Otsin ka tublit kaugsõiduautojuhti. Eelmine juht siirdus Eesti kodutöödele ,et olla rohkem naise all,peal ja kõrval.Auto on 2010 Daf Super Spacecab. [email protected]
On pointi mainida, mis põhjusel eemine juht Eesti töö peale läks? See pole üldse foorumi teema, arutada teise isikliku elu korraldust. Aru ma ei mõista.
Otsin tööd Soome:
Autojuht - B, C, D, E - kat. ADR + kõik koolitused.
Tööks absoluutselt kõik vajalik on olemas:
B, C, D, E -kat. load, ametikoolitus nii bussi, veoautojuhi kui ka taksojuhi oma. Digikaart ja ka täis ADR (+ paak) . Olen 27 a. Saan kohe alustada.
Palk : TES
Email : [email protected]
Pakkuda t66d kohusetundlikule autojuhile, Suurbritannia sisevedudel (paneelide vedu), otseleping, vajalik alg ingliskeele oskus ,BCDE kategooria load
£ 100 p2ev+ v6imalus teenida lisa raha yletundidega n2dalavahetusel.
T66 on ilma vahendajata.
Hindrek45.
Milleks seal B ja D vajalikud, B saan veel aru, et vaja sõidukaga sõita ja ega vist enam selliseid mehi polegi, kellel ilma B´ta C jne oleks. Kuid bussiga paneele vedada? Imelik kant seal.
No B -kat. tavaliselt vaja kui firma asub näiteks kuskil kaugel või autod on mõnikord erinevates kohtades (tuleb minna B -kat. tööautoga kohale).
C ja E on loomulik aga D -kat. vaja selleks kui on suurem meeskond korraga minemas tööle, siis saab tööbussi, tavaliselt kuni 20 kohta.
Palk on kusjuures enamvähem normaalne, kuid Inglismaal makstakse veel autojuhi söögiraha ja majutuse eest (kui juht ei maga öösel (öötöö)). Ehk siis kui kuulutuses on kirjas - "Night Driver" või "Night Shift" see tähendab et saab päris head palka, aga mõnedele ei sobi see öötöö.
Muidugi teised lisad ka on täitsa olemas, kui teed tööd näiteks nädalavahetusel või sõidad korralikult jpm.
Rool on valel pool ja ülikitsad teed - need on ainukesd miinused Inglismaa (autojuhi) töö juures.
Kellel aga plaanis Iirimaale minna, siis seal palgaks on 120 -130 EUR päev.
On mõned firmad - mis maksavad 100.- päevas aga sinna ei taha keegi minna.
Muidugi kui väga aus olla siis BG, LT, PL ja CZ - mehed sõidavad IRL firma all Euroopat isegi 80.- eest päevas, ehk siis ainult Euro sisetöö.
Nii et palgad (inimesed) on suht erinevad!
Kõige rohkem saavad muidugi ADR mehed, kütuseveol Inglismaal. Meeletud palgad, alates 18 -22 EUR tund.
Edu!
ärge ajage bruto ja netopalka segi ja soovitav oleks mainida, et palk on tööpäeva, mitte kalendripäeva eest ja nädalavahetused pole tööpäevad. muidu mõni mees ei saa märgade unenägude tõttu esmaspäevaks välja magatud.
Vabandust jah,muidugi E kat-i pole,vaja,p6hiline et haagise load ,bussiga pole tegemist yldse. Autojuhi t66 ja puhkeaeg on seadusega reguleeritud ja kontrollitakse igal n2dalal. Ei saa ennast l6hki s6ita.
66bimise eest makstakse £20,mis maksu alla ei kuulu.
rooli ja teedega harjub 2ra,p6him6tteliselt k2ib koik t66 kiirteedel,et kitsad teed on ainullt linnas,muidugi hakkajale pole probleem. Liikluskultuur on hea,kes soovib raha teenida,oleks hea voimalus, Olen ise 10 aastat siin elanud t66tanud,t66koht oleks samas firmas ja aitan kui vaja.
See ongi NETO. Need on konkreetsed numbrid, ise olin tööl seal ning tean asja.
Kui IRL - UK käid siis samamoodi on + 33.- päevas millest üldse midagi maha ei lähe.
Katseajal on palk 100 miinus maksud (ei lähe palju alla)
Kui katseaeg läbi siis 120 -130 miinus maksud kuid + 33.-
Tegelikult siis saab autojuht umbes 150.- päevas (miinus maksud), kätte jääb ikka sinna 120 -130 kanti.
