Šveitsis tahetakse astuda erakorraline samm ning keelata veoautodele möödasõidud kiirteede valitud lõikudel.
Nii soovitakse vähendada raskeveokite kilomeetreid kestvate möödasõitude poolt tekitatud ummikuid ...
See on veokijuhtide ahistamine ja inimõiguste rikkumine. Tuleks kohtusse anda. Kas juht ei olegi inimene? Nagu tema on süüdi, et veok kiiremini ei liigu. Kuna juhid teevad teel olles tööd, neil on kindlaksmääratud tööaeg, siis neil peaks olema õigus ka möödasõita kui keegi ees tolkneb 70km/h. Üldjuhul sõiduauto juhid kasutavad teed kas ``lõbusõitudeks`` või lihtsalt punktist A-B jõudmiseks kus ei oma tähtsust kaua sõita see vahemaa läbi.
Nõustun eelkõnelejaga.Ja kuna ei meie oma asjapulgad eesotsas transpordiminister Kallasega ei ole suutnud tagada,et veokijuhi palk ei sõltuks läbitud kilomeetritest(milleks tõesti on iga päev vaid üheksa tundi aega),sis kajastuvad sellised otsused,mida on tehtud ka Belgias,Saksamaal,Hollandis,Luxembourgis otseselt veokijuhi palgas.Aga poest igasugu asju tahame kõik oma lastele,naistele,emadele-isadele,pruutidele,armukestele osta,aga veoautot tee peale ei taha...!?
Iga piirang vähendab veoki liikumiskiirust,mis kajastub lõppeks hindades.....
Ma sellega täiest nõus, et see seadus seal vastu võeti. Nagu siin keegi nuttis, et rekkameestel on ajakava. Mis sa arvad, et kui tavasõidukitega inimestel polegi vaja siis kindlaks ajaks näiteks tööle jõuda või kohtumisele? Need rekkamehed ummistavad koguaeg igalpool asju ära ja me väikeauto juhid oleme juba niigi kaua seda terrorit kannatanud mis rekkad valmistavad. Las need rekkavennad hakkaku öösiit sõitma ja päeval puhaku. See oleks parim lahendus.
Olen eelkõnelejatega samuti nõus.
kuna ise pean seda ametit ja sakslane juba rakenda seda tipp tundidel, et ei luba kolmerealise peal mööda sõitta siis oskan öelda,et midagi see paremaks kyll ei tee. Ja ummikuid tekitavad euroopas väiksed ise kellel on vaja pidevalt ringi vahtida, pauke teha ja kui kuulevad raadiost et on avarii siis kohale uudistama minna. sealt tulevad ummikud mitte sellest,et suured mööda üksteisest sõidavad. Aga nohh poodide ligi euroopas suuri niikuinii ei lasta,parklad on pidevalt umbes, eks siis keelake neil sõitmine ültse ära.
kuule tuusler kuda rekka takistab eestis sinu liikumist kui eestis sõidab rekka 90 kmh.
Tava sõidukaga saad sa varem liikuma hakata. rekkal aga hakkab töö aeg kohe jooksma.
Ja mina pean teie pärast hakkame varem ärkama? Ma pean teie pärast vähem puhanuma tööle minema? Näita mulle palju normaalseid töökohti on kus saab öösiti tööl käia? Aga tavainimesed enamus käivad tööl E-R hommikust õhtuni.
tuusler proovi suvel 30 kraadiga päev läbi magada ja siis öö läbi sõita , ei tea mitu ööd järjest vastu peaksid ? . kui väiksed sõidavad tööle keskelt läbi vast 15 kuni 30 minutit ja mõned sellest kaotavad pole vast hullu, aga kui 9 või 10 tundi tiksuda 10 - 20 kmh aeglasemalt kui sõita saaks on suht masendav
Tuuslerile võib ``andeksanda``. Ta ei ole raskeveokijuhi ametist ja sellega kaasnevatest ülitäpselt seadusega paika pandud töö-ja puhkeajast aimugi kus väiksemgi rikkumine võib tuua rahalise trahvi terve kuutasu ulatuses. Sinul on võimalus 10min varem tööle sõita kui sa tead, et hilineda võid. Veokijuht ei TOHI (unistada) isegi hea tahtmise korras 1min varem käiku sisse panna.
