Veoautod ja rasketehnika

Rekkajuhi palk Eesti-Rootsi-Norra

 
looder23
21:19 05.08.2014
oot, mis mõttes, kodus ei ööbi, siis kriminaal? paraku on vahemaad pikad ja ei käi mitte prantsusmaal ega kaugemal 6 päevaga ära. ikka tuleb nädalavahetus kabiinis veeta. või on nende unistus ,et eestlane veab kuni ida saksani ja sealt veavad nende mehed edasi? mis on nagu nende taotlus?

igatahes on see asi jõudnud euroopa komisjoni, sest see karistus on ebaproportsionaalne. ma võin end ribadeks sõita, aga ma saan karistada väärteo eest. ma puhkan autos liiga kaua ja ma olen kriminaal? mõistus mitte ei võta kinni.

samuti ei saa ma aru, sellest, et tahetakse hotellis, motellis ööbimist. olin juuli alguses prantsusmaal. päeval nagu meilgi 32-33 kraadi sooja. parkisin auto mingi hotelli lähedusse. õhtul jalutades vaatasin, et hotelli aknad pärani lahti. inimesed vegeteerivad. higi jookseb. läksin autosse. vajutasin nuppu, seisu kliima hakkas külma puhuma. läppar püsti, valik oli, kas minna sama hotelli internetti või vaadata telekat. nagu hotelliski, aga selle vahega, et mul oli mõnus jahe. kus puhkab rohkem välja?

samas on mul sõbral olnud prantsuse politseiga jutuajamine teemal, nädalavahetus autos. nad sõidavad eesti firmaga mingi prantsuse logistiku all. sõber väitis, et jah, nad magavad autos, aga seal kus nende pesa on (seal logistika firma juures) on neil kõik muud võimalused olemas. köök, pesemine telekatuba jne. ainult mitte magamist. magama peab autos. sellega oli too politseinik rahul. samuti käis vestlus kabotaazi teemal. cmr-e ette näidata ei olnud, et pole kabotaazi teinud, aga aksepteeris autojuhi märkmikku, kus olid sõidud kirjas.

ise sõidame küll kodu ja euroopa vahet, aga on tulnud juhtumeid, kus on pidanud auto üheks lisa nädalavahetuseks sisse jääma, sest prantslased ise pole oma kaubaga valmis saanud. kuidas siis saab siis veofirma koordineerida juhi kodusolemist, kui nende enda kaasmaalased panevad tala?

samas ma usun, et nad peedistavad rohkem neid sisevedude vendi, aga sellegipoolest, puhkan ja kriminaal?
-1-nok
03:52 06.08.2014
Norra müstiliselt suured palgad kuuluvad rahvaluule valdkonda mida kasutavad ettevõtjad eestlaste norrasse orjatööle meelitamiseks. Isegi päris norrakate autojuhtide palgad pole midagi kadestamisväärset võrreldes sealse elukallidusega.Näiteks ehitusel oli meil norrakast kallurijuht kelle kuu palk oli nii 33-36000 (olenes töötundidest)noki kätte see on mingi 4000 euri. Meie eestlased saime küll vähem raha aga selle eest elamine oli tasuta ja palju toitu sai ka kodust ühes toodud. Norrakas aga ostis kõik kohapealt ja ütles et meil eestlastel jääb rohkem raha kätte kui temal .
ehee
02:09 07.08.2014
võid ju ka 24 teha peale kuue päevast tsüklit ja siis tagasi et kodus teha 45h!
Juba mitu aastat tagasi juttu sellest et tegelikult ei tohi 45h autos teha! Rootsis ise kadestasin küll, et kohalikud metsaka mehed käisid iga öö motellis magamas.Annab tegelikult autojuhile võimaluse end korralikult välja puhata ja end inimesena tunda küll motellis...
professor_sammaljalg
22:56 07.08.2014
"samuti ei saa ma aru, sellest, et tahetakse hotellis, motellis ööbimist."

saa nüüd aru looder, kedagi ei kotigi, kas sa tegid oma 45h autos või motellitoas, sa ei teinud seda oma kodus.