Tööpäevad on pikad, sõidetakse maksimum tunde koguaeg, ehk 15 tundi tööpäev on normaalne tööpäev.
Vanasti siin sõideti üldse "mustalt", ehk kui vaja siis vaja, kasvõi 24 tundi järjest...
Ei tea mis see+33.-p6evas t6hendab,oleks hea kui annaksid infot selle,kohta. jah kui Londoni kandis elad ja t66tad on palgad k6rgemad,st.elamine ka kallim,korteriyyr jne.Pakkusin t66d kesk ida inglismaal,p6hja lincolni rajoonis. Korteiyyr kuskil 350-400 naela kuus+100 naela iga kuu riigil6iv, tahad kokkuhoida siis jah soovitan haagissuvilat,uued v6ga head. yletunde arvan et tehakse iirimaal ju siis makstakse ka mustalt,kuidas on voimalik 24 tundi s6ita,mul t6na n6it,7 tundi s6itu,p6eva pikkus 11 tundi. homme kylmik Bradfordi siis tagasi,puhast s6itu vast 7.5 tundi,ja tyy tehtud,jah vanasti s6ideti mustade hobustega mustalt,need olid maalt ja hobosega vist
Tere!
Paluks nõu-soovitust:olen 41a mees ja olemas load ABCE,olemas töökogemus nii Venes-Soomes kui Iirimaal-Inglismaal poolhaakega.Suhtlustasandil räägin Vene-Soome-Inglise keelt(tsipa tonkan ka Poolat).Mida pole:ametitunnistust-ADR,i ning digikaarti(pole, kuna juba üle 10a ei ole rekka rooli keeranud ja varasemalt oli kettaga sõidumeerik jne)....tunnistan ausalt,et pole ka tehniliselt suur taibu st mingit teel olles mootori lahti ja kokku panejat minust pole ja üksi sõitnud ka väga ei ole v.a Iiris-Inglismaal 3kuud(varasemalt oli meie firmas reisid 2-mehega)...tagurdanud haakega pole ka üle 10a.
Küsimus kui nüüd pöörata elus uus LK ja proovida jälle suure rooli,kas on mõtet-minus potensiaali või on turg nii täis,et loen ennast ka uueks-roheliseks,et pole nagu mõtet?Hetkel oman tööd ja teenin pea-aegu Eesti keskmist 2-töökohaga.(aa...olen täiskarsklane-sportlik-sõbralik,pigem tagasihoidlik mees)
Sul peab tahtmist olema,sa tead mis tööga kaasneb,sul on kogemused ja need on samad täna ka.Veoauto juhtimisega,tagurdamisega jne pole kellelgi probleeme.Tähtis on,et kaup saab kohale ja kui sa seda viitsid läbi viia polegi probleemi.
Viimane aeg rajale tagasi tulla. Kuskil siin läbi kumanud, et üle 45 vanust vanamehenässi (minusugust) ei taha keegi:) Või siiski? Terve täisealise aeg tegelenud autodega, garaažis auto all kui ka teel auto roolis.
soovitan s6ber,kirjuta mulle, arvan ,et kysiksin kus sa need kymme aastat olid ,pakuksin tyyd inglismaal kui sul digikaart pole,aga on kehtivad load ,saad ikkagi t66d sest lihtsalt prindid v6lja oma t66ajad .Digikaardi saab 7 p6eva jooksul, ADRi vedu on magneesium Cardiffi dokkidesse, seda siis kui katseaeg l6bitud,siis tuleb kursused 3 n6dalavahetust,kokku ainult 24 tundi,ja v6idki lasta adri,need saad firma poolt tasuta ,muideks adr,i t66 cardiffi dokki on k6ige lihtsam maaimas sest treileir on valmis ,vahemaa on nii kaugel,et tagasi ei j6ua,j66d yybima firma maksab kinni 20 naela mis k6ibemaksu alla ei l6he, Cpc kursused on kohustuslikud,muideks need pead eestis ennem 6ra tegema sest 1 okt on nyyd kohustuslikud,kui soovid proovida,arvan et parem elu kui scandinaavias,sest siin pohim6tteliselt talve pole,lumi harva,ja veel et t66tingimused on hed t66andja teeb k6ik sulle ette taha 6ra, keegi sind kinni ei pea kui soovid peale 3 kuud tyyd saad n6dalase puhkuse,mille firma kinni makab,see kuskil 380 naela
Kui siin tööpakkujaid kaemas käib siis kuulaks ka !