Keegi teil ei käsi rekkameheks hakata. Ise vaba tahe ja siis kannatage. Teil niigi kerge töö keerate vaid rooli ja istute päev läbi ja enamus ajast ka maanteel kus peab vaid sirgel sõitma ja panete mingi veojõukontrolli peale ja lebotate seal. Aga ikka te tulete vinguma kuigi teil nii kerge töö.
tuusler tõesti sõidavad veoautod ainult kiirteedel püsikiiruse hoidjaga . neil on isegi keeltud kiirteedelt maha sõita ja eriti ka mägedes sõita ning kitsamatel teedel kui 6 või 7 m. ja kui parklasse jõuad keerad puhkama mehed tulevad panevad ise koorma peale ja kinnitavad kõik ilusti ära et saaksid pärast välja puhanult edasi cruisida
kerge töö? tule proovi ise ,seda siis just suvel kuumaga ja talvel....siis pane tarka edasi..kerge töö! sina kui oled kodumaal ei tunne karjuvat vajadust elementaarsete asjade järele..sest oled igapävaselt nendega kokkupuutes...
Tuusler sa üldse kunagi autoga oled sõitnud?
Teiseks iga mees kes viriseb, et rekad ummistavad peaks pakkuma välja lahenduse asja parandamiseks. Ja lahendus ei ole öösel sõita sest näiteks minu teekonnale jääb ette kohti kust öösel ei või mööda sõita, iga ringisõit kasvatab transpordi hinda, mis kasvatab teie tarbitavate toodete hinda. Seega kui ei taha rekasi, vedage sõidutkatega. Vaadke kui odav on siis piima ja saia, naisele uusi kingi või jumal teab mida osta.
EL transpordivolinik peab tulema veokijuhtide palka reguleerima? Sellise asja jaoks on veokijuhtide ametiühing (nagu USA-s, kus muide on ka sõidumeerikud). Parteikomiteesse kaebamise ajad jäid vene aega (ja isegi siis ei saadud alati abi)
Ühe rekka möödasõit teisest võtab aega Haruteest kuni Keila jõeni, sest üks sõidab 89 ja teine 91 km/h - ei ühte ega teist huvita, et taga on 30 autot rivis ootamas, kuni tola mängimine lõppeb. Lõpuks vahetavad nad ju ainult kohad ära...
tahad üksi sõita vali kõrvalteed sõitmiseks. Raskeveoki järel sõita on hoopis pingevabam kui väikeste järel. Nimelt suured sõidavad ühtlase kiirusega ja meil kehtestatud kiiruse piiril. Väikesed hoopis on need kes tekitavad oma ebamäärase kiirusega möödasõidul probleeme. Mulle vähemalt tundub, et umbes iga teine sõiduauto ei oska ühtlase kiirusega sõita ja kui suur veok talle järgi jõuab, siis hakatakse oma sõiduviisakust demonstreerima.
Pärnu mnt on suvel lubatud 110 km/h ja sinu pingevaba sõit käib väga ikka teiste liiklejate arvel. Või arvad sa tõesti nagu nõuka ajal, et veoauto- ja bussijuht ongi need ainukesed, kes sel hetkel tööd teevad ja kellel peaks nagu voli olema kõike teha.
See 2km/h kiiremini sõit on täpselt oma mõttelaiskuse demonstreerimine ja ei maksa siis imestada, kui teised liiklejad selle kohta oma negatiivse arvamuse avaldavad...