sõbral oli sul kunagi jutuajamine, aktuaalseks muutus see autos magamise keelamine ju alles hiljuti ning oma kogemusest võin väita, et reede õhtul hotellituppa maandununa ei kiskunud küll ükski vägi kabiini enne esmaspäeva.
looder23
22:43 08.08.2014
sammaljalg, ma saan väga hästi aru, et nad ei taha meid seal üldse näha, ja et töö oleks 8-17-ni vahepealse 2 tunnise lõunaga, aga ei ole ju reaalne nõuda, et välisriigi kodanik puhkab kodus. nende enda sitased seadused, et pühapäeval ja pühade ajal ei tohi sõita. pead passima. suvel veel laupäeviti ka keeld.

mina võin ju juhile selle hotelli ära broneerida, aga kui on teel mingi takistus, ja sa ei jõua sinna, või jõuad lõhkiste ketastega, siis on jälle probleem. eriti kui satud "mind ei huvita"venna otsa. (poola kogemus). tal on vaja oma päeva norm täita ja kõik, aga noh, see lõhki sõitmine on ju kõigest väärtegu, pohhui tõmm sellega, aga puhka, vot puhka ja sa oled kriminaal.
minuarust oli sõbra jutuajamine prantsuse politseiga selle aasta numbri sees. see asi ei tule ju üle öö.

samuti võiks ju siis neile ninale visata, et mida nad siis tellivad ja saadavad kaugetesse maadesse kaupa, kui nende arust ei tohi iganädalast puhkepausi autos veeta. hakkame vahepeal kauba ümberlaadimisi teostama?
põhimõtteliselt ma saan aru, et see massiline 45h tegemine autos on probleem, eriti siseveo puhul, aga et selle eest kriminaalasi algatada, vot see ei mahu mu pähe. mis mõttes kriminaalkuritegu? kelle varale või tervisele ma ohtlik olen?

sind ei vea ükski vägi autosse, aga mulle meeldib autos magada. kui tegin sisetööd, siis ülim oli kui reedel parkisid end kuskile ääre linna. telefoni lülitasin välja. keerasid magama ja magasid nii kaua kui isu oli. eriti fun oli siis kui veel vihma rabistas katusele, või lume tuisk väljas. gero tiksub, soe. hommikul ärkasid, tegin omale meelepärase hommikusöögi ja pärast linna peale kakerdama. pühapäev sama. mulle meeldis. igatahes parem kui kuskil teadmata hotellis, kus võib su kõrvaltuppa sattuda jumal teab mis seltskond. kes hakkavad reede õhtul jooma ja viimase õlle võtavad pühapäeva õhtul kell 6, sest kell 23 saab ju sõitma hakata. mina vältisin võimalikult palju kiirteeäärseid parklaid. eriti kui tuli pikka nädalavahetust veeta. 24 h oli poogen, aga reede õhtust või laupäeva hommikust esmaspäeva hommikuni...las ta parem jääb.

Muudetud 08.08.14 22:57

professor_sammaljalg
23:23 08.08.2014
miks sa üldse mingist hotellist räägid? kodu vahet sõitjatel saab 95% otstest 24h pausiga hakkama ja võin kihla vedada, et ei teki probleeme, kui pikema otsa peal tehakse ka 45 autos, eeldusel, et töö käib kodu ja sihtkoha vahet, mitte sisetööl.

