no aga helista siis parem kohe raulile, tal häda käes nagu paljudel-paljudel ärihaidel - autod ostetud, töö välja räägitud aga näe juhte pole kuskilt võtta..
Tere.
Küsiks Flameko palga kohta.
50-65 ametlikult kätte, kas see on summa millele lisandub päevaraha?
Vabandage, et küsisin, kuid loodan, et küsija suu pihta ei lööda.
Päikest
Suht keskmine autojuhi palk, sinu eelis kui saad selle kõik makstult kätte. Üldjuhul sisaldab see suurusjärk põhipalka pluss päevarahad.
Samas jääb alati võimalu, 1200 euro eest kuus leida omale kodukülla meelepärane töö ja veeta õhtud kodus perega :)
kodukülas üle 900 euri kuus keegi ei maksa ei tasu nii sinislmne olla ------tahtsin pisut raha teenida keerasin rooli 7 päeva iga päev ning 4 kud järjest sain 1100 kogu lugu
No oligi kirjutatud väikese irooniaga, et alati võib leida kodukülas töö 1200 eurot kätte :)
Paremates kohtades on tegelikult võimalik 7 päeva tööd tehes ka 1500 kodus teenida ;), aga see selleks.
Tegelikult ei pea, aga tööd pead palju tegema, ikka usinasti, ütleme kui oled varastes kahekümnendates, siis veel jaksad. Hiljem oled pigem nõus loobuma mõnesajast eurost muude väärtuste kasuks.
Palgad ongi iroonia meil, aga samas võrreldes keskmise autojuhi palka samal tasandi muu lihttöölise palgaga, siis see polegi nagu väga vilets :).
Ja kui nüüd hakkab tulema jutt, et ikka peab kodunt pikalt ära olema, tee on libe ja võmm nxssib anaali, siis nagu õeldud, alati võib proovida õnne koduküla saekaatris või siis SOOMES :)
minu eelmises töökohas teenisid noored kutid suvel isekallutaja peal 2.5k kätte. osa sellest muidugi mustalt ja magamiskabiin oli asja eest. ise teenisin poolteist, siia sinna paarsada aga ma tahtsin ikka kodus omas voodis magada ka ja nv pere seltsis veeta võimalikult palju.
ja ega neid firmasid on, kus teenib korralikult aga mõnes koha on tegu hooajatööga ning teises kohas nishitööga. mõttetu on oma mätta otsast kurta, et 900 on lagi, silmad tuleb lahti hoida ja alatistele vingujatele ei tulegi keegi normaalset kohta pakkuma..
Flameko suur naljanumber sul see palganumber, 50-65 eur päev ja sisetööl?!?! Õnneks kaevureid veel jagub, saad "korraliku" vagunikeeraja sellise numbri eest!
Leppige reaalsusega, et palgad kindlasti ei hakka lähiajal tõusma, pigem vastupidi. Kogu EU majandusel on täielik pidur peal ning senikaua on palgatõus märg unenägu. Või siis on oodata jällegi vedajate pankrotilainet nagu aastal 2009, misjärel turg end ilmselt veidi korrigeerib.
ütle siis mõne firma nimed, kes maksavad üle 65 euri päevas. jutt siis kalendripäevadest mitte tööpäevadest. see ongi reaalsus. täna veel, aga homme enam mitte, sest veohinnad kukuvad kiiremini kui kütusehind ja see toob ka palgad alla. ekspedeerijatel pole üldse mõtet enam eesti vedajaid kasutada, sest on palju odavamaid, kes teevad täpselt sama hästi sama töö ära.
skandinaaviatööl makstakse 80 kalendripäevast, pluss internet autos ja märksa rahulikum elu, kui allpool euroopas. makstakse ka mõnes firmas 65, eks igaühe enda asi, kui odavalt ennast müüb. firmadest näiteks mustade mersude, volvode ja scaniatega kirjadeta krone külmikuid vedav firma ja sauel asuv thermo transiti kontor
Wett´is on bulgarid tööl juba. Juhtusin täna Wetti autoga samasse kohta laadima ja kuna eesti numbritega auto oli, siis läksin rääkima. Jutt jäi suht lühikeseks..
Juba püüavad Eesti vedajad eestlastest välismaal töötavatele juhtidele maksta samasugust palka kui tsipa meist tumedama nahaga juhtidele. Alguses küll pettusega, kuid eks harjutakse ära, et päevatasu on näiteks koos päevarahadega 44 eurot kätte. Või siis veel vähem.
Kõige suurem juhi koorija on siiski eesti päritolu vedaja?
ilmselt viimane aeg eesti logistikutel et alustada bulgaaria keele õpinguid,ise olen neid kohanud ''märja asfaldi'' värvi mega actrostega ringi sõitmas millel siis eesti numbrid.ehk natuke kindlamalt võib end tunda juht või firma mis teeb mingit erioskusi vajavat tööd aga lihtsalt rampast rampasse sõitvatel juhtidel on ees ilmselt ajad kus pead kõvasti tõestama oma paremust ja kõrgema palga soovi.