Sobiks nt laevaga edasi-tagasi käimine Saksa, Benelux või Rootsi, Soome ja mida rohkem laadimisi seda uhkem. NB! Soov laevaga sõita ei ole seotud suure januga! Vanust 30, kõik paprid, kaardid olemas. [email protected]
Tere.
Ootan CE-kategooria tööpakkumisi. Eelistaksin Eesti-Skandinaavia/Euroopa-Eesti sõite mis ei kestaks üle 2 nädala. Vaatan üle ka kodused pakkumised. Vanust 22, digi ja kutsetunnistus olemas. [email protected]
Otsin tööd Soome:
Autojuht - B, C, D, E - kat. ADR (+ paak)
Email : [email protected]
vanus: 47
Hind : Tes
Soome keel : vähene
Tel. +372 5323 6629
Kogemused : olen teinud jaotusvedusid üle aasta Uusima piirkonnas nii poolhaakega kui ka nupiga,vahest käinud ka kaugemal.
Elamise võin ise leida,alustada saaksin kohe.
Võtame tööle rahvusvaheliste vedude autojuhi. Juhti vajame suundadele Skandinaaviasse (nädalavahetused kodus) ja Poola. Vajalik CE kat, digikaart ja kutsetunnistuse olemasolu. Paha ei tee ka ADR tunnistus. Hea kui saad hakkama vähemalt ühe võõrkeelega. Pakume uut autot, konkurentsivõimelist töötasu ja head meeskonda. Viinaninad ja igasugu muud elukunstnikud ei paku huvi. Jäta oma andmed siia postkasti või helista Tel:5020342
Töövõtja mängibki olukorraga, teeb nägu, et ega tal polegi kiiret töö leidmisega. Kui tööandjal juhuslikult huvi nii hea töötaja vastu, no eks ta siis helistab.
Ja kui häda on rohkem nagu tööandja poolne, ehk saab siis kohe tööle asudes ka palka juurde küsida.
Loodame, et antud juhul see nii ei ole, aga ise tööandjana olen piisavalt näinud oma oskusi ülehindavaid pässe, kes aga raha oskavad küsida päris kõrgel tasemel.
Tere Hindrek!
Kui UK-s veel autojuhi tööd pakkuda on siis võta palun ühendust. CE, ADR, digikaart, ametikoolitus ja Inglise keel kõnes ja kirjas on olemas :D
Tervitades, Vetu [email protected]
Töö on raske ja palka makstakse vähe! Kui auto uus ja koormad ei ole ülekaalukised siis võiks ju mõni päev nädalas sõita. Tingimus, et vähemalt 100 euri päevas puhtalt kätte! Alla sota on heategevus ja töötaja mõnitamine. Maksud pole olulised sest ega pensioni hauda kaasa ei võta...
Oluline et raha oleks täna pihus ja imekähku! Ja mida rohkem seda uhkem..
Tere, sai tehtud ka ce kat ja kõik sinna juurde kuuluv. Läks täitsa libedalt,kartsin palju hullemat.Aga nüüd tahaks proovida reaalselt tööd teha.Olen mõelnud,et alustuseks oleks hea autos teise juhina proovida mõned reisid ,siis näeks ja kuuleks kuda,mida jne.Ehk oskab keegi soovitada mõnda talli, kus võetakse jutule ka algajaid.Aga ei tahaks hakata ka kohe kaarti lõhki ajama ja ülekaalupärast värisema.Kui kellelgi on häid mõtteid siis meili aadress on [email protected] Loodan teie mõistvale suhtumisele ja soovin kõigile HEAD VANA AASTA LÕPPU JA UUE ALGUST.
võta tööportaalid lahti, võtmed kätte ja tööle. eks algatuseks heale tööle saada on keeruline kui mitte võimatu (tean ka erandeid aga need käisid tutvuste kaudu), kuid tähtis on saadud kogemus ja kui sõit käpas ning mingeid kehvapoolseid isikuomadusi pole välja löönud, saad juba mujale kolida.
tead vuska, väga tubli oled, et kõik load ja asjad tehtud said, aga tööandjad ei ole senini veel hakanud tegelema hiromantlusega, et kõikide tööd otsivate isikute kontaktandmeid teada saada. elementaarne oleks tööotsimis teate/kuulutuse juurde ka mingi kontakt jätta.
Tervist!! Sain kaitseväes load ja nüüd ka veoautojuhi koolituse ,ning otsin eesti sisest tööd veoautoga. Olemas siis B, C E ja T kat Kaitseväes olin siis poolhaake treileri peal, vintsidega treiler ja sõitsin 11 000 km eestis. Rohkem kogemusi kahjuks pole.
