Kütuse kulu sõltub masina aastakäigust ja mootorist. Milline täpsemalt huvitab? Üldjuhul uuemad 13 liitrised volvo automaadid tulevad lahedalt alla 30L välja.
Üldiselt rumal küsimus. Sama lihtne oleks küsida, kui palju Opelid kütust võtavad.
küttekulu sõltub:
1. koorma kaalust, mida vead, kusjuures hakkab ülekaalu puhul asi räigelt rohkem kütust kuluma.
2. maastikust. sõites mägedes raske koormaga on ka kulu suurem. Laugel maal üldiselt väiksem ja kui trehvad riiki, kus on vaja ainult allamäge sõita, siis tuleb kütust paaki juurdegi :D
3. mootori võimsusest. Magnumi puhul 500, 480 ja 340 oli vist või oli 460 täpselt ei mäleta.
4. auto vanusest ja läbisõidust.
5. Mootoritootjast, Mack, Volvo vms
6. lisavarustusest nagu spoilad, valuveljed (väiksem kaal ca 130 kg per autol)
7. Rehvid. Michelin võtab vähem, mingid korea pastlad rohkem.
8. Kui suured paagid autol on (kütus ja Adblue....kui vead kütust ja seda sinist soga rohkem kaasa on ka kaal suurem)
9. juhist - kõige tähtsam polt autos :) kui oskaja too on ning ega tal juhuslikult diiselauto ei juhtu ka endal olema... :D
10 hooldusest. kui korralikult oled hooldust teinud ja mis õlisid kasutanud....ühtlasi tervitan Skuba hooldetiimi...ha, ha.. :D
11. ilmast ja teeoludest
12. kiirusest....kui piiraja on maha kruvitud siis tõuseb kulu hüppeliselt.
13. Retarderist.....peaks autole lisama ca 130 kg lisakaalu kui mälu ei peta.
14. kütte kvaliteedist
15. küttetankuri täpsusest (mõnes riigis teadupärast mõõdetakse liitrit väiksemalt kui meil)
ja muidugi kui näiteks saksast oma 158 kg kaaluva neegrimuti kaasa vead ja sealt veel endale õlut ja konserve ka kaasa ostad siis samuti on lisakaalu tõttu küttekulu suurem.
aga olen üldiselt vaadanud et 480 võtab ca mõni liiter alla 30, kuidas kunagi. sirgel kruiisides isegi vähem. kõva koormaga muidugi rohkem.
mis veel....ei plahvatagi ära kohe....eks lisage kui meelde tuleb....
No mina jälle igatsen Magnumit vägagi tagasi,nädalate kaupa autos elamiseks ikka ülim eluolu mugavus! Kahju,et firmat vahetades pidin ka autot vahetama...Mine või vanasse firmasse tagasi...
jörpa 15. punkti kommenteeriks, et liiter ei ole ju kaaluühik, liiter iseloomustab mahtu ning mida kõrgemal temperatuuril vedelikku serveeritakse, seda vähem teda tegelikult paaki voolab. konnas miskipärast as24 püstolid mõnes kohas pea tulised, ids märksa jahedam
Tundub,et pritsid tatti,kuigi oled Magnumist ainult kuulnud (vanu) lolle legende ja näinud oled kaugelt.Justnimelt nüüd olen scanniga ja sellel on ilus värviline displei ja ei midagi muud! Magnumil on just elamiseks supper elamismugavus.Kui ikka eurosisetööl olla on see tähtis.Küttekulu oli suht sama,kui mitte vähem(töölisena ei pidanud erilist arvestust).
Just selles see põhjus on. Uus Magnum ei ole mitte odavam Volvost, Scannist. Kui vaatame lõuna poole, siis lähinaabrite autopargis just vastupidine olukord valitseb. Ja teeme tööd kõik samadel tingimustel ja hindadel, nii Läti, Leedu kui ka Poola.
Euroopas ostetakse Magnumeid sadade kaupa ja peamine põhjus on 20-30% odavam hind võrreldes Scania, MB või Volvoga. Kas Eestis on Magnum kallim Volvost? Kahtlen.
