Kuna tuleb juurde 1 auto siis tuleb juurde veel 1 ametikoht
Ida-Euroopa suunal (PL-CZ-HU-AT-SL-SK).
Baasi asukoht Tartumaal.
Huvilistel kirjutada oma kontaktandmed siia.
Seoses veomahtude suurenemisega pakkuda tööd suunal Eesti-Soome- Eesti!
Nädalavahetused vabad ja kindla graafikuga töö, 5päeva nädalas.
Samas pakkuda ka Eesti-Rootsi-Eesti suunda, samuti kindla graafikuga töö ja kuus 3nv vaba.
Töötasu kokkuleppel.
krt no helista ja paku ennast välja, kui ei sobi siis ei sobi, pole midagi kaotanud aga keegi ei hakka taga ajama töömeest kes väljendab ennast "mulle võib ka mingit tööd pakkuda, äkki, võibolla, tegelt ma vist ei sobi aga külastage meie boksi ikka"
Olen palju helistanud ja ennas pakkunud ,ja peale seda kui kuulevad et olen algaja vastused on "algja,vist ei saa hakkama,kogemusi ei ole,ei vist ei" ja nii edasi.Ja kui antakse vastus siin et ei sobi,milleks ma pean tülitama inimest.
Kindlasti ei saa üheselt väita, et algaja ei sobi!
Oleme mittmed algajad rajale saatnud ja teevad paljudele silmad ette.
Loomulikult oleneb siiski inimesest.
Kui huvi tõsine võta ühendust, helista või saada meil.
Seoses laienemisega pakume alates järgmisest nädalast tööd kogemusega C kat juhile. Kindel töö tagaluugiga Tallinn-Tartu vahel. Puhkepäevad vabad, garazeerimine juhi juures /Tallinn/. Palk katseajal 750 eur netto , hiljem lisandub 100..150 .
Tervitades
Tere.
Ega algaja-juhtidel ainult raske ole. (viide 14:37 27.04.2014 kommile)
Oli mul hiljuti 60. aasta juubelipidustused. Enne seda sain töökohast koondamisega tulema, kuna 17 aastat rahvusvahelisi kaubavedusid teostanud "autorong" kanti maha. Ja veduk oli anno1990! Paljudesse firmadesse sai helistatud(pakkusid meediavahendustes tööd). A`la saatke CV siis vaatame. Tagasiside null.
Aga kolm päeva tagasi(neljapäeval siis) helistasin Ilmatsalu tänavas asuvasse firmasse(kuulutus Postimehest).
Ja kujutage ette, ei öeldud tere vastugi vaid küsiti kohe: KUI VANA TE OLETE!!!!
Tahtsin talle öelda, et saame Lõunakeskuse juures kokku ja teeme jalgratastega võidu Elva ja tagasi. Aga noh, vahest oleks teda solvanud(äkki oli ratastoolis tegelane).
Tervisel pole mul häda midagi.
(sülitasin just kolm korda üle õla, nii parema kui ka vasaku, igaks juhuks).
Selg teeb vahest häda aga see kindlasti sellest, et ühel talvel pidin Soomes
viieteist-kahekümne külmakraadiga üksi vahetama kõrgsurvepumba ülekande leevendus-seibe. Seda selleks.
Viimased viis aastat sai kolistatud Rootsis mööda kauplus-ladusid ja Soome
kaudu tagasi.
Nii-et, huvitav oleks näha, kas on tööpakkujaid, kes oleks minust ja minu kogemustest huvitatud. Luban, et vastan kõigile kirjadele.
Minu ajutine e-mail: [email protected]
Minu soovunelm oleks midagi "Kauritel Transport OÜ" sarnast.
Tean, et seal on kõik paigas. Nii töötingimused, tasustamine, kui ka
peamisem: töötegija-tööandja suhtekorraldus.
Sellised paljudes firmades,põnnid eesotsas,läpparid kaenlas ja rohkem midagi.Neil lihtsalt jopand,et elavad.Kuskilt suurt head ei tule tööga,mingi jama ikka mis segab.Sul kogemused,tark on võta omale masin ja vaikselt tegutsed.Vähemalt eurosaadikutega jääb kisa ära.Sa nii vana,võid kõike lubada omale.Ületunnitöö las jääb noorkotkastele.
või miks mitte teha väike ettevõte ja pakkuda end asendusjuhina. kui kogemusi on ja huvi on veel nokitseda siis miks mitte nii toimetada. Sest väärt juhtidest on puudus ning korralikest asendusjuhtidest veel suurem põud. Tean firmat, kes müüs sellepärast 3 aastat vana auto maha, sest ei leidnud juhti. Polnud mõtet hoida ja liisingut maksta.
