Hea sammaljalg ja muud kaasaklähvijad!
Eesti siseveol, eriti puidu-, hakke- ja metalliveol on probleemid paljudel firmadel samad ning suuretõenäosusega pole Alpter mingi erand. Lihtsalt konkurents teeb oma töö ja eks autojuhid oma kergekäelise suhtumisega kettasse, kiirusesse ja ülekaalu annavad oma panuse.
Kui keegi konkreetselt on Alpteris töötanud, siis palun sellel teemal argumenteerida, aga teistel pole mõtet plära ajada... üritame siin säilitada ikka asjalik arutluskäiku...
sammaljalg, mitmes firmas sa siis ühe nädala kaupa oled töötanud, et nii asjalikku nõu siin jagad?
Ei saa vastu vaielda, et Eesti sisevedudel on paljud firmad sundseisus, kuid seda suuresti kindlasti tänu riigi pakutavatele vähempakkumistele erinevates sektorites, eriti just metsa- ja tee-ehituse sektoris.
Mis puutub konkurentsi, siis eks siin kehtib sama olukord nagu mujal Euroopas, kus järjest rohkem "teevad ilma" odavad vedajad, kellest osad kompenseerivad vähemtasuvat transpordiala muude aladega, mille mõttekus iseenesest on veidi küsitav.
Konkurents iseenesest on aga Eesti oludes veidi küsitav, sest siin kehtib suuresti onupojapoliitika ning raha tõstmine "ühest taskust teise".
Töö-ja puhkeajaseaduse järgimine ning ülekaal- vot see on üks asi, mille koha pealt peaks väga suur osa tööandjaid veidi häbenema, enne kui juhte süüdistama hakkavad! Teatavasti on paljudel juhtidel hoolimata sellest, et seaduse järgi seda teha ei tohi, kilomeetril, tonnil ja tihumeetril põhinev palk, mis põhjustabki ketaste ja kaartidega majandamise ning ülekaaluga sõitmise.
Ma ei tunne ühtki juhti, kes lihtsalt "pulli pärast" sõiduaegu lõhki sõidavad ning ülekaalus autodega sõidavad.
Selge see, et on kergekäelisi juhte, kuid teatavasti kinnitab erand reeglit.
See kõik ei kehti tõsiste firmade kohta, vaid just nende kohta, kelle ainuke eesmärk on kiiresti oma rahakotti täita, seda töötajale suure kaarega krae vahele lastes.
Muidugi ei saa tähelepanuta jätta ka riiki, kes omalt poolt kõik teeb, et ettevõtlus nii toimib, ehk siis põhimõtteliselt on riigil sügavalt ükskõik, kas ja kuidas firmad toimivad, seni kuni riik oma rahad kätte saavad. Sellisel kujul aga ei saa see igavesti kesta.
Jätkame siin teemas ikka tööotsijate ja tööpakkujate lainel, väga laialivalguvaks kisub. Kustutasin veidi turu-uuringu osa - selleks võib eraldi teema teha.
Võtame tööle rahvusvaheliste vedude autojuhi. Juhti vajame suundadele Skandinaaviasse (Rootsi põhiliselt), Saksamaa ja Poola. Vajalik CE kat, digikaart ja kutsetunnistuse olemasolu. Paha ei tee ka ADR tunnistus. Hea kui saad hakkama vähemalt ühe võõrkeelega. Pakume uut autot, konkurentsivõimelist töötasu ja head meeskonda. Viinaninad ja igasugu muud elukunstnikud ei paku huvi. Jäta oma andmed siia postkasti või helista Tel:5020342
Otsin hakkajat autojuhti 2008a Scania (Wifi) Baltikum Skandinaavia. Vajalik inglise v soome keele oskus. Kasuks tuleb ADR. Elukunstnike ei soovi. Lisainfo tel 58145980 / +358405211016
tööpakujate suhtumist ja ajumahtu näitab seegi,et pole öeldud kus asub töö stardi/finiši plats.mida kuradit peaks kõik umbes helistama?kuna märg unistus järjekordadest uksetaga pole täitunud,siis uus unistus on oodata tuhandeid kõnesi töösoovijatelt.sellise kuulutuse peale saategi viimaseid jotasi ja käpardeid ja se ongi teie tase,pärast jälle siin hea iniseda kui si*ad juhid Eestis on.
