kõrged jne. igal juhul polnud see töö majanduslikult kasulik ja põhjuseks olid järelikult liiga suured kulud. suure osa kuludest teeb autojuht. kui konkurendid samadel tingimustel said hakkama, siis tuleks ka autojuhil kriitiliselt peeglisse vaadata.
miks ülemus siis muud tööd ei pakkunud?
Hakkame siis otsast pihta.
Esiteks: töösuhe ei lõppenud ainult minuga ja kindlasti mitte minust sõltuvatel põhjustel.
Teiseks: kui sa väidad, et juht äkki küsis palju raha- Soomes on palgad põmst igal pool samadel alustel, juht kas võtab või jätab selle ja see oli kogu firmas sama.
Kolmandaks: kui loogiliselt võtta, siis juhul, kui juht hakkama ei saa, siis püsib ta paigal vaid väga lühiajaliselt.
Miks muud ei pakkunud: Euroopas sõitvatel autodel on juhid peal ja sinna ma trügima ei hakka ka.
Ahjaa, üks asi see ka veel- kui ma oleks kellegi peale vihane vms, ma arvan, et siis oleks mina üks neist paljudest tatipritsijatest, kes kogu maailma peale vihane on ja vaevalt ma siis midagi head kellegi kohta ütleks.
Lisaks veel seda- ei ole see mitte esimene firma, kes sellest tööst loobunud on ja mitte ka viimane- kas ja kui hästi konkurendid hakkama saavad, ei ole mina õige inimene kommenteerima, kuna sellistel teemadel (raha) mina ei peatu.
Ja lõppeks- ma ei saa üldse aru, miks peab üldse keegi süüdi olema- kui lõppes, siis lõppes, ega elu seepärast seisma jää. Huvitav ongi see, et teemaks olirekkameeste elu-olu reisidel, sealt läks teema sujuvalt üle sinna, et Ahola on jama, mina maha ei teinud ega midagi ja lõpuks olen mina veel milleski süüdi ka. No tohoh kurat, mis toimub??
Ütleks veel seda, et ma ei saa üldse aru, miks ma siin midagi põhjendama pean. Nagu varem ütlesin, ei ole see üldse teemaks, üritaks mõneski teemas jutu normaalsena hoida, muidu jääb järjest rohkem selline mulje, et eestlase parim lõunasöök on teine eestlane. Ikka peab mingi jama olema.
Õige jutt, mina ka aru ei saa, miks mõni otseselt kellegi teise tegevuses midagi halba tahab alati leida. Selle teemaga on nüüd kõik, kes tahtis, suutis omad järeldused või arvamused juba kujundada.
Nüüd tagasi teemasse.
Tere vennad ,kuidas elu k6ib yhendkuningriikides,pole aimugi ,kas elu vast kergem rekkameestel,kuulsin s6bralt,et k6ib London Olymiakylla plokke vedamas hetkel ja tuuletormid nii monedgi lorryd,koos haagistega tee 66rde kraavi viinud,
Tere vennad,tean juhtumit s6ber inglismaal r66kis kuidas siin on rahu ja pole vajadust ketast lohki ajada,aga ikka tyytavad et pole neid vendi siingi n6ha,kuda teil seal mandril on, siin maksavad 20pondi yy eest,aga kuulsin et mehed magavad parema meelega naise k6rval oma kodus,kui lorry s.t. rekka kabiinis,kui on voimalust,sest pole vahemaadgki ka nii pikad kui suurl mandril euroopas,...Joudu tyyle,
hundipojale head sõbrapäeva! teistele ei soovi, sest tean ainult ühte tõelist tegijat rekkajuhti.
hundipoeg, kas oled saanud juba keha 3 kaugemale ka sõita. vallo rääkis, et sind usaldatakse ja varsti lastakse lahtisse ja tamperesse sõita. meeletu areng.