4-5 aastat peab ka uus Magnum vastu kui korralikult hooldada ja sel juhul pole margil mitte mingit vahet. Täpselt samadel põhjustel ostetakse seal ka Ivecot. Ettevõtete juhtidel ja autojuhtidel on komplekse vähem ja veok on eelkõige tööauto mitte parklas eputamiseks.
Ärme räägime lääne euroopast, seal kõik asjad teisit, alates veohinnast. Renault peab korraliku hoolduse juures sama kaua vastu kui teised palju kiidetud margid. Aga mis seal peale viiendat aastat siis sinu arust nii ära kulub, et ta enam auto ei ole? Mina kahjuks ei tea kuigi on mul nii uuem kui ka paar vanemat ettevõttes töös.
jälginud seda teemat natuke, ja ongi tõestatud vana tõde et iga li** kiidab oma vi***.
Endal töövahendiks Volvo 2011a. aut. 460. , viimane poolaasta küttekulu a 27 auto arvutist, püstolist kuni 29. (oman bensiini mootoriga isiklikku autot)
viimased a 15 aastat töödanud Volvodega ja võin öelda et need ei lagune.
päris palju läbitud ka venemaa teid (kunagi enamus km sealt tulidki).
Scaniad "kaotasid" seal tagasillad, aga huvitaval kombel kestis seal vana kolmesillaline Magnum. Sõber sõitis paralleelselt sellega.
Kui nüüd teema juurde siis üheaegset Volvot ja magnumi võrralda ei saa. Volvoga sõidad, teed tööd kui ema süles. magnumit on ainult lihtne koristada ja astmelaualt kusta.
PS. magnumi kabiini laius sama mis vanal F-il! mõõtke ära kui ei usu.
Olen lammutanud kõik automargid läbi. Renuga piirdub kogemus ainult 700 kilomeetriga. Kahjuks. Aga selle põhjal võin öelda, et algul tundusid mõned asjad pisut naljaka lahendusega. Aga kes tööd tahab teha see sõidab ja ei kurda.
Nüüd teine aspekt asja juures. Enamus autojuhte on vaevlemas mingi haiglase sotsialismiaegse üleminekukompleksi käes ja maadlevad oma egoga. Selliseid kõvatajaid on kõik autohofid täis. Põhiline , et oleks Volvo ja 8 proset, siis on äge. Renumehesse suhtutakse nagu Ivan turatšokki. Mõned tüübid on isegi päris avalikult oma halvustava arvamuse välja öelnud renumeeste kohta.
Räägin seda sellepärast, et ei maksa siin foorumis räägitut tõena võtta. Tühikargajatele mõeldud väljaelamise koht.
võin öelda, et kõik sõltub sellest, kust piirkonnast masin on soetatud. Läänes olen kokku puutunud mitmete selliste masinatega, mis kõigi lisadega ja tõesti väga vaiksed ja mugavad ja tõsiselt mõnus sõita. Kui vaadata aga neid nn poola variante, mida ka siin eestis müüa üritatakse, kus isegi müra ja termoisolatsioon on ära kistud siis no commens. ka salong nii säästu- säästu, et lausa paha hakkab. Ime siis et renumeestesse eestis hästi ei suhtuta. Eks skuba üritab ka siin müüa eelkõige hinda ja tulemus on see, et ei müü üldse midagi. Krt ma ei saa ju oma juhti sellisesse autosse pannagi, muidu lähevad esimese laevaga soome ehitajaks....mõne peipsi venelase võibolla leiaks selle peale tööle, aga need ei oska sõita jälle.
Samas kui sõita ka Volvo või Scanni lihtsate versioonidega on tulemus sama rõve ma usun, lihtsalt eestis müükase neid reeglina tippvarustuses. Seega sõltub kõik ikkagi sellest, palju sa raatsid auto eest raha välja käia. Saad ka hea Magnumi kui selle eest maksta raatsid.
no mida te ulute, alates sellest aastast on volvo renaulti ametlik esindaja. hoolduse võimalused/tingimused paranesid tuntavalt. skuba üritab küll madalama tunnihindega, aga noh... see ei asenda kvaliteeti.