paistab, et enam ei eksisteeri, selline mõiste nagu Si** juht, nüüd on ELUKUNSTNIK . siia mahub kõik - avanss, küttus, alko, lebo, ja muud ässa kompromiteerivad elu rõõmud
Tööandjad võiks tõesti infot rohkem jagada,et tekiks üldse mingi usaldus nende vastu!Kui ikka varjatakse firma nime ja palga ümber keerutatakse siis on tegu huiaritega!Ja kui pärast mõni lõksu langenud mees tuleb siia rääkima kuidas firmas olukord oli siis nagu võluväel tuleb ka tööandja rääkima,et mees oli käpard kes ei saanud hakkama ja oli joodik lihtsalt sellepärast,et endalt plekk maha pühkida ja üldse veel leida oma firmasse uusi töölisi!!!
No mis seal keerulist on....on ju telefonid kirjas...võta number ja helista, kui see palganumber esimese asjana meelel on. Samas vaata millist kuulutust tahes...keegi ei märgi sinna palganumbrit avalikult, olgu see töövaldkond milline tahes. ..vb ainult riigiasutused. Liiati on konkurents nii tihe, et avalikult ei tahagi keegi mingitest palkadest rääkida. Kui mina käisin bossiga tööjutul siis minu palk koosneb nii mitmest komponendist, et kuskil kuulutuses neid üles lugeda oleks rumal. Seega minumeelest isegi hästi kirjutatud kuulutus....uus auto, suunad teada, infotelefon jne. Aga noh tüüpilisele ametivennale tuleks ilmselt kõik koju ja voodi kätte tuua.
Hehehe, mis te Loodri kallal ikka soiute. Tegelt jumala õige jutt. Selles psse kukkunud transporditurul ongi autojuhid kunnid. Endast midagi rääkida ei taha, küll, aga esimene küsimus et mis palk ja mis auto on.
Igas krdi mujal sektoris see asi käib vähe teisiti - saadad cv, tutvustad ennast ja alles siis räägitakse, MIS AUTO ja MIS PALK
Sessuhtes jah, ei ole ju raske võtta telefon ja kokkusaamine kokku leppida. Ja kui ongi näiteks Pärnu firmaga tegmist, siis töötaja peabki sellega arvestama, et Pärnusse tööle sõit käib ikka oma kulude-kirjadega, ole ise Hiiu,Saare või Inglismaalt pärit.
Võimalik et veidi vale koht aga optimistina panen ikkagi siia ka.
39 a mees Tartust sooviks leida tööd kullerina, autojuhina kellegi isikliku autojuhina vms. (taksojuhi amet ei paku pinget). Olemas b-kat sõidukogemus aastast 97. Karsklane. Võib pakkuda nii ajutist kui ka püsivat tööd. Vastake palun e-postile. Siia foorumisse ei satu enam.
Loen ja imestan, miks veokil kolmas sild:
Rahvusvaheline kaubavedu Skandinaavias poolhaagisega, mis toimub peamiselt Rootsi ja Norra vahel. Veokiks on Iveco Stralis AT 430 6x2 Kettaga tahograaf, kõikidel telgedel uued rehvid, uued akud, uued padjad, uus lällar, uus külmik, uus inverter, uus kohvimasin jne.
Keila Autokeskus AS
Sõidu-, tarbe-, veoautode, haagiste ja busside hooldus ning remont.
Tööd saab:
Autoremondilukksepp ( Autotehnik )
Töökoja meister
Varustaja-laojuhataja
Töö kirjeldus:
Autoremondilukksepa tööülesanneteks on sõidu- ja pakiautode hooldus- ja remontööde teostamine või veoautode, haagiste ja busside hooldus- ja remonttööde teostamine, sildade reguleerimine ja rehvitööd.
