Kas leidub ka neid, kes oleks valmis õppima metsaveoautojuhiks? Praeguses tööturuolukorras on küll nii, et head autojuhid on kindlalt paigas ja need, kes tööd otsivad on reeglina probleemsed (valdavalt probleem töösse suhtumisega). Noored eriti metsaveoautojuhiks ei kipu, sest töö pole kaugeltki nii auväärt kui rekkajuhiks olemine. Minu küsimus on: kui firma tagaks Sinu koolituse ja seejärel Sulle töö Eestis, mille tasu on võrreldav rekkajuhi tasuga välismaal, kas oleksid nõus hakkama metsaveoautojuhiks?
Tõsise huvi korral jäta oma kontaktandmed.
Siin ka yx tõsiselt huvitatu. Kas töö võimaldab "õhtaks koju naese manu" ? Kas selleks erikursus( pole nagu kuulnud), kaua väljaõpe võib aega võtta? Kas tehnika korralik? Mulle saab meilida : [email protected] või hel.peale 16.00 5012861 Tänan!
Asume Lõuna-Eestis.Uued autod.Palk vastavalt võimetele.Hetkel töötavad juhid 23 päeva,tunde reguleerivad ise aga mitte alla 270 tunni kuus.Hetkel olemas üks vahetus juht.Viimase kuue kuu keskmine palk 18000.- krooni kätte.
metsaveoautojuhi amet on minu jaoks küll liiga igav amet. kogu aeg need metsavahel kaerdamised on jamad. ja vaata graafik on ka jama. enamus masinad sõidavad kolmes vahetuses, ehk siis iga mees 8 tundi päevas ja nii vahetatakse auto 3 korda päevas, mis tähendab ka öötööd ebamugavates tingimustes. kui aga oled pikamaa-autojuht, siis seda probleemi pole. sõidad kogu aeg oma masinaga; kellegagi autot vahetama ei pea; ja sõidad vastavalt oma võimetele. metsaveoautojuhi töö on niisiis väga jama ja palgad on ka seal jamad. enne sõidan 15 000.- eest pikamaaveoautoga kui 20 000.- eest metsaveoautoga. loomulikult on see iga ühe enda maitse asi aga mina olen oma vitsad kätte saanud ja enam ei kavatse metsaveomasinaga sõitma minna.
Sina maru värk ei tea midagi ei metsa varastamisest ega ketaste lõhki sõitmisest.See et meil kettad natuke lõhki lähevad on normaalne,kellel ei lähe. Ma arvan et me oleme paras arengumaa ja meie käest ei saagi midagi enamat nõuda.Kümme aastat tagasi võis soomlane autot juhtida 14 tundi.Metsa varguses pole meie firmat mitte kunagi isegi süüdistatud.
kehva tunne on,kui intspektorid tulevad metsa serva ja tembeldavad sind-lihtsat töömeest metsavargaks.nii et üht-teist tean varastamise kohta.kui teil tõesti puhas värk,siis müts maha.aga kui udu ajate,siis kummid tühjaks!
Paraku loetakse sind kohe "probleemse töössesuhtumisega juhiks" ka siis, kui sa ei ole soovi seadusi rikkuda ning ei lähe sõitma tehnoseisundile mittevastava ning ülekaalus oleva masinaga või juhul, kui seadusega lubatud sõiduaeg on juba täis, st lõhkise kettaga.
Tean ja tunnen seda tööd ja olen nõus ka 3 vahetust tegema ja ikka kettad lõhki ei lähe .Aga,et nõnda tööd teha siis peaks ka palk olema 3x suurem mis motiveerib kõike seda.18000 on loomulikult vähe,Olen täis karsklane ja mittesuitsetaja ning soovin teha tööd aga mitte targutada.Meil nii või na.Eesti riigis on üldse midagi teha väga raske,sest kõigil on eesmärk kellelgi nahk alati üle kõrvade tõmmata.Aususega ja kongreetsusega teevad väga vähe tööd.Mina sellepärast ei müügi oma teadmisi,tahet nii odavalt.Kui on soov siis kirjuta.
huvi olemas, asun lõuna-eestis, ce ja ametikoolitus olemas, kuid mida pole, on kogemus metsaveokil ja töötamine haaratsiga. ei põlga ära metsa vahel manööverdamist ja kaalubusside eest pagemist.politseis paturegister samuti puhas...
Olen ka soomes tööl ja äkki on kohta metsaka peale? Oleksin ka nõus 2500 kätte sõitma!
Tegelikult tulge inimesed maa peale. Üle 1600 kätte ei maksa eriti keegi kui päevarahasi ei lisandu. Soomes on tunnipalk ja mitte keegi ei lase sul kettaid lõhki sõita ja ei maksa selle järgi palka!
jah sellistest meestest metsakajuhti ei saa isegi aastaarvu ei näe vähem siis teed metsas mis jube kitsas
ja veel niipalju et eesti metsakajuht teenib täpselt niipalju kui tööd teha viitsib või palju seda on 600-2500 eurini