aga eks selle hotelliga ole ka maitse asi. üleni higise ja sitasena reede pärastlõunal 40c leitsakus autosse kerra tõmmata vs puhta ja kasituna jahedas hotellitoas külma õlut libistades telekat vahtida, eks ta maitse asi ole :))
HAHAHAHAAA
14:01 14.09.2014
Kuule Siidiuss Sa oled ju loll nagu lauajalg!!!!
Kas Sa oled näinud firmat, mis tegutseb 0 kasumi või miinusega????(OK, lühiajaliselt küll on võimalik, aga see ei ole jätkusuutlik)
Iga firma,kes teenib kas või 1€ kuus kasumit, maksab juba käibemaksu riigile peale!!!
tymur
15:58 14.09.2014
No ex siis saada see arst täispikaga metsa, laadigu koorem peale ja jõudku ka sihtkohta ;). Pakun välja, et suurem osa siin vahutavatest nn asfaldihuntidele anda täispika päraga auto kätte ja saata talvel kusagilt Rootsi-Norra mägedest metsakoormat ära tooma, siis paljud sinna ka jäävad, või ei taha kunagi enam katsetada. Mingi osa aga saab hakkama ja neile hakkab meeldima, kiruvad ,aga koorma toovad ära, vot need mehed teenivadki 2-3 kilo kätte (omal on ka aeg-ajalt au kuuluda nende ridadesse)
to soome juht
08:32 16.09.2014
kas tõesti tasub 20-30% suurema palga eest välismaal orjaks käia? või on probleem selles, et seal tööpuudus nii suur, et võetakse kõik äpud tööle?
JukkaPekkaPaakAuto
11:16 16.09.2014
Nii hull ei ole ehk sinusugust äput veel ei võeta!
Juht.
21:08 16.09.2014
Kõik elavad vaid päev korraga. Pensionini ei kavatse keegi vedada?
Hindrek45
01:43 27.09.2014
logistika on see kui mees kirub ,ja elu sitt siis kirub teisi eestlasi,t6eline eestlane,mehed tulge maapeale tagasi, eks eestlane otsib koige paremat ,palka,aga ikkagi kardab olla kaugel.

Muudetud 27.09.14 10:24

professor_sammaljalg
17:02 30.01.2015
stammer nüüd reastab need firmad, kes selle töö peal rohkem maksavad..
hehe
16:50 31.01.2015
stammer on 24h levist väljas olnud, tundub, et suuremapalgaliste ülesloetlemine võtab kauem aega, ootame.....
007Margo
15:36 26.10.2015
Tere. Kas oleks võimalik saada Teie käest lisainformatsiooni, nimelt mind palutakse hakata veoseveo veokorraldajaks firmas, mis hakkab pakkuma transpordivedusid Rootsi-Norra marsuudil. Oleksin väga tänulik, kui jagaksite mõne kogemuse sellest, mis "karid" võiksid seal toimetades ees oodata. Edu Teile!
Möhh´n´Tölpa
17:54 26.10.2015
Du maste tala svenska eller norska. Erfarenheter bör vara bra :)
professor_sammaljalg
20:44 26.10.2015
täiesti algtasemel inglise keelest piisab. ja noh, vene keel ka muidugi.
looder23
21:56 26.10.2015
minu nägemist mööda ei hakka see mees midagi korraldama, vaid soovitakse temalt paberit ja nõusolekut, et firma saaks litsentsi. kui on korralik firma, kes ei sunni autojuhte kettaid-kaarte lõhki sõitma, liiklust rikkuma, magneteid ja muid abimehi kasutama, siis erilist vahet pole. pakud enda vastutamise teenust ja küsid selle eest igakuiselt raha. kui firma tegeleb kõige eelkirjutatuga, siis hoia eemale, sest osades riikides määratakse trahvid ka veoseveo korraldamise eest vastutavale isikule. mitte logistikule, kes paneb koormaid paika, vaid just sellele paberiga mehele.

kui sa töötad selles firmas ise ka praegu, siis eks sa ise tead seda firmat, kas sa julged selle eest vastutada või mitte.
???
15:31 31.10.2015
Miks läheb teema mingiks muuks ilaks üle kui teemaks on rekkajuhi palk eesti-rootsi-norra!!!Lihtsalt numbritest ju piisab ilma pikema jututa!!
tüüp
17:01 31.10.2015
Heh, siin ju vahet pole, millest jutt käib, ilaks jooksevad enamus teemad kätte ära.
hääl rahva hulgast
09:34 23.01.2016
Kuule rekka juht , hakka ettevõtjaks, siis räägi edasi. Kui ettevõtja on nii hea olla, miks oled autojuht ?