Külajutte kuuldes, siis saue auto kalavedajad pidid 80 saama, applaford sama, talvel vähe rohkem ning saue tendid vähem, 65 ehk... Aga sellises suurusjärgus need palgad ongi...
kas see ei ole mitte see kaart, et kuskilt kolmandast riigist pärit jorss võiks eu liidus vabalt ringi liikuda ja töötada. aga kas seda ei pea mitte tööandja välja sebima kui tahab sellise jorsi tööle võtta? ei oska rohkemat kommenteerida, aga kiirelt googlesse direktiiv kaart ja sealt esimesena andis mingi välismaalase seaduse muudatuse eelnõu. sellest järeldasin.
Ja- jah- suurimad tänud, natuke jälle targem:).
Looder23 pakutud asi on "sinine kaart" mis mõeldud kolmandatest riikidest pärit kõrgelt kvalifitseeritud tööjõu jaoks, et nad siis võiks vabamalt EU-s tööd teha. Autojuhid teadupärast ei kvalifitseeru antud kategooriasse.
Ma tõmbaks veel ühe sae käima. Kas veokamehi on üle, täpselt paras kogus või puudu? Eelnevalt on nii mõnegagi juttu olnud, et justkui oleks puudu, samas veerandi silmaga selle valdkonna tööturgu eemalt takseerides ja kohati näpuga torkides tundub, et väga kõva vaakumit ikkagi ei ole. Samuti võib ju järeldada seda, et kui veohinnad on kangesti all (nagu kõik kurdavad), siis järelikult on turul tegijaid liiga palju, st peaks veel vähemaks neid tegema...
Üks teooria on muidugi veel ka see, et neid "parklas filosofeerijaid" on kõik kohad täis, aga vaat' asjalikku töömeest võtta ei ole.
Tere, lisan ennast samuti siia listi, oman bce kat lubasid, ametikoolitust. pole alkoprobleeme, ei suitseta ja politseis paturegister puhas. Olen paar korda Berliinis käinud ja pisut vanni lohistanud riigisiseselt. Momendil ametlikult veokijuht pole, väikse masinaga liiklen iga päev. Vb on kellelgi pakkuda miskit asist tööd, kas kodumaal või reisidega, mis algajale sobiksid? Paiknen Lõuna-Eestis, suus on ingliskeel, pisut põhjanaabri ja natuke ka idanaabri keelt. Ootan ettepanekuid emailile : [email protected]
Eestis on ka selliseid tööandjaid, kes lõpuks sulle Skandinaavia eest maksavad 23 e päevas. See pole nali, see juhtus minuga. Igatahes pole ma neilt rohkem saanud.
Lihtsalt infoks sellisest teadmisest ei piisa, et keegi kusagil midagi säärast teeb. See on loomulik, et ka selliseid asju tehakse ja senikaua kui nimedest juttu ei ole, siis ei ole see kahjuks väga informatiivne teadmine ja ei hoiata üldjuhul järgmist juhti kes nende konksu otsa satub. Seega kui võimalik, siis oleks tõesti hea kui kasvõi kaudselt ettevõtte(te) nimi või asukoht saab ära mainitud.
sina vöid ju tasuta ka tööd teha aga enamus siiski lähtuvad materiaalsetest huvidest ja eelistavad korralikku palka...loodetavasti meeldib see kommentaar moderaatorile rohkem ja ta ei kustuta seda ära.
Ka mina ei oska sellise lolluse peale, mida keegi "reinosson" välja purtsatas, miskit öelda...
Aga loodan, et asi polnud püsivas ajukahjustuses vaid nädalavahetusel joovastavate jookide liigpruukimise tagajärjel tekkinud üleminekusündroomis.
Tere!
Sain omale eelmine aasta oktoobri kuus tehtud CE kati ja oman ka ametikoolitust, oleks küsimus kas siin on inimest kes oleks nõus välja õpetama metsaka töö, mõtlen tõstukiga autot just. Kui kellegil on pakkuda poolhaakele metsavedu vedama oleksin ka huvitatud. Ise elan Viljandis aga vaatan ka kaugemad tööpakkumised üle.