Töökoja meister peab oskama kasutada Mercedes-Benz ja Scania tarkvara või on eelnevalt vastav töökogemus muude automarkidega.
Varustaja-laojuhataja tööülesanneteks on klientidega suhtlemine, sobivate varuosade leidmine meie igapäevaste koostööpartnerite valikust, vajadusel varuosade kohaletoimetamine, varuosade sisseost + müük.
Nõudmised kandidaadile:
Sobiv kandidaat peab omama erialaseid teadmisi ja töökogemust või töökogemuse puudumisel omama erialast väljaõpet ametikoolist.
Kandidaat peab olema aus, täpne, kohusetundlik ja töökas.
Kasuks tuleb erialane töökogemus ja autoremondilukksepal keevitusoskuste omamine.
Nõutav on eesti keele oskus.
Ettevõte pakub:
Head, tulemusest sõltuvat töötasu. Kaasaegset töökeskkonda ja sõbralikku kollektiivi.
Kindlat tööaega 8.00 – 16.30
Tööalast täiendkoolitust
Asukoht: Keila, Harjumaa
Tööle asumine: Nii pea kui võimalik
Töö tüüp: Täistööaeg, lepinguline
Kontakt:
Aadress: Paldiski mnt. 35/4, 76606 Keila Harjumaa
Kontaktisik: Virko Juga
Telefon: 53 096 002
e-mail: [email protected]
Koduleht: www.keilaak.ee
Loen neid kustutatud kommentaare mitmendat korda ja ei näe, et keegi oleks toonud välja konkreetseid hoiatusi, fakte jms. Sarkasmi see-eest aga teil jagub. Jätkame pealkirjas nimetatud teema lainel: töösoovijad - tööpakkujad. Ehk keegi leiab töötaja/töö.
Kui pekid viitsiks ise lugemisega tegeleda, siis mitte kuskil pole õeldud, et jämeda kaelaga automaatselt load lähevad. Nigu guido kapi proffide näolejt juba, kus sama hala suureks tõmmati.
Pakun tööd vahetusjuhile poolhaake peale vähemalt kuni novembrini. Võimalus ka püsitööle jääda. Baas asub Tartus. Sõidud maad mööda EE-BE,NL,DE-EE suunal. Kel huvi ja soov, see helistagu +3725172223 täpsema info saamiseks.
oota noormees, oota. ma näen, et kaheksa aasta pärast talvise pööripäeva paiku tuleb sulle mäo statoilis ligi mees, kes meeldivalt naeratab ning pakub sulle tööd poolhaake peal. või siis soovib lihtsalt mehe kallistust, pendel veel ei näita :(
Naljakas on jah see tänapäeva töövõtja ja tööandja suhe. Praegusel ajal mehed ootavad pakkumisi....elavad rantjee elu, libistavad õlut ja ootavad...kogemusi ei ole...aga ikka ootan...ja siis valin ja vaatan ja jälle ootan
On kogemus või ei nagunii ei taheta tunnis üle 5ka eriti brutona maksta. Kuid kahjuks on meeleheitel olles inimesed sunnitud sellise raha eest tööle minema ja sp. ongi palgatase väga madal.
Kes on kõige hullem orjapidaja? Eks ikka endine ori.
Paljud vedajad ja eriti rämpsvedajad on endised orjad rooli taga. Mingil hetkel on neile avanenud võimalus liisida mõned nt Skandinaavias äraaetud sõidukid. Aguses sõidetakse tavaliselt ise ja koos mõne sõbraga, kellega koos on ehk sõidukid soetatud. Kui tuleb mängu miski raha, siis endine ori oma ahnuses läheb koheselt kompanjoniga riidu. Siis palgatakse mingi petukaubaga teisele sõidukile juht ja uus orjapidaja ongi sündinud, sest ta käitub oma orjaga igal juhul üleolevamalt, kui temaga käituti, kui tema ise ori oli. Mõne aja pärast leitakse, et ise sõita pole orjapidajale kohane ja leitakse ka teisele sõidukile ori rooli.