Kas keegi teab mõnd firmat kes otsib noort inimest tööle.
Väga hea oleks kui oleks viljandi kandis,aga ei juhu midagi kui ka eemal.
Ootan CE-kategooria tööpakkumisi. Eelistaksin Eesti-Skandinaavia/Euroopa-Eesti sõite mis ei kestaks üle 2 nädala. Vaatan üle ka kodused pakkumised. Vanust 22, digi ja kutsetunnistus olemas.
Otsin tööd Eesti , Eesti-Soome , Eesti-Rootsi või Soome-Rootsi vahele. Kogemused 19m(3aastat) ja 25m(3aastat) autoga. viimane aasta nüüd sõitnud poolhaakega(hakkevedu)
Äkki kellelgi c-kat tööd pakkuda, kus ise laadima ei peaks? (Sõidukogemust oleks vaja, seega palk ei ole kindlasti kõige olulisem... Olemas ka E kat, kuid reaalselt ei pea end veel pädevaks poolhaagisega sõitma.)
Mis mõttes C -kat juht ja laadima ise ei pea, enamus käpiku juhid tõmbavad ise ikka koorma peale ja samamoodi roklaga ka maha laevad, mis sõidukogemust sul vaja on, mööda külapoode sõitmist või?? Kui tahad autojuhiks alusta kohe suurega, kui kaugele ei julge minna, siis soome, rootsi, saadi rohkem haake vahetust ja manööverdamist harjutada. Itaalia ja Hispaania otsad suht lebod su käpiku töö korral. Edaspidi oskab igaüks sõita :)
kaasaaegseid töötingimusi;( 2008-2009 a volvod, sama vana ja uuendamata tomtom, 20-limiidiga telefon )
konkurentsivõimelist palka;( 55- päev sisetööl kui oled tubli töömees siis 60- millest 460- kontole, sama palju maksuvabalt päevarahades ja ülejäänud siis kui koju tuled ümbrikus, kodutööl 0,10/km )
stabiilset ja püsivat tööd; ( kuni esimese oma arvamuse avaldamiseni )
paindlikku töögraafikut ( 6 nädalat tööl, 3 vaba aga kui sinu vahetus ei saa veel tulla, teed veel paar nädalat )
panin siis tööandjate eest need selgitused siia ära, et algajatel lihtsam oleks töötingimustega tutvuda )
sai hiljaaegu omatud C,E,D-kat juhiload, soovitage firmasid tartust,tartumaalt kes pakuvad ka kogemusteta juhtidele (veoauto või Bussi) tööd, ja kes maksavad enam-vähemgi talutavat palka.al a 5-600 eest rekkat sõitma ei kavatse minna ning kas sellest töö-ja puhkeaja seadusest mõni firma üldse kinni peab või sõidavad juhid ööd ja päevad? vastake kes asjaga kursis,tänud.
opp-aaa..., mingi kollanokk tegi load ära ja nüüd on kohe nii äss, et kandke aga kõik soome palgaga võrreldavad tööd talle ette. tema kavatseb nüüd tööle hakata. kui sa tahad 8-17-ni tööd siis mine kuhugi kontoorasse. mine käi ja otsi ise kuhu töölisi vajatakse ja algajaid võetakse. palga numbri lepid ikka ise kokku ja kui see sind seal ei rahulda siis ei pea ju lepingut tegema ega tööle minema. isegi siin foorumis küllalt vihjatud, kuhu võetakse ka algajaid. kurat, tuleb ikka generatsioon peale, kõik tuleb ette ja taha ära teha ning töötajal jääb kohustus ainult palka vastu võtta ja õiguseid jääb ülegi.
on teadjaid, kuidas eestis kütuseveol tasustatakse? telefoniteel seda kindlasti ei avaldata ja kohale pole nagu asja minna, kuna pole püti-adri. just ongi küsimus, et kas on mõtet see ära teha.
kes siin soome palkadest rääkis?selge see, et soomeni palk ei küündi ja ega saagi EESTI VABARIIGIS kunagi saama, aga sellepärast 500-600 euri eest rekkat ikka sõitma ei läheks ,töötunnid on nagunii lõhki tahakski teada palju neid töötunde kuu lõikes tulla võib 200-300h või enamgi? kui neegriteks need tänapäeva rekkamehed tembeltatud on? NB!:autojuht ei käi 8-17 tööl seda ma tean ise ka, kuna töötanud viimased 8aastat kaubikujuhina. aga tundub et siin foorumist üldiselt targemaks ei saa suhteliselt utoopiline tekst mida siia kirjutatakse,reaalne elu pole küll selline kaugeltki.