Smart Trans OÜ pakub tööd rahvusvaheliste vedude autojuhile.
Töö sisu: poolhaagiste transport Eestis ja Skandinaavias, kaubaveo korrektne teostamine ja veosega seotud dokumentide täitmine.
Nõudmised: CE-kat. juhiluba, eelnev töökogemus, autojuhi ametitunnistus, soov töötada Skandinaavia suunal, korrektsus ja lojaalsus tööandjale, digitaalse sõidumeeriku kaart.
Tuleb kasuks: ADR tunnistuse olemasolu
Pakume: hooldatud, korralikku ja kaasaegset tehnikat, motiveerivat tasu koos lisatasu teenimise võimalusega.
Tööle asumine: KOHE!!!
Tel. 5620 4195
P.S Viimane vaba masin hetke tööks pakkuda, ülejäänud juba sõidus. [email protected]
Tere.
10 aastat poolhaagisega Eesti-Skandinaavia kogemust.
Nüüd tahaks nädalavahetustel kodus nikerdada. Seega, töö ja tööaeg võiks olla:
E-R töö, multilift, madel+kraana, võimalik ka mingi sümbioos a la kopp treila peale ja kunde juurde, õhtuks koju ( või siis nädalavahetuseks).
Muidugi võib tenti ka vedada mööda Eestit.
Juhuks kui keegi teab kedagi kes pakuks eelpool nimetatutest midagi.
kirjutada võib [email protected]
eestis juba aastaid võimalik teenida ametlikku palka 5 euri tund neto... seega 60 raha päev ja õhtu kodus plus weekend kus saad tulud maha grillida õlletada. seega ei üllatu et tormijooks puudub. kodu ja euroopa vahet töötavaid ijuhte tuleks rohkem tasustada.... ei käi ise enam 4 aastat piiritaha just selle pärast
Juba 4a ei käi.Mis on teiega juhtunud? Unustad kõik tööharjumused ja 45 min burksi parklas puhkamist.Sedasi võib peagi looder saada.Toetan tugevalt,et noortele uued volvod kätte ja kõik piiritaha tööd tegema.Vanemad hiljem võivad ninaga sisuga metsa ka külavahel vedada.
Otsin tööd Soome:
Autojuht - B, C, D, E - kat. ADR + kõik koolitused.
Tööks absoluutselt kõik vajalik on olemas:
B, C, D, E -kat. load, ametikoolitus nii bussi, veoautojuhi kui ka taksojuhi oma. Digikaart ja ka täis ADR (+ paak) . Olen 26 a. Saan kohe alustada.
Hind : TES
Email : [email protected]
Tere!Otsin alates sügisest tööd autojuhina.Olen 31-aastane korralik noormees.Oman hetkel c-kat lube.Digikaart olemas,ametikoolitus läbitud.Kogemused puuduvad.
Pakkuda tööd kahesuunalistel vedudel Eesti ja Saksa/Beneluxi vahet. Firma asub Tallinnas,reisid 10 päevased, peale mida 3-4 päeva puhkust, sõidame Läti-Saksa-Läti laevaga.
to looder23 huvi ikka on ----aga ei taha kohe oma oskamatuse tõttu mingi peavalu tekitama. Soov ikka paar väljaõppe reisi teise juhina teha, aga jah sa kindlasti arvasid et soovin tulevaselt tööandjalt välja pigistada adr koolitus või kutsetunnistus või isegi mõned nahaalid isegi üritavad E -kat ka tööandjalt välja pigistada , EI KÕIK SEE ON OLEMAS---puudu aga KOGEMUS
no näed, siit tuli nüüd välja, mida sa mõtlesid väljaõppe reisi all. neid variante on mitu. selles suhtes tõsist pakkumist ei ole, et saad auto ja jääd pikemaks ajaks tööle, aga väljaõppe reise saab vast korraldada, saad vähemalt kogemusi. (kannatab mõningaid reise kahe juhiga korraldada). seda küll mitte pidevalt. seega ka palusin kontakte. kui jätkuvalt huvi, siis kirjuta looder23AThot.ee ja jäta nr. saab helistatud ja suheldud.