Orjapidaja enda kohustuseks on meeste paranoiline jälgimine ja igal võimalusel helistamine ja sõimlemine. Ka "trahvimine" igal võimalusel.
Endise orja pea lihtsalt ei võta seda, et ka tema ori on tegelikkuses tema hinnaline tööriist. Otse loomulikult hakkavad mehed vahetuma, ta saab üha kehvemad juhid, autod lagunevad, "kokkuhoid", mis realiseeritakse edevatesse aksessuaaridesse enda küljes ja ümber ju sõidukeid koos ei hoia ja olukord pöörab üha jamamaks, aga ahnus ei anna ju asu ja "firmaomanik" ju ei saa hakkama ilma edeva AIöönita, auto peab olema uus ja maja ka liisitud. Siis ajab mõni "poetagune" täis peaga ta veduri koos haagisega kummuli ja kindlustus on asjas väga kahtlev.
Asi lõppeb sellega, et viimased reisud teeb orjapidaja ise, läbiaetud ja koleda veduriga. Mitte keegi ei tule enam ta juurde, ta on muutunud täielikuks paranoikuks ja ega enam pole juhile palka ka maksta.
Siis saab raha otsa... täitsa otsa. Aga uuem AIöön on olemas, aksessuaarid edevad ja ülbus ka omal kohal.
Normaalne mees aga hoiab oma meeskonda, ei sõimle, ei ülbitse ja endise juhina teab, kuidas asjad käivad. Ta on eelpoolkirjeldatud orjapidajaid korduvalt saatnud erinevatesse kohtadesse ja sirge seljaga lahkunud- ise hindab ka tugeva selgrooga inimesi. Ei kiusa ja on adekvaatne.
Temal läheb ehk paremini? Või mis?
Heh, see jutt meenutab mu eelmist tööandjat, ei saanud tööd rahus teha sest kogu aeg kõned tulevad- kus oled, miks alles seal, tee see asi ka veel ära kuigi tööd juba sittakanti ees ootamas.
Suhtumine oli tõesti nagu orjapidajal, palk samuti üks naljanumber, tema lubatud palka mina ei suutnud kuidagi kätte teenida, kuigi tööpäevad olid tihti 10 tunnised ilma lõunapausita mida polnud võimalik teha. Tegemist oli küll kaubikutööga linna sees, enam küll sellist tööd ei tahaks teha. Praegu aga kalluri peal piisavalt rahulik, seadus käsib puhata ja palk on samuti inimväärne. Lisaks töö mõnusam, ei pea mingi ´´käsitööga´´ tegelema mööda treppe joostes.
See kullerkaubiku töö on tõesti ainult hulludele. Sai ka korra lähemalt asja vaatamas käidud, tööpäevad olid nii 12 tunnised, aadresse oli nii üle 100 päevas, puhkehetk oli roolis järgmisse kohta kihutades k.a lõunasöök. Kaubaks olid erinev pahn, raskemad kastid, üksikud raamatud, kõik tuleb isiklikult üle anda, kus iganes klient parasjagu on. Mees kes mind juhendas oli korduvalt lubadest ilma jäänud erinevate rikkumiste eest aga ei paistnud häirivat, raha tahtis teenimist. Pmst kahe auto töö on surutud ühe peale sel ametil, ei tea muidugi kõigi eest rääkida.
Vajame juhti sisetööle, marsruudile Norra (Oslo ümbrus)-Hispaania-Norra. Ootame meie meeskonda positiivseid, korrektseid, asjalikke CE kat. juhte. NÕUTAV eesti- ja inglise keel, vähemalt suhtlustasandil, nii kõnes kui kirjas, abiks ADR. Hea kui oleksid eelneva, kasvõi vähese töökogemusega.
Pakume omalt poolt toredat kollektiivi, head tasu, korralikku (vanim 2a. vana, Scaniad) ja juhisõbraliku varustusega tehnikat, paindlikku töögraafikut.