Ma ei ole küll jupp aega enam Eesti metsateemaga kokku puutunud, kuid julgen soovitada, et kõige lihtsam oleks sul pöörduda otse mõne metsafirma poole, kui sul endal just tuttavaid kuskil pole. Tean, et Viljandis on nii mõnedki metsafirmad, millest mõned on vahel ka Rootsis käinud vedamas. Kas ka viimasel ajal, ei oska paraku öelda. Seega- siin kehtib vaid vanasõna- julge hundi rind on karvane :D
Mis puutub sellesse töösse üldse, siis- see ei käi küll sinu pihta, kuna sind ei tunne- see on töö, mis ei pruugi kõigile sobidagi. Seda just seetõttu, et see ei eelda teatavasti vaid roolikeeramist, vaid head tõstukitunnetust eelkõige (mida paljudel paraku ei ole), samuti ei ole see sõit mööda asfalti, vaid üsna palju, eriti sügisesel-kevadisel ajal on igasugu mülkaid jne. Loomulikult- üks asi, mis isiklikult minu jaoks teeb selle töö Eestis ebameeldivaks- politsei jaoks on metsakad sihtmärk nr.1!
Iseenesest on tegemist mõnusa tööga- toimetad omaette, kellestki ei sõltu jne- kui on koht teada, kust ja kuhu vedada- anna aga minna.
mitte france ega falgevene vaid fene föderatsioon. loodri juures pidid olema ülihead töötingimused ja suhtub autojuhti kui pereliikmesse oma jutu järgi.huvitav,kuidas koht vakantseks sai? firma nime nagunii ta ei avalda,proovitud
töökoht sai vakantseks juhi töölt lahkumisega. juba aastakese kurtis ja needis, et ei taha enam sõita. igal hommikul olevat okse maitse suus kui roolitaha istub. pani üldse autojuhiameti maha. läks teisele erialale kui seda talle nüüd sel kevadel pakuti.
firma nime saab ikka teada, aga selles on üks konks, nimelt tuleb cv saata eelpool toodud aadressile ning siis saab ka firma nime teada.
foorumis pläkutamiseks hea küll, aga nii need kandideerimised ei käi.
Tänapäeval on autojuhid nii kunnid, et helistavad firmasse ja esimene küsimus on et mis auto on ja palju palk ja pika surumise peale saad mehe nime ka ikka teada :D
Aga küll see asi muutub sügisel, kui kordub sama stsenaarium mis aastal 2009 :-)
Ilma igasuguse irooniata, kuid sellised töökuulutused on vähe imelikud. Varem öeldi ikka firmanimigi, et kuhu yritad tööle saada, nyyd ei sedagi. Palk on niikuinii riiklik saladus. Ise vaatan kyll ringi, sest soov eestisse tagasi tulla, kuid kandideerima kyll ei vaevu, polegi ju kuhugi kandideerida.. Austage teisi ka samapalju kui ennast ja mängige lahtiste kaartidega, vähemalt firma nime avaldades.
ja-jah, ja lehekuulutuses on sul kõigil firmanimed olemas. järelikult sa ikkagi nii väga ei taha eestisse tagasi tulla. lahtiste kaartidega soovib mängida isik, kes ei vaevu isegi registreerituna kommenteerima. töö otsimine käib siiski cv saatmisega, mitte anonüümselt kommertaariumis huigates, et olen sellest tööst huvitatud ja olen tollest tööst huvitatud, pane mind aga kirja(nagu siin umbes aastajagu tagasi üks mees/naine huikas). kelle ma kirja panen?
Need ajad on möödas kui läbi CV-de saatmise tööle kandideeriti. Keegi ei võta tööle tänavalt tulnud võõrast. Nüüd loeb ainult tuttava tuttava tuttava kindel soovitus.
Ärge nüüd lööma hakake!
Firma nime ma tahan googeldada ja siis saan teada kes, kus ja millega. Kui sealt vaatab vastu midagi huvitavat siis saadan CV või helistan. Samamoodi teed ju ka sina looder23, et uurid selle CV saatnud isiku tausta enne kui tagasisidet annad.
Logistik111
Mis tähtsust sel küsimuste järjekorral on, teada tahad ju nagunii kogu infi, või sa teed enne ringi ära ja siis vaatad palju antakse?
Üks siin ja mujal pidevalt juhte otsiv firma ei avaldagi näiteks palgatingimusi tel teel vaid palub kohale sõita, nagu see sõltuks näolapist vms. Viitsin ma jah 100 km maha sõita, et teada saada palganumbrit a´la 8senti/km!!!
Looder, kui oleksin siin foorumis registreeritud kasutaja, kas siis oleks mu kirjutatud jutul suurem kaal? Huu ütles juba asja ära, niimoodi kui sina tunneksid minu tausta vastu huvi, nii tunneksin ka mina sinu ja firma tausta vastu huvi. Tahaksin teada kasvõi maksuvõlgasi, pole ju mõtet kandideerida firmasse, millel on maksuvõlg üleval või mis vahetab pidevalt nime ning mille omanik on muidu ka tubli ja ettevõtlik vahetama erinevaid firmasi.