Michelini rehv Poolas valmistatuna sõidab kolmandiku vähem võrreldes rehvidega mis on uuel autol.
Tahaks uskuda , et sama pole Renaultiga.
Samas Renault kaubamärk Volvo küünises tähendab kõrgemaid hooldus -ja remondikulusid.
Autojuhtidele võib Volvo meeldida kuid igaksjuhuks hoian kaugemale.
PS! Volvost kaugemale
Volvos tehakse asi kiiremini ära ehk kulu tegelikult väiksem. lisaks ei pea peale Volvos tehtud remonti seda hakkama uuesti üle tegema.
kvaliteet loeb ja seetõttu ei julge Skubas oma autosid "remontida".
Skuba tõde (vale) klientidele: http://kampaania.skuba.ee/
kampaanias toodud konkurentide hinnad ei vasta tõele. Skuba on kampaania võrdluses konkurentide hinnad korrutanud läbi tambovi konstandiga, et enda hoolduse tunnihinda paremana näidata. ei leidnud üheltki arvelt Scania 60, Volvo 45 ja MB 52 euroseid hoolduse tunnihindasid. tegelikult ikka väiksemad ja kui sealt kliendi allahindlus ka maha, siis Skuba teenus ei konkureeri nendega. seda eriti kui võrrelda ka teenuse kvaliteeti.
hale värk, et üks teenindusasutus ja veoki nn margiesindus peab oma küsitava kvaliteediga teenuse promomiseks konkurente halvustama. kui Skuba suudaks oma töökojas korra majja lüüa, töökoja juhataja ja meistrid tööd tegema panna, siis võiks seal isegi mõne aasta pärast asja saada. aga selleks on vaja esmalt ettevõttes mõtteviisi muudatusi ehk juhi vahetust, sest ütleb ju vanasõnagi, et kala mädaneb ...
...mulle tundub et see renoo teema läheb siin foorumis ainult mingile ühele konkreetsele tüübile korda, kes siin foorumis oma isiklikku komplekse välja elab ja erinevate nimede alt kommib. Kui päris aus olla, siis tüütab juba ära. Mine ja räägi oma sotid renoos sirgeks, mida sa siin anonüümselt mölised kogu aeg....räägiks midagi asjalikku, aga ei....niisama mingi huinjaa kogu aeg....argpüks, mis ma muud ütlen!
Heh. Minule isiklikult seondub magnum igast poolakate ja muude sääraste karvajalgadega. Omal plaan ka auto osta- küll mitte sadul, aga no andke andeks- v6ib ju see renu olla odavam (kas on, ei tea, pole isegi uurinud, lihtsalt huvi absoluutselt puudub), kuid never ei vaataks renu poole. Siin käib jutt muidugi ainult sadulatest, kuid P6hjamaades näiteks näeb kohaliku numbriga magnumit üliharva ning mitte-sadul magnumit ei ole üldse näha. Eks auto valikul on oluline ka teenindusv6rk, eriti kui tegemist on laiema tööraadiusega, kuid P6hjamaadest rääkides- vbl Rootsi- Norra allpool otsas midagi isegi on, kuid järjest p6hja poole minnes muutub ka teenindusv6rk olematuks, ning mitte ainult renul, vaid nii m6nelgi Lääne- Euroopa veokimargil. Eesti ja muu Euroopaga paraku v6rdlusmoment puudub. Mis puutub disaini, praktilisust ja muud- olgu ta väidetavalt mugav ja pagan teab kui hea, kuid vähemalt minu jaoks on tegu ühe r6vedama välimusega autoga, ime, et see nii kaua tootmises on üldse püsinud... Vähemalt minu arvamus on, et prantslane v6iks teha seda, mida ta hästi oskab- l6hna6lisid:-)
volvod tulevad nii belgiast kui ka rootsist. volvo esindusest autot ostes tulevad need autod rootsist.
renu klopsitakse minu teada poolas kokku. need mis läbi skuba siia jõudsid.
scanial on rootsis täitsa tehas olemas, aga kust need eesti esindus tellib, siis selle kohta minul info puudub.