Kontor asub Tartus. [email protected]
E-R 09.00-18.00 +372 53 480050
Kui on pakkuda külmatööd- soov soome euroopa vahel siis ootaks infot. Soov automaat ja võimalusel-volvo. Adr ei ole. Kuid võib ka kardinaga kui head tingimused,palk eelkõige. 59018746
lõustarist: Pakume täiskohaga tööd külmikhaagisega Soomest Euroopasse.
Graafik 6 nädalat tööl, 3 kodus. Tööle saab asuda nii kiiresti kui võimalik!
Vajalik eelnev töökogemus rahvusvahelistel vedudel!
Autod on head ja palk töö vääriline
Huvi korral helistada Erikule 5215569
pilt autost vastab uuele voldemarile
Kas tõesti sõidetakse 1200 euri eest üldse eesti piiridest välja?Mõtlesin ka ,et võiks proovida rahvusvahelist vedu vahelduseks aga kui palk sama mis eesti sisest siis tekib küll küsimus,et milleks?
1200 euri on kaugelt kõrgem kui eesti keskmine palk. Sellist raha saavad mehed tavaliselt skandinaavia ja euroopa vahet sõites. Ja kui nüüd loogiliselt mõelda....siis miks peab üks autojuht saama kõrgemat palka kui õpetaja, politsei, päästetöötaja või kes iganes , kes on aastaid koole nühkinud ja vaeva näinud? Ma saan aru, et on vastutus ja ei halvusta üldse autojuhi ametit...aga paljudel teistel ametitel kus on kordades suurem vastutus on palgad kordades nirumad.
Kuupalk ei näita tänapäeval eriti midagi. Ma olen seda meelt, et veokijuhi töö algab siis kui ta kabiini ronib ja kodutare seljataha jätab. Tagasi koju jõuab 3 nädala pärast. See on siis 3xn... tundi. 1200.- jagatud nende tundidega annab tunnipalgaks mitte väga suure numbri. Kui üks õpetaja lukustada koolimajja 3 nädalaks ja maksta talle nende tundide eest, tuleb ka talle üle keskmise palk tasku. Mul ei ole midagi selle vastu, et õpetaja ja päästeametnik saaks rohkem palka. Küsimus on, et kuidas see raha riigikassasse saada ja sealt otse nende palgafondi. Mitte mingite muude asjade lappimiseks.
"Ma olen seda meelt, et veokijuhi töö algab siis kui ta kabiini ronib ja kodutare seljataha jätab"....Sellisel juhul on see küll maailma lihtsaim rahateenimise viis. Istu aga kabiinis ja raha jookseb. Ma kahtlen kas on nii rumalat klienti kes selle istumise kinni maksab.
Jutu iva oli, et ega me ei nõuagi õpetajast jne suuremat palka aga tasustatud aeg tööloldu ajaga võrreldes on ju kordades väiksem. Kui õpetajal on päevad pikad, jõuab ta ikkagi õhtuks koju. Meie elame nädalaid autos, mis võrdub töölolekuga... Kui see ongi miinimumpalga vääriline siis korruta need tööl oldud tunnid kokku ja näed, kuidas peakski see summa suur olema, kuigi kahjuks ei ole.
Pakkuda asendusjuht alates augusti teisest poolest. B;C;E kat, digikaart, täiendkoolitus. Eelnev töökogemus Lõuna Euroopa suunal. Hea kui algus ja lõpp asuksid L- Eestis. Marko 51 38 658
Otsin tööd veoautojuhina olemas kategooriad C ja CE + kehtiv kutsetunnistus.
CE kategooria load sain kätte 20.10.2014 ja kogemust hetkel veel ei ole.
Eelistan esialgu ainult Eesti siseseid vedusi
Tänud.