to juhiabi, ega ei ole mõtet saata jah, aga su tungival soovil ollakse nõus su cv vastu võtma ja sõelale viskama. eks siis paistab, kas kukub kolinal läbi või mitte. kui kukub sõelast läbi, maandub prügikastis, kui mitte, läheb arhiivi, et vajadusel oleks võimalik läbirääkimisi alustada.
to arti84 - kui sa kuskil rassid 200-300h tööd teha, siis seal kujuneb ikka suurem palk välja 5-600 euri. selliseid tunde rassitakse ikka selleks, et see lõppsumma ikka suurem oleks ja võib ka ületada soomlase palganumbri.
seda ma sulle ju räägingi, aga ärge unustage, et ennem kui lähete soomlasega võrdset palka küsima norm tundide eest, siis veohinnad ei ole üldsegi võrdsed soomega. ja kui te nüüd hakkate vinguma, et miks te siis ei küsi, siis ma küsin vastu, et kas sa oled nõus maksma seda?
proffessor, ei tea küll antud firma kohta miskit, kuid aastaid-aastaid tagasi sai ühe olerexi püti mehega räägitud, siis see mees magas siis kui fooris oli punane või praamil seisis. see oli muidugi aastaid palju tagasi. aga kui sa pead veel talunike juures nikerdama, olenemata teede seisukorrast ja ilmast, siis ega see eriline meelakkumine ei ole.
Kes väljaspool eestit sõidavad pole kellelgi elu.Oledki rekkavend lugupeetud.Unusta kodu ja muud tegemised.Kui tööaeg ära jagada tuleb rekkavennal 1,50 tund.CE kat ootab ja valik on suur,et viibida kaugel.Eestisisest saab ka kohe kuudiautosse tagaluuktõstukiga uue scanni.Oled ekspediitor,laadija ja harva autojuht.Roklaga saab sõita 7km päevas.Muud pealisehitused on teiste meeste rida.
jaa looder, sestap saigi viimati kodutööst loobutud, et raha oli päris hea ja tehnika oli ka korralik aga korra sõrme andnuna olid ühtäkki töönädalad 80h+ ja kodu iseenesest sai vähem näha kui sisetööl olles.
Otsin poole kohaga tööd CE kat autojuhina ning tekkis mõte ehk on keegi selline veel? Pakuks end välja mõnele firmale, et sõidaks nö korda mööda, üks teeb ringi ja siis teine, nädalane ots lähiriiki või natuke pikem kaugemale, oleneb mis marsruuti ettevõte sõidab. Endal kõik paberid, CE load, ADR ametik., digik. olemas. Teab keegi kas taolist varianti praktiseeritakse või mis asjast arvata? Palk on ka muidugi poole sel juhul.
otsime vedajat DE- EST. esimene laadimine 30 jaanuar reede. järgnevatel nädalatel samuti.
järsku juhtub keegi sealt tyhjalt tagasi tulema vmt.
info 58377400
Tere!
Alates veebruari lõpust tarvis asendusjuhte (2) sisetööle marsruudile Norra (Oslo ümbrus)-Hispaania-Norra. Ootame meie meeskonda positiivseid, korrektseid, asjalikke CE kat. juhte. NÕUTAV eesti- ja inglise keel, vähemalt suhtlustasandil, nii kõnes kui kirjas, abiks ADR. Hea kui oleksid eelneva, kasvõi vähese, töökogemusega (ootame kindlasti ka kogemusteta juhtide sooviavaldusi, meil väga head koolitajad ja siiani ainult väga head kogemused).
Pakume omalt poolt nooruslikku, asjalikku, sõbralikku ja väga toredat kollektiivi, head tasu, uut ja juhisõbraliku varustusega tehnikat, paindlikku töögraafikut.
Kontor asub Tartus. [email protected]
E-R 09.00-18.00 +372 53 480050
Kui praeguses turusituatsioonis peab koormatele foorumist vedajaid otsima, siis on küll midagi üsna valesti :D Kui on maksejõuline veotellija ning enam-vähem talutav veohind, siis leitakse see auto 5 minutiga.
juhid vahetuvad grt-s kuna loomingulisemad yritavad soomust teha ning seal firmas töötades ei tea kunagi kas tanklas seisvast söidukast sind filmitakse-pildistatakse.palk olevat 1.5 aastat tagasi olnud 1300 bruto norm tundidega.töö vahetustega.