Scania, mida Eestis müüakse tuleb Poola Slupski linnas asuvast tehasest nii veokad kui ka bussid. Transport toimub maismaad mööda. Scanial on tehased ka Hiinas, kus toodetakse nii autojuppe kui ka veokaid.
Volvo veokad tulevad nii Belgias asuvast tehasest kui ka vähemal määral Rootsist. Volvo bussid tulevad Poola Wroclawi linnas asuvast tehasest. Poolas asuvad ka Volvo autoosade tehas ning ehitusmasinate tehas (kopplaadurid), Volvo eskud tulevad koreast. Volvol on varuosatehased ka Hiinas. Palju sealt reaalselt komplekteerimistehastesse varuosi jõuab....God snajet. Siinsed Volvo müügimehed räägivad muidugi kogu aeg, et ega mujale müüakse jahh neid belgia omi, Eesti autod tehakse ikka Rootsis.....ehhh....muidugi.... :D
Renaultil Poolas tehast ei ole, vaid on Prantsusmaal Lyonis. Osa juppe nagu mootorid, sillad ja krt teab mis veel on Volvoga samad ja tulevad samast jublakatehasest.....seega krt teab kust, aga mitte Poolast. Poolas asub Renaulti tehase esindus ehk diiler, kellele allub Baltikumi regioon. Seal aga autosid ei toodeta, vaid toimub ainult nn müügipiirkonna eest vastutuamine.
DAF on hollandi tootja, aga palju osi tehakse ka Belgias ja Inglismaal asuvates tehastes kahasse Leylandiga.
MB kohta ei teagi. Sellel on tehaseid nii saksas, türgis, poolas kui ka mujal.
Jutu mõte on selles, et tänapäeval enam ei teagi, kus su autod ja selle olevad jupid tulevad....loll on see kes müügimehe hülgemöla usub.
tõsi, tõsi, müügimehe juttu tuleb alati näputäie soolaga võtta. samuti nagu tundmatu isiku heietusi teemadel, millest too eriti ei jaga. slupskis tehakse ainult busse, volvodest tehakse nii sõidukaid, veokaid kui ka ehitustehnikat ikka ka rootsis lisaks muudele kohtadele - ise mitmes tehases käinud ja näinud. lyonis tehakse vaid osa renault rasketehnikast, neid tehaseid on mitmeid. "leylandiga kahasse" on tore, aga leylandi pankrotist on mööda oma paarkümmend aastat ainult. mersul poolas tehast ka pole
aga mis kõige toredam - wikipedia! saab igasugused linnalegendid enne sündi lämmatada
tutvudes müügiandmetega ilmnes tõsiasi, et renaultist kehvemini on müünud ainult iveco raskeveok. kas renaulti näol on tegemist viletsa autoga või väga nõrga müüja/esindusega?
ega ainult müügiportaalis autod aastaid ei seisa enne müüki. sama on ka skuba hoovis. siis mõni ullike ostab uue auto, millel sisemus mädaneb ja roostetab juba
Iveco ja uus Maz ongi tehnika poolest Renaultist üle. Peale selle on hind ka parem ning esindused suudavad garantiid pakkuda ja saavad garantiiremondi ja hooldustega hakkama erinevalt Betooni tänava Renaulti teenindusest.
käes on aasta 2013. maz pole enam ammu see, milleks sina seda kujutled. arvestades hinna/kvaliteedi suhet ja müügijärgset teenindust, siis on ta renoost üle.
ja mis pole vähetähtis, mazile suudetakse eestis ka garantiid pakkuda!
Hei sõber, tean mis aasta hetkel on. Alles käis mul töökojast "uus Maz" läbi. Jah on lääne mootor ja kast samuti külge poogitud, aga ülejäänus kahjuks progressi näha küll ei ole. Kes vähegi on rasketehnika tehnilise poolega kursis saab hästi aru, et Maz veoautode võrdlemine on lääne tehnikaga küll kohatu. Aga ausalt ma võtan mütsi maha meeste ees kes selle tehnikaga iga päev peavad tegelema.
kes siis eestis uut renaulti veokit müüb? skuba on ennast ehtinud renaulti logoga, aga uute autode nimekirjas on ainult ajalugu. renault trucksi kodulehe järgi pole neil üldse baltikumis esindust. volvo kodukal ka pole mingit infot.
kas siinne renaulti "esindus" on muutnud selle veokimargi nii marginaalseks tegijaks, et renault on loobunud baltikumi turust?