Ma olen väga liigutatud, et keegi mind ikka meeles peab ja suisa sõbrapäeva puhul õnnitleb. Ma tänan. Ma ei pea oma tagasihoidlikes sõitudes keha III nüüd küll mingiks piiravaks näitajaks, ja sõidan täpselt sinna kuhu vaja. Nii keha III mere poolt vaadatuna, kui ka maapoolt vaadatuna. Kui need Tampere ja Lahti on mõne mehe silmis unistuste kohad kuhu sõita, siis edu, aga minule nad seda ei ole, pigem tavapärased punktid töötegemisel. Edukat arengut ja kiiret kribamist teile siia.
Roolikeerajatele meeldivaid matku, nael kummi ja ketid haljaks!
Lugupidamisega hundipoeg.
Arvan , et pole mõtet Sul hundipoeg , nendele alaarenenud põhulõugadele tähelepanu pöörata , las nad hauguvad .Oled ikka terelulnud , teemasse kirjutama , mis ja kus. Edu .
Kuda eluke kulgeb ja tööga asjad sujuvad ? Siin teemas ka pikalt vaikus olnud . Kas kevadväsimus maad võtnud rekkameeste hulgas ? Edu kõigile , kevad on ilus aeg ! Kõikjal .
Pole ammu siia kirjutanud :)
Hetkel Poolas, ootan esmaspäeva(nädala tunnid täis). minnes Leedus tegi veosilla rehv pauku veits, porilauad-tuled puruks ja paak mölkis.
Vahel teen tööd heameelega, vahel on nii siiber sellest. Kui siin kaks nädalat kodus olin, siis puhkuse lõpus tuli juba tahtmine rooli tagasi saada, mis teha, kisub ikka rooli poole :D.
Üldiselt hetkel olen rahul - tööpuudust ei tunne, rahad alati käes, auto on ka enam-vähem(autoks hetkel MAN TGA XXL 430, ´06a, 477930km hetkel kelladel).
Kuda Man ka on , kas on ka probleeme ja, kui siis mis nimelt on sinu arust nõrk koht sellel autol . Kui sa selle auto peal töötad, siis oled õige mees asjast rääkima. Ja veel, milline oleks sinu eelistus autode suhtes ? Kui oleks sinu valida, siis , millise automargi omale tööautoks valiksid ?
mees kes on natuke scanniga sõitnud ja seejärel maniga on kindlasti ainuõige mees, kellelt kommentaari küsida. teine ainuõige koht on see foorum. siit veel puudus küsimus hundipojale.
Elamise poolest on Man minu arust isegi parem/ ruumikam, kui Scania. Sõitmise poolelt on jälle Scania parem. Pisivigu on minu MANil tekkinud ikka, aga üldiselt on kõik kohe korda saadud. Väga hullu midagi pole, täitsa rahule võib jääda.
Varsti saab mul 4 aastat täis ja selle aja jooksul sõidetud autodest meeldib mulle kõige rohkem uus kahe pedaaliga R440, millega mul õnnestus enne töökoha vahetamist 17000km sõita, muuseas, kui sain, oli läbisõit vaid 48km.
Eelmisele, ära ole nii negatiivne. Olen saanud proovida erinevaid autosi. On tööd tehtud erinevate Scannidega, nii eelmise kui ka kõige uuema Volvoga, Man Tgx ja Tgaga ja sai ka ühe Slovaki ots Mersuga tehtud(kõik need eelmises töökohas).
Enda tööautodeks on vaid kolm olnud, Scania R480, Scania R440 ja praegune MAN.
Ja võin ka öelda, et töökohta vahetasin, kuna tuli parem pakkumine. Paremad ringid(ainult D ja vahel ka NL, st. kiiremad ringid), teenistus veidikene parem ja tunnen ennast rohkem inimese, mitte autojuhina. Ainus miinus on haagiste vahetus, eelmises töökohas oli igal autol oma haagis.