Mina isiklikult ei ole hädas, et peaksin lehekuulutuste või anonüümsetele mailiaadressidele oma cv saatma hakkama. Olen aeg-ajalt küll vaadanud, et võiks ju, kuid... Enadale on jäänud lihtsalt mulje, et lehekuulutustele ja anonüümsetele mailiaadressidele vastavad vaid esimese ja viimase ringi mehed, muud leiavad tööd vist niigi.
On minu vaatenurk vaid ja ei ole sarkastiline ega irooniline! Head otsimist ikkagi.
Krdi ajud :) Loodri ettevõtte nimi on juba foorumist läbi käinud. Kes esimesena leiab saab auto24 rasketehnika foorumi 2015aasta märtsi kuu kõvema rekkajuhi tiitli ja õiguse oma päris nime alt kirjutada üks halvustav kommentaar proffide facebooki lehele päikesepoiste tegemiste rubriiki.
Ma proovin siin võimalikult vähe sõna võtta, aga no praegu sügeleb küll looder23 irooniale vastama: "ja-jah, ja lehekuulutuses on sul kõigil firmanimed olemas."
See on meie kuulutus ja kindlasti pole seotud Looder23 ettevõttega.
Kuna soov.ee saad kuulutusi sisestada mitut moodi ja kui tahad pole näha kellele inimene saadab oma päringu siis on olemas selline võimalus ja meie kasutame seda varianti kuna ka sooviks peale rasket tööpäeva puhata.
Oleme ka sisestanud oma ettevõte andmetega ja kirjutad suurte tähtedega juurde ,et palun võtta ühendust maili teel siis inimesed paratamatult ei oska lugeda ja helistavad ikkagi näiteks kas pühapäeva hommikul kell 8:00 või näiteks õhtul kell 23:00.
Viimasel ajal on moodi läinud ka läbi tööjõuvahendusfirmade kuulutuste avaldamine juhi leidmiseks. Seal pole absoluutselt mingit infot peale selle ,et vajalik juhiload ja muud paberid. Saada ainult CV kuhugi "auku", teadmata firmast, tema asukohast ja töö iseloomust midagi. Heal juhul ,et tegemist rahvusvaheliste vedudega.
41Degree - le, ole hea ja ütle mis nendel looder23 kuulutustel seost on, eri firmade kuulutused ju. Sellest oleme me ammu aru saanud et see looder23 mingi imelik kiiksuga vend on, kas äkki on ta mingi ajukääbik kes üritab omastarust aidata veofirmasid millest mingit kasu tegelikult ei ole
Otsin kiirelt asjalikku autojuhti Eesti-Soome-Eesti vahelisele kaubaveole.
Nõutavad CE kategooria load,võiks olla ka ADR,kutsetunnistus,digikaart.
Info telef. 5049774
Asjaga on täitsa kiire!!! Kõik info telefonis..
tüübil on uus firma ja nüüd on kogemuse võrra targem ehk kas teab paremini kuidas ettevõtet majandada või kui lihtne on tegelikult võlausaldajatele kott pähe tõmmata.
Suunal est-fin-est ei olegi võimalik tulemuslikult majandada. Palju neid kliente sinna põhja ikka on. Aga Helsingi ümber tiirutades ja laevaga sõites km ei kogu.
Mul on soov teada infot sellise firma kohta nagu ALPTER Grupp see asub Tartus. Kas tasub sinna tööle minna ja mis tingimused seal on kas kellelgil on kogemusi selle firmaga?
Ette tänades.
kui paremat teha pole, kui kodus istuda või alpterisse tööle, siis võid ju proovida - kui tingimused ei sobi, jalutad nädala pärast minema, mis seal ikka. pikemaks pole prooviaega mõtet ajada, tavaliselt asjad paremaks ei lähe.
Mind paneb imestama, et peale seda eelpoolmainitud Pealtnägija saadet selline asutus nagu Alpter veel üldse tegutseb, hoolimata sellest, et selle pomo tundub oma suhtumisega täiesti süüdimatu olema. Mul on sellisest firmas küll sügavalt savi, kuna ei ole ma seal töötanud ega ei kavatse seda ka teha, kuid sellise suhtumisega firmasid tuleks üle Eesti boikoteerida, seda eelkõige autojuhtide poolt. Seda nii seoses palkadega "mängimisega" igal tasandil, pelgalt mõttejõul koos püsiva tehnikaga, turu solkimisega seoses odava hinnaga teenuse müümisega jne, jne. Niikaua kuni eksisteerivad sellised firmad, ei muutu töötegija jaoks midagi. Ehk siis niikaua kuni on neid lolle, kes sellistes firmades töötavad. See pole solvang, kuid tasuks meeles pidada, et kui töötaja on nõus nende palgatingimustega, mida talle pakutakse, ei ole ka kedagi teist süüdistada, et tingimused nii närud on. Ja selle peale ka need ülemused senikaua rõhuvad.