Aimar - 5596 3257
Tere lugupeetud kaasmaalased. Lugesin tyypakkumisi,muideks ykski huvi ei pakkunud. Arvan et mr.SAMBLAL on m6nes m6ttes 6igus,k6ik kiruvad ei tea palga numbrit jne. Toon n6ite,nimelt sain eestist k6tte oma s6bra,kutsusin siia,lennupilet Tallinn Manchester 30 euri, April ,mai, juuni, tegi inglise sise vedusid peale kolme kuut teenis 6500 naela korruta euroga 1,4 st 9100 euri nautis inglismaa loodust ja vaatasime uudistest kuidas rahvusvaheliste vedude autojuhid istuvad inglise prantsuse piiri vahel M20 junc 8-9 operatsioon Stack . Meie vedasime Scotland,Inverness ja alla l6una Wales Cardiff ,66bimised trukis 22,5 naela nii,et 4 yyd trukis lisaraha 90 naela j6lle n6dalas t6hendab
Lõpetasin selle töö üldse aasta tagasi ja sellest hetkest on aega raha teenida, magan voodis, keegi ei helista ega aja segast, ei sunni rikkuma kõiki seadusi jms.
Rahapuudust ka ei ole.
Teen mida tahan millal tahan ja kuidas tahan, ärkan siis kui tuju tuleb.
Mitte kusagil Inglismaal, aga omas kodus.
Möödunud orjapõlvele mõeldes ei saa ma isegi aru, miks ma pidin sellist elu elama.
kui tahan, panen auto käima ja sõidan kuhu tahan, ööbin hotellis ja on aega linnades kolada, elada muretut elukest.
Nt Luxemburgis sain kesklinna lõpuks ja seal on meeletult neegreid- küll väga hästi riides ja selge silmavaatega...
Küll ma ka sinna Manchesteri jõuan, isand Ulmik.
Otsin tööd veoautojuhina. Olemas B C D E kategooria juhtimisõigused. Samuti ka kutsetunnistus ja digikaart, ADR puudub. Inglise keel suus, Vene keelest saan aru, kuid kirjutamisega tekib probleeme. Seoses eelmisest töökohast koondamisega võib pakkuda nii asendus- kui täiskohaga tööd. Olemas pikaajaline veokite remondi kogemus, seega tehnika võõras pole. Veokijuhina töötanud ei ole, kuid sõitmiskogemused E kategooriaga on olemas. Oleks mugav kui kontor asuks Tartumaal, kuid see kindlasti ei ole põhiline kriteerium.
Ats - 5343 0988
Huvitav, et tööpakkumises on tööleasumise ajaks pandud hiljemalt 2014, kuigi praegu on 2015. Teine huvitav asi on see, et vabade töökohtade arv on 20. Kolmas huvitav asi on see, et kandideerimiseks on vajalik tervisetõend- kehtiv tervisetõend peab ju olema nii ehk naa, kui load on.
Ja neljandaks- Alpterist on lausa Pealtnägijast räägitud- ja teab mis kiidulaul küll see polnud, kuid vähemalt mulle tundus siis, et ega omanik töötajatest teab mis hästi küll ei arva.
Omalt poolt pakume: stabiilset, ööpäevaringset tööd, kaasaegseid veovahendeid ja mõistlikku töötasu. Vajadusel pakume ööbimisvõimalust. saab siis ööpäeva ringselt uhada 1000 euriku eest ning seda stabiilselt
Pakun ajutist tööd autojuhile CE perioodiks 31.08-11.09.15. Scania kardin-poolhaagisega. Põhiliselt Eesti sisesed veod.
Tartu või Tallinna elukohaga juht oleks sobiv.
Infot saab:
5163671 [email protected]
Black Condor Logistics OÜ
Aardla 23e, Tartu
Tere!
Seoses töömahtude suurenemisega otsime vedajaid.
Liine ja suundasid saame pakkuda üle Euroopa, alates Scandinaaviast ning lõpetades Hispaaniaga välja.
Kuna suur osa meie tööst on ka Euroopa sisetöö siis huvi korral saame pakkuda ka kõikvõimalikke sisetööde liine.
Võimalik on nii oma kui ka meie haagisega.