RENAULT TRUCKS kodulehel on ilusti kirjas, et RENAULT TRUCKSi esindaja Eestis oli ja on jätkuvalt SKUBA EESTI.
Uue korra järgi vastutab VOLVO emaettevõte Baltikumi müügipiirkonna käekäigu eest tervikuna, mitte ei ole diiler. Eelnevalt vastutas Baltikumi piirkonna käekäigu eest ainult RENAULT TRUCKS poola allüksus. Kui hästi või halvasti ta seda tegi, seda peab igaüks ise otsustama.
Tulevikus integreeritakse osades Euroopa riikides, kaasa arvatud Baltikumis ja Eestis ka mõlema margi HOOLDUSVÕIMEKUS, tänu millele kasvab oluliselt hoolduse kättesaadavus ja kvaliteet regiooniti.
käesoleval hetkel vanat Magnumit ENAM tellida ei saa, samas uut seeriat VEEL tellida ei saa. sealt ka tõenäoline paus RENAULT TRUCKSi müügitulemustes.
Oma isiklikku laadi kompleksid oleks viisakas välja elada mitte käesolevas foorumis, vaid pöörduda selleks RENAULT TRUCKSi Eesti esindusse. Kindlasti leitakse seal teie probleemidele lahendus.
Ehk siis autosid ja varuosi ostetakse Volvo st.Skuba jääb lihtsaks edasi müüjaks(loe tegeleb parseldamisega)kellel on ruumid ja rohkem mitte midagi.
Ehk ma ei näe põhjust osta varuosa ega autot skubast kuna samu asju saab ka Volvost ja tunduvalt odavamalt.(isiklik arvamus)
Mis puutub aga autode müüki,siis nö vanalt mudelilt uuele üleminek kestab 6 kuud kuni aasta.Paralleelselt müüakse mõlemat mudelit ja see on Volvo süsteem mis on töötanud aastast 1985.
Jutt et vana ei saa ja uut ka ei saa.No andke andeks.Enne kui plähmerdada kuskil foorumis võiks ikka endale "põhitõed" selgeks teha.
Tervitades: M (kahjuks olen töötanud selles ettevõttes)
J. jutt puhas vale.
esitatud lingil on arvatavasti vana info, mis on unustatud andmebaasist kustustada ja see näitab, et Baltikumis on paaris kohas võimalik renaulti hooldada. renault trucksi kodulehe andmetel pole Euroopas Baltikumi piirkonnas neil esindust. http://www.renault-trucks.com/
lähimad kohad kus saab uusi renault veokeid osta ametlikust esindusest on Soomes, Venemaal või Poolas ja kõigis nendes kohtades saab juba uusi renault veokeid tellida!
PS
see info arvatavasti ei sobi moderaatori arvates eelpool oleva valeinfo kõrvale. irw
paistab et veoki "doktor" on meist siin kõige targem. Või teab ta midagi, mida teised ei tea. Ehk sooviks ta ka teiste foorumlastega jagada oma info algallikaid ning lisada viite, kust tema väited pärit on.
uut veokit saab tellida lähiriikide esindustest, näiteks siit http://www.renault-trucks.fi/
kohalikud isehakanud "esindused", kes müüvad laoautosid, peavad veel ootama enne kui mõni autoke neile ka pudeneb.
fiat, ford, volvo ja kõik prantslased? mis ajast need on kvaliteedile rõhunud? igatahes mitte eestis. isegi volvo on millegipärast üle hinnatud ja kiidetud. kui võrrelda neid rekkasi? mõtlen sadulveokeid siis on ainult scania, man ja mb veokitootjad kelle toodangut ja hooldust ja töökindlust ja hinnataset võib normaalseks pidada kui mitte heaks. pole olemas odavat on vaid kas kallis osta või veelgi kallim üleval pidada. isegi ford on nüüd toonud turle sadulvekoki mida isegi euroopas pole veel nähtud. puhas aasia varjant. türgis on neid isegi nähtud aga keegi ostma küll ei tõtta. aga üldiselt maitse üle ei vaielda ja kui kellelegi mingi mark meeldib siis lasku aga käia. valikut on ja võimalusi sammuti. ostke, sõitke, tehke tööd ja saate targemaks.