Äkki räägid ise autodest , mitte muidugi mängu omadest !? Mis põhjusel peaks keegi mingit iba ajama , kas oled nii kade või põhjajoonud ennast , eestlase kadedus on tuntud ka mujal maailmas . Nii, et to eelmisele , ootame mis sul on autodest rääkida ..................
Kas keegi kunagi Bulgaarias ka käinud on? Paari nädala pärast üks koorem vaja Soomest Varnasse viia? Oskab keegi soovitada, mida peaks Rumeenias/Bulgaarias teadma ning milline marsruut parim oleks?
oota ma ei saa aru, et mismoodi hangitakse endale bulgaaria koorem, sellest ise midagi teadamata? kui tegemist autojuhiga, siis peaks ju logistik-ülemus teadma, mis ja kuhu. kui tegemist ülemusega, siis mismoodi saab üldse kasvõi mingit hinda kujundada, kui ei tea riikidest ööd ega mütsigi?
aga, et loll kirikus peksa ei saaks, siis mõlemas riigis on teemaks, osta nädalaks, on kallis aga peale piiri seda ei müüda pea kusagil. maga seal ,kus on türklased ning varu piisavalt sularaha, kaardiga kas ei saa maksta või maksad kõige eest mitmekordselt ning mitu aega takkajärgegi. marsruut oleks http://alturl.com/ji4jh ,lumega oleks otstarbekam alt craiova kaudu.
professorihärra räägib yldiselt õigust kuid kahjuks tema info on vananenud, tema enese reisud simnnakanti jäävad ju aastate taha. RO s ja BG s on võimalik maksta igas vähegi tuntumas bensukas kaardiga. Professori antud marsruuti soovitan muuta - pääle ROsse sissesõitu keera Oradeast Aradi pääle kui Su lemmiktegevuseks just käigukastis hammasrataste segamine pole. RO d Sa yhe päevaga ei läbi., teemaks kaheks päevaks ja hind 11 EUR päev. Kui Aradist sisse, saad yhe päevaga sõidetud. BG teemaksu saad tasuda piiril, kui meeles õieti, siis 8 EUR päev. Igas OMV s ja Shellis saad lisa osta ja kaart maksab
pole käinud jah mitu aastat, tänu kiipkaardile kardetavasti ei satu ka. marsruut, mille välja pakkusin, sobib esmakordsele käijale hästi, suht sirgjoones sõitmine, ise olen ka enamuses läbi aradi käinud.
aga jah, ka lääne-euroopas tasub sulas maksmine ennast väga tihti ära, räägiti mulle siin hiljuti, kuidas isegi guardia civilile kaardiga tasumine halvasti võib lõppeda.
Siiski julgen esmaavastajale läbi Aradi sõitu soovitada, Cluj Napoca linna ümbersõit on üks mahapööre teise järel, aega kulub samavõrra kui Aradi kaudu sõites tekkivale seitsmekümne lisakilomeetri läbimiseks. Kus võimalik, olen maksnud kaardiga, igasse putkasse muidugi sisse ei astu. Shell, Petrom ja OMV, miks mitte. eelviimasel reisul sulas teemaks piirilt kaaluputkast - 2 päeva a 11 eur + 1 eur service so 23 kokku siis, sama piiripunkt kuu aega hiljem, tankla Petrom, 2 päeva ja 22 EUR. Rekkapesu ROs 10-17 eur
Hea nõu on muidugi kellegiga kambata, eriti türklastega. Aga need enamasti sõidavad kahe kolmekesi pundis ja kui vähegi kiiremini tahad edasi saada, pead üksi hakkama saama. Minule on silma jäänud TR kompanii UNSPEDi tumedad Scaniad, need vähegi kiiremini liiguvad kui tavatyrklased. Ka on nimetatud klubis suhlt palju inglise keele oskajaid noori mehi sohvriteks.Politsei on ROs pea igas külas kiirust mõõtmas ja tee läbi külade viib. Ja ära usu, ei ole nii, et kiipkaardiomanikud peaksid kartma, et neid Rumeeniasse-Bulgaariasse sisse ei lasta