Kui Sul on olemas sobiv auto (nii kahe kui kolme sillalised) ning huvi teha tööd siis palun kontakteeru ja räägime asjad läbi.
Raul 53476100 või [email protected]
Juht otsib tööd.
Tööaeg 07.00- 20.00. Tööpiirkond Skandinaavia. Töökäsu täitmine peab olema teostatav Liiklusseadust ja Töö- ja puhkeaja seadust jälgides. Kui on pikem lähetus kui kaks nädalat, siis peab olema graafikujärgne. Aga mitte nii, et oled neli nädalat kodust ära ja siis saad kodus olla ühe öö:( Tasustamine: palk, päevarahad jne. Juhiluba, digikaart, täiendkoolitus olemas. ADR-i ei oma. Kontakt: [email protected]
Eduka EU karjääri lõpetamise tõttu otsin tööd kodumail. Pakkuda võib Baltikumi, Soomet. Nädalalõpud kodus.Auto peab olema suur ja korralik,mitte Kuusakoski kandidaat.. Palk on läbirääkimiste küsimus,kuid mitte alla 1,5 tonni
Tööandja poolt telekas, kohvimasin, inverter ,printer kohustulikud, nett minu poolt
Olemas ADR ja muuxd vajalikud asjad
sajand on 21. aga aasta pole mitte 2002, et cmride skännimiseks mingit kasti vaja oleks. ipad on selleks, sõbrukene.
veohindade tõttu on samas baltikumist ja soomest kodupoole liikumine reeglina tühjalt, seega pabereid, mida liigutada, vähe. pooltteist kilo palka tühja kastiga jälle välja ei venita väga.
mulle ütles kunagi üks vana autojuht, kes oli rooli keeranud nii umbes 40-45 aastat. Ja see kõlas umbes nii "Õpi noormees, õpi muidu saab sinust - autojuht".
Võiks aru saada, et lahingniiduk on alles teel koju eu`st ja vanad kombed küljes veel, aga ei baltikumis ega soomes pole sul nüüd printeriga küll midagi teha. Hea kui saad värskema aastaarvuga auto ja 1200 rubla palka koos päevarahadega.
Siin veedad aega logistiku õuel iisavalt palju, et saad talle kaks korda nädalas isiklikult cmr`id üle anda ja muredki hingelt ära rääkida.
Usun, et kohaliku töö leiad või esmaspäeva hommikul ,aga mitte sinu nõudmistele vastavat :)
Ega meil niikaua midagi ei muutu kui 500.- euri eest töömehi järjekorras ootab.Kui teha kuu aega täiskohaga tööd siis peab saama sellega inimväärikalt elatud .
Tehke mulle selgeks miks peaks üks autojuht saama soome vahet sõites 1500 euri kätte? Tööd tahab teha kellast-kellani, reededl kella 5 kodus olla, nädalavahetuse puhata jne. 800-1200 on sellise töö tasu. See on niigi eesti keskmisest kõrgem. Või mis koduigatsus tasu nad ootavad?
Poemüüja teeb ka kuu aega täiskohaga tööd ja saab üldjuhul napp üle miinimumi kätte, samas töö on olenevalt poest, füüsiliselt ja vaimselt koormavam kui lugupeetud autojuhtidel.
Soome vahet käies ma küll ei kujuta ette, mis see meeletu eneseületus seal on, üldjuhul liinitöö ja nädalavahetused kodus, kui Tallinna mees, siis saab ka nädala sees kodunt läbi.
Mees sõidab baltikumi ja on rohkem kodus, kui mina Eestis sees sõites :)
CE kat juht. Olen vaba kaks nädalat, võin pakkuda asendust juhina, või koostööd - olemas Scania 480L koos tent- ja kallur haagisega (mitte vann).
Oodatud pakkumised ka tööle, teie haagisega.
Samuti nagu teised ettevõtted ei soovi "elukunstnike", ei oota mina kontakti nn ettevõtetelt, kel rahad "piiri taga kinni on" pidevalt ja telefoni ei julge vastu võtta.
Kirjuta [email protected]