SUURED suuuuured tänud LOODER23 -------kindlasti võtan su abi pakkumine vastu. koik vajalikud paberid mul olemas. ADR PAAK KUTSE TUNNISTUS DIGI KAART kõik kat load nii et puudu aint oskus ja kogemus , päris noor ma ka ei ole 38 hetkel keeran rooli eesti sisestel juba 15 aastat ka praegu mitteametlikult nii et võimalik iga hetk töölt lahkuda scandinaavia suunda eelistaksin eelkõige. Kunagi aastal 2002 kui olid veel piirid ja toll tegin paar proovireisi kuid sattusin joodikute kätte ja nii ta kukkus sittasti see väljaõppe
Pakkuda tööd kahesuunalistel vedudel Eesti ja Saksa/Beneluxi vahet. Firma asub Tallinnas,reisid 10 päevased, peale mida 3-4 päeva puhkust, sõidame Läti-Saksa-Läti laevaga.
Flameko OÜ pakub tööd CE kat autojuhile. On pakkuda nii Eesti sisest kui Soome ja Baltikumi liinile. Palgaks 800 + preemia (100 kuni 300 vastavalt tulemuslikkusele), ehk reaalselt kätte nii 900 tuuris + päevarahad.
Huvi ja küsimuste korral paluks kontakteeruda [email protected]
to Flameko ---2007 see ju praktiliselt uus auto ju... aga haagis ------kas siis Eesti sisene vedu toimub sama autoga ja kas koht veel vaba--- Pange mind kirja kandideerimaks antud ametikohale -----oleksin väga õnnelik kui saak 2007a Scanniga Eesti piires rooli keerata ja peale kauba ka palk suht tibens-tobens
Viimase poole aasta jooksul on see siin juba 3 kord kui jälle kuulutavad.
Olen eelmistel kordadel ka kandideerinud kuid pole CV isegi kordagi vaadatud.
Tundub et mingi JOKK skeem lihtsalt ja tööle võetakse omad joped, samas jälle kummaline et iga paari kuu tagant jälle uut inimest vaja.
sellega on kurvad lood juba pikkalt palk ca 500 kuus ja peale kauba jubedad KORDAN JUBEDAD vanad roostes rondid-saanid istumise alla neid linnapildis kaugelt näha suure vaevaga alati ülekoormatud jeli-jeli liiguvad
sellega pisike omapärane keiss. töö on aga palka pole. eelmise poolt pakutud numbri teenimiseks tuleb juba 2 mehe eest tööd teha.
cv-d ei vaadata, sest küsid raha üle 300 kuus.
Kui kellelgi on vaja vahest asendusjuhti või vaja näiteks 2 juhiga sõita aga 1 juht puudu, siis pakkumised on oodatud (nii bussi kui veoautoga - olemas CE ja D ning ametikoolitus, Eesti sisest vedu ka mõned aastad tagasi tehtud). Pidevat tööd ei otsi aga vahest oleks hea sõita. Palga suhtes saab ka kindlasti kokkuleppele. Kontakt [email protected] ja asukoht Pärnu.
Flameko üle 10 aasta ausat tööd teinud? Ja töölised kõik rahul, eks. Kaadrivoolavust ei ole? Seemne tänava angaaris ollakse väga ausad ka kliendiga suheldes, autod remonditud, raha võetakse rõõmuga, aga kas alati auto ka korras peale remonti? Kes seal käinud kliendina, teab ehk lisada, ka töötajad ei ole päris rahul, lausa kästakse kliendile vassida ja mõnda suuremat tööd tehakse mitu korda, sest mingi tihendike "unustatakse" vahetada, aga et sinna ligi saada, läheb päevake ära jälle. Nii on mulle räägitud, ei tahtnud uskuda, kuni õnnestus ka endal sinna tühi arve maksta, kuna abi oma probleemile ei saanud, aga raha võeti ikka. Diagnostika juhtme oskan ka ise taha panna ja lugeda, et segu rikas või lahja, aga probleemi lahenduseks saabki ju kogenud inimeste poole pöörgutud? Loogiline, et kui tööd ei toimunud või ei olnud tööl tulemust, ei võeta ka raha.