Üks parkla, kus olen ööbinud on Bukarestis, kiirtee lõpus. Silt näitab, Bucuresti ringtee paremale, sõidad maha ja enne T kujulist risti 50 m ongi parkla väravad. Sealt Giurgiusse ca tund-poolteist sõitu, sild üle Doonau 35 eur, kui mälu ei peta/hind tõusnud pole. RO piiridel tasub eriti tähelepanelik ja hoolas olla, iga eksimust üritatakse karistada - eriti kui aru saadakse,et esmakülaline ja rergiooni kogemusi vähe. Kui Su RO st väljumine tagasiteel jääb õhtusse, ootab Sind piiril tõenäoliselt mirtme km pikkune järjekord. RO pole Schengeni maa ja passikontroll toimib.Ära lase häirida, sõida mööda ja piiriäärsesse bensukasse magama. Hommik on õhtust targem
Kui aus olla, siis nii ta on, et ülemus nädal tagasi ütles, et nüüd tuleb varsti üks Varna ots ära teha, paraku ei oska sellest veotasust ja muudest kokkulepetest täpsemalt rääkida ning kuna meie väikeses klubis olen mina sinna kõige lähemale sõitnud (Ungari), siis saadetakse ka mind seda otsa tegema :D Muidu sõidan Saksat.
esialgse arvutuse järgi tundub ,et hakkab maksma ca 28zl.
kuigi hinna sees pole millegipärast A2 praegust tasulist lõiku.võibolla tuleb seal manuaalselt maksma hakata lisaks..???
Viiel sõidukijuhil oli pidamata ettenähtud ööpäeva puhkeaeg, kolmel sõidukil olid sõidumeerikud plommimata, üks juht kasutas sõidumeerikuga manipuleerimiseks isegi magnetit, üks juht oli tarvitanud alkoholi, üks sõiduk ei olnud tehniliselt korras ja erinevaid väiksemaid tehnilisi puudusi avastati koguni neljal sõidukil.
Tänane Postimees.(kontroll piiripunktis)
Oskab keegi soovitada Saksa teemaksu ostmise kohta Poola kiirteelt tulles?
Mõned nädalad tagasi ei olnud vist uue lõigu peal ühtegi asustatud kohta veel...
Ma ei teadnudki, et seal Poolas veel peale A2 kiirteid on... Aga ma varsti juba teise ringiga seal tagasi ja sain teemaksu viimasest sillast u 1 km vasakule mingist vanast tolli-komleksist
Ise ei sõida veel...
Puudub selline kategooria aga tulevikus plaan seda teha.
Isaga sai kaasas käidud ja jutte kuuldud ja seda elu nähtud.
Lugu oli siis selline, mida räägiti mulle.
Mehed olid kolmekes kolonnis läinud ja ratturist mööda sõitnud. Jalgratturil oli kaabu või kübar vms peas ja klaasist, kas mingi kalja või õlle tünn käes. Teine käsi tüüril, autod aga tekitasid korraliku tuule ja see viis mehe mütsi lendu proovis veel käega seda haarata aga ei oskanud ilma käteta tüürid (teises käes oli tünn)....
Noh keegi muidugi õnnelik sellise asja üle ei ole. Loo naljakam pool on aga see, et ku järgmine kord meet nähti oli kübar nööriga lõua alla tõmmatud ja anum oli metallist.
Väga huvitav on sõita põhja Rootsist Hispaania lõunasse , kogemus , mis on elamist väärt ja ka rekkaametit väärt ! Edu ja pajatage , mis toimub teedel !?
Poola transportnik sõnas mulle et sinu keskmist kiirust vaadates meil ainult kiirteed ongi. St et laupäev vastu pühapäeva ööse sai lauluga frangist kalvaariasse tulla. Muidugi tuli loovutada teatud summa et edasi saaks minna.