uus renoo nähtud. kole kui öö.
mõni ime, et kohalik "ametlik" esindus neid müüa ei suuda. maz ja iveco on selle ebardi kõrval väga tegijad.
volvo ainuke eesmärk sellise käkerdise tegemisel oli vist renoo raskeveokite tootjate seast välja lükata.
Kas te siis ei tea, et kliendid maksavad Eesti - Saksa turbakoorma vedamise eest uue 8 prosega Scania V8 mehele 500eur rohkem, kui Magnumi pässile? :)))
renoo ja korralik tööloom. mis maailmas sa elad?
mõistliku hinnaga? ainult 2 veokit on renoost kallimad. kui see on mõistlik hind, siis on ostja lihtsalt loll.
Volvo võtvat kogu renoo asja täiega endale üle. nii hoolduse, müügi kui ka varuosad. ei tea kas seepärast et ei olda praeguse kohaga rahul või miskit muud aga sedaviisi külapeal räägitakse.
Poolenisti ongi juba võtnud.Pole sel renool kah häda midagi kui sisse toob sularaha.Elektroonikat peab kärpima kõikidel mudelitel peale garantiid.Ja tagasild läheb volvo oma alla nagu mürtsti,oleneb kes vingub ja kes sõidab edasi.
Renaulti omanikele ka lõpuks kaua oodatud head uudised:
Eestis on ümberkorralduse tulemusena nüüd Volvo Estonia OÜ Tallinna esinduses võimalik lisaks Volvo veokitele ja bussidele remontida ning hooldada ka Renault veokeid. Esialgu on integreeritud vaid Tallinna esindus.
nüüd võiks isegi Renaulti ostmist kaaluda, sest lõpuks ometi on olemas hoolduseks koht, kus veokist ka midagi teatakse ja osatakse oma tööd. teine hea uudis on see, et nüüd kehtib ka garantii Renault veokitele.
just paar päeva tagasi vestlesin tiba ühe autojuhiga, kel oli istumise all "predatori" lõustaga T440. 38000 km sõitnud. keskmiseks kütuse kuluks ütles 26-29l. kui käib hispaania mägedes, siis tuleb ringi keskmiseks 30-33 liitrit, 440 pidi sinna ikka lahjaks jääma. sõidu asendi pidi leidma mugava. ei ole nii, et nagu vanal magnumil, et rool liigub ainult ette-taha. saab ikka korraliku sõiduasendi tekitada. seda ei tea, kas ostéti see skubast või mitte. kui nüüd reisust tuleb, siis pidi minema käiguvalitsaga garantiiremonti. ei taha käiku sisse lülitada. kui juba omaks võtab, et nüüd tuleb sõitma hakata, siis ülejäänud käiguvahetused pidid ilusti toimima. hoovi peal oleva teise firma auto renul pidi olema selline jama, et poola tehas on pannud tagasilla alla vanade renaulti poltidega, nüüd pidi sild (ei saanudki aru) kas viltu all või sild ise kõver. kokkuvõtvaks öeldi, et noh... uus auto on uus auto, aga mis sa poolakate kokkupandust ikka tahta oskad.
uhked porgandikarva raudteeliikurid on samuti poolas kokku pandud aga mind isiklikult huvitaks, et kus asub see ülisalajane poola renoovabrik? sest kuskilt ei leia ühtegi viidet selle eksisteerimise kohta
Tõesti? Ja mis põhjusel Renault oma globaalsel kodulehel seda asukohta nii kiivalt varjab? Ning isegi poolakeelsel sissekandel Renault VI kohta pole sellest midagi räägitud, pigem räägitakse tootmisest Prantsusmaal ning Hispaanias.