Kas see autojuht hakkab palka saama nt. tegemata reisi eest? Vaevalt, arvan, et mäng käib ikkagi ühte väravasse.
minge proovige rauli all tööd teha, kui ta end muutnud on, siis tuleb miskit välja sellest.muidu mitte, edu. Laimata ei taha alusetult kedagi, ikka kogemuste põhiselt. Ja laim oleks ehk vale sõna, kuna see on väljamõeldis, ise kirjutan siin kogemuste põhjal. Kes tahab, leiab mind IP kaudu.
Olen 27-aastane noormees, kes otsib tööd C-kategooria autojuhina.
Olemas autojuhi ametitunnistus, tõstukijuhiload. Üldine autojuhtimise kogemus on 8 aastat, otsest veoautojuhi töökogemust ei ole.
Natukene olen teenust pakkunud Volvo F85.
Olen kiire õppija, hea töötaja ja autodehuviline. Kindlasti otsin pikaajalist töösuhet.
Kohusetundlik, töökas autojuht otsib Eestisisest tööd-olemas B, C, D, E, T kat, samuti oman tõstukijuhi lubasi, digikaarti ja kutsetunnistust. Sobiva pakkumise korral tööle asumiseaeg-KOHE
milleks?
tööd otsib ju asendusmees ja oma kontaktide ja eelneva töökäigu avaldamine tuleb talle ainult kasuks.
ise ei otsi töötajat foorumist, sest siin liiga suured spetsialistid koos ja ei julge mõeldagi, mis juhtuma hakkab kui selline spetsialist rooli taha panna ja üksi välismaale saata.
Pakkuda nädalast reisi poolhaagisega.Palk 50eur päev.Reisi tuleb alustada 12.07(pühapäev).Auto seisab laadituna Tallinnas ning koorem Soome Pietarsaari.Auto 2010.a. R-Scania.Auto varustatud kõige vajalikuga.
Eesti firma pakub tööd Soomes kogemustega betoonelementide valmistajatele. Tööülesanneteks on jooniste järgi erinevate betoontoodete
valmistamine. Palka maksame 2 korda kuus ja õigel ajal. Kiire!
mida pagana tasu see on sellinne rekkaga ja 50 euri päev ............Allar 04 oled kõva naljanumber .....ise ma sõidan furgoon autoga ja saan ka 50 päevas ja iga õhtu kodus auto ka poole väiksem------kurat võtaks mida teil toimub seal kaugsõidujuhtide tööturil .....ajab naerma ausalt 50 euri
Seni kuni olukord on selline,sõidetakse rekkaga ka 20 euri ööpäev.Tallinna mehed saavad 50 euri,võrumees mitte.Ega sa kohapealt liigu ka,et annaks otsa nooremale vuntsidega mehele maitsta.
sohvri härra lihtsalt ehmatas ära, et tööd tuli teha päevas üle 3 tunni ja kui peale pikka võtmist nädala sees (tööpäeval) sai ebakaines olekus auto puruks sõidetud, siis tahtis kuri tööandja sohvrilt hüvitust. vot nii pahad tööandjad on meie super rekkajuhtidel.
Jube asi tegelt, et magnetit kasutada ei saa. Mõttetud firmad, kus magneti kasutamine vaikimisi töölepingus sees on. Sellised tuleks kõik ära kaotada.
Mis veel sellesse puutub, siis esiteks on see jaburus juhi seisukohalt, teisalt ka ebaaus konkurents nende firmade suhtes, kes ausalt sõidavad.
Lisaks- nii mõnegi asja suhtes on juhid ise ka lollid, kes selliste asjadega kaasa lähevad, põhjendades seda sellega, et "muidu ei saa tööd".
Täpselt, sellistega pole mõtet tegemist teha, enda ja teiste tervise huvides. Noore ja rohelisena tööd otsides sattusin ka sellise tegelase otsa kes töövestlusel näitas esimese asjana mis on magnet ja kuhu see autol käib. "Meie firmas tehakse ikka kolm Itaalia reisu kuus, vähemaga ei tule kuidagi välja". Otsustasin mitte ühineda sellise klubiga.
20-aastase rahvusvaheliste vedude staaziga autojuht ootab huvitavaid tööpakkumisi.Kõik lisad olemas.Miinimumpalga pakkujatel ja seiklejatel palun mitte ühendust võtta.Ei ole töötu,ei ole võlgades ega vasta umbmäärastele pakkumistele.Kontakt [email protected]