Häda ongi selles, et inimesed ütlevad esmalt mida sülg suhu toob. Tänapäeva ühiskonna häda on osaliselt ka selles, et üksteise mõistmist, inimlikkust ja endasse vaatamist jääb järjest vähemaks. Ise sõidan igapäevaselt sõiduautoga 100km ja mind ei sega suured. Kui saan sõidan mööda kui ei saa pole ka häda midagi. eesti ei ole nii suur, et ma ei jõuaks sihtpunkti kui mõni veok ette jääb 85-90km/ h kiirusega. Kui vaja kusagile õigeks ajaks jõuda alustan lihtsalt mõni minut varem sõitu. Aga osasid kommenteerijaid lugedes, tundub, et kõiges on süüdi räpase, harimatud veokijuhid. Häbi peaks sellistel olema!
Alkoholi või narkootilise aine mõju all on aasta jooksul sõidukit juhtinud 18000-40000 elanikku, selgus Turu-uuringute AS-i tehtud uuringust.
Viimase 12 kuu jooksul on mootorsõidukit juhtinud alkoholi või ...
Kestvad kuumad ilmad muudavad teed pigiseks ning kohati libedaks, nõudes juhtidelt suuremat tähelepanu ning arvestamist kaasliiklejatega.
"Palun kõikidel liiklejatel liikluses olles olla tähelepanelikud ja ...
Transpordiamet hindab igal aastal Eesti sõidukipargi läbisõitude mahtu ning see on aasta-aastalt kasvanud – eelmisel aastal oli see 11,7 miljardit kilomeetrit.
"Sõidukipargi läbisõit oli Eestis 2022. aastal ...
Tänavu juunist hakkavad tehnoülevaatuspunktid koguma sõiduautodelt ja väikestelt tarbesõidukitelt tegeliku kütusekulu ja energiatarbimise andmeid, mis edastatakse Euroopa Komisjonile ja Euroopa ...
Selleks, et kevadine madal päike autojuhtimisel liialt ei kiusaks, väike meeldetuletus:
Vastu päikest sõites hoia eesliikujaga suuremat pikivahet ja enne manöövrit veendu korralikult selle ohutuses.
Kui ...
2022. aasta liiklusülevaatest selgus, et eelmisel aastal suurenes inimkannatanutega liiklusõnnetuste arv. Kokku toimus selliseid õnnetusi 1699, milles sai vigastada 1919 ja hukkus 50 inimest. Peamised ...
Kas Sina tead, mis liiklusmärgid on pildil?
Liiklusmärk nr 184 „Liiklusummik“ on vast paljudele juba autokoolist tuttav. Kuidas on lood liiklusmärk nr 598-ga?„Sõiduradade liitumiskoht” osutab sõiduradade ...
Aastal 2022 kõrvaldas politsei liiklusest 6586 sõidukijuhti, kes olid rooli istunud selleks sobimatus seisundis. Võrreldes aastaga 2021 on selliste juhtide osakaal suurenenud 9,7%.
Kui vaadata numbreid, ...
Aasta alguses võetakse ikka kokku eelmisel aastal toimunut.
Väike ülevaade sellest, millised sõidukid jäid oma liikluskäitumisega eelmisel aastal silma. Loomulikult mängib TOP10-s oma osa see, kui levinud ...
Hea autojuht!
Kas tead millises tulede lüliti asendis Sinu sõidukil põlevad lähituled koos ääretuledega? Millal viimati tegid enne sõidu alustamist tiiru ümber sõiduki veendumaks, et kõik tuled on ...
Eesti uute sõiduautode turul novembris suuremaid muutusi ei toimunud ja müük püsis mullusel tasemel.
Novembris müüdi Eestis 1428 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta novembrikuu müüginumbritele alla 0,9%. ...
Nagu ikka, tuleb talv ootamatult ja läheb aega enne kui liiklejad talveoludega kohanevad. Väike meeldetuletus turvaliseks kohalejõudmiseks:
* Varu aega kohalejõudmiseks. Leia aeg ka selleks, et enne sõidu ...
Tähelepanu!1. detsember on päev, kui liikluses osaleval M1, N1, O2, ja kerega L6e ning L7e kategooria sõidukil peab kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega). Naastudeta ...
Politsei kirjutab Liiklusjärelevalvekeskuse Facebooki lehel juhilubade taotlemisega seonduvast.
Sellel aastal on politsei liiklusest kõrvaldanud juba rohkem kui 3000 juhti, kellel puudub vastava kategooria ...
Politsei kirjutab Liiklusjärelevalvekeskuse FB lehel tulede korrektsest kasutamisest.
Pimedal ajal parkides/peatudes rõõmustab üks väike liigutus tuledelülitiga paljusid kaasliiklejaid ja teeb sõiduki ...
Politsei tuletab Liiklusjärelevalvekeskuse FB lehel meelde kõik olulisemad nõuded talverehvidele.
M1, N1, O2, ja kerega L6e ning L7e kategooria sõidukil peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama ...
Transpordiamet teavitab, et 1. novembrist jõustub majandus- ja taristuministri määrus, mille järgselt saab alustada kütusena surumaagaasi ja veeldatud maagaasi tarbivate sõidukite kontrollimist vastavat ...
Väike palve politseiametnikelt, kes osalevad „puhumiskontrollis.“ Selles, et kontroll oleks kiire ja Sinu jaoks võimalikult vähe aega nõudev:
- Märgates puhumiskontrolli on juba hilja tee äärde seisma ...
Iveco toob turule ainulaadse kiirteeninduspaketi Iveco Topcare, mis tagab klientidele ootamatute ja erakorraliste hooldustööde ajal laiapõhjalist tuge. Uudse teenuse eesmärk on sõiduk alati võimalikult ...
Liiklusjärelevalvekeskus kutsub kõiki kuni reedeni jagama infot kohtadest, kus autojuhid liiklejate hinnangul pidevalt kiirust ületavad.
Oma tähelepanekutest tuleks teada anda veebilehel ...
Meeldetuletus teemal, mis autojuhtidel ikka ja jälle meelest kipub minema – parkimine kõnniteel. Politsei teeb taas puust ja punaseks ette:
LS § 20 lg 4 p 3 kohaselt tohib mootorsõidukit parkida osaliselt ...
Tegemist on siis olukorraga, kus manöövrit ei õnnestu lõpuni teha ning tulemuseks on kinnisõidetud ristmik, kust ka teised sõitjad enam edasi ei saa. Alati ei ole tegu pahatahtliku või teadliku ...
Statistika järgi juhtub ühes päevas keskmiselt ligi 100 kindlustusjuhtumit. Päris tuntava osa nendest juhtumitest moodustavad ka olukorrad, mis on seotud kokkupõrgetega reastumisel.
Kuidas ohutult ...
Eesti Liikluskindlustuse Fond (LKF) avas uue kindlustusturu ülese veebiteenuse, mille abil saab vormistada liiklusõnnetusi mobiiltelefonis paberivabalt. Rakendus töötab veebilehel avarii.lkf.ee eesti, vene ...
Transpordiamet alustab esmaspäeval, 18. aprillil lubatud suurimate piirkiiruste tõstmist eraldatud sõidusuundadega riigiteedel. Tänavu tõstetakse lubatud suurimat piirkiirust neljarajalistel ja 2+1 eraldatud ...
Viimaste nädalate kütusehinnad mõjutavad kõiki, kuid kas teadsid, et sõidukijuhina õigeid valikuid tehes võib sinu sõiduki kütusekulu asulasisesel teel olla kuni 40% väiksem? Politsei juhendab oma Facebooki ...
Seoses 11. märtsil Ropka raudteeülesõidukohas toimunud reisirongi ja veoauto kokkupõrkega tuletab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) meelde raudteeülesõidukoha ületamise nõudeid, mis on ...
Paljudesse autodesse on jõudnud üks olulisimaid juhiabisid, milleks on automaatne pidurdamine. Isegi kui halvima vältimine pole enam võimalik, hoolitseb see lahendus selle eest, et kokkupõrke tagajärjed ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt juhtus möödunud aastal rekordiliselt palju liiklusõnnetusi. Mullu registreeriti 35 900 liikluskindlustuse juhtumit, neist 33 200 Eestis ning 2700 ...
2021. aastal toimus 1564 inimkannatanuga liiklusõnnetust, milles sai vigastada 1763 ja hukkus 55 inimest. Võrreldes 2020. aastaga suurenes liiklusõnnetuste arv peamiselt kergliikuriõnnetuste lisandumise ...
Transpordiamet hakkab alates 3. veebruarist teavitama sõiduki omanikke tootjate poolt välja kuulutatud parandusmeetmete kampaaniatest ning see info muutub nähtavaks ka Transpordiameti e-teeninduse sõiduki ...
Eile pöörasid Liiklusjärelevalvekeskuse patrullid suuremat tähelepanu autojuhtide fooritulede juures käitumisele. Mõne tunniga peatati paarkümmend sõidukit ning politsei lisas seepeale väikse ...
Lõuna prefektuur tegi ära tänuväärse töö ja jagab detailsemat infot mobiilsete kiiruskaamerate kohta, mida sa võib olla ei teadnudki. Ja kui teadsid, siis kordamine on tarkusega sugulussidemetes!
kui ...
Alates 1. maist peavad mopeedautode omanikud viima enda sõidukid kuue kuu jooksul tehnoülevaatusele. Mopeedautodele loodav tehnoülevaatuse kohustuse eesmärk on muuta nende liikluses osalemist ohutumaks ning ...
Jah, see on tingitud külmast, aga mitte päris nii nagu inimestel. Pigem on tegu lume ja temperatuuri ning füüsikaga.
Kui te olete käinud rehvivahetuses, siis teate, et rattaid tuleb tasakaalustada. ...
Tänasest püüab Risti lähedal Rõuma külas Haapsalust Tallinna poole sõitvaid kiiruseületajaid uus kiiruskaamera. Ametlikult Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla maantee nime kandvale teele püstitati kaamera 44,7. ...
Pime külm ja vastik. Ja pime. Selline aastaaeg, eriti kui lumi ka ära sulab. Seega on ülioluline teada, kuidas õigesti käituda, et kõik oleks maksimaalselt turvaline.
Halva nähtavuse korral või pimeda ajal ...
Transpordiamet sõlmis esimese turvalise veoautode parkla ehituslepingu, millega rajatakse 104-kohaline parkla Tallinna ringtee äärde 1,5 km kaugusele peatselt valmivast Väo liiklussõlmest.
Rajatav parkla on ...
Teisipäeval, 23. novembril hakatakse Eesti riigiteedel eemaldama suvise suurima lubatud sõidukiiruse 110 km/h liiklusmärke ning kehtima hakkab talvine teehoolduskord.
Kõigil 2+1 ja teatud 2+2 teede lõikudel ...
Asi, mis on kõige pimedamal ajal vaja kiiresti ja väga paljudeni viia. Jalakäijatel võib liigeldes tekkida petlik arusaam, et autotulede valguses on ju kõik näha, sest nad lähtuvad enda vaatepunktist.
...
Valitsus kinnitas järgmise aasta eelarve, millega jätkuvad ka raudteede ja maanteede ehitustööd. Lõpuni jõuab Võõbu-Mäo teelõigu neljarajaliseks ehitamine, mis on viimane lõik Kose ja Mäo vahelisest 40 ...
Ehkki avalikkuses armastatakse rohkem rääkida nafta maailmaturuhinnast ja selle mõjust meie tanklate postihindadele, on ilma suurema kärata kerkinud ka õlide ja määrdeainete hinnad, mis löövad eelkõige ...
Mööda maanteid sõites võib näha, et teeviitadel on lisaks lähimatele linnadele märgitud ka numbrid, mis on harilikult punase, valge, kollase või rohelise taustaga. Need numbrid ei ole sinna pandud ...
Eesti ajakohastas mootorsõidukitele ja haagistele kehtivaid nõudeid ja olulise muudatusena ei või olla sõiduki läbisõidumõõdiku näitu muudetud. Samuti on ajastutruudel autodel lihtsam musta numbrimärki saada ...
Rahvusvahelise riigihanke tulemusena sõlmis Transpordiamet lepingu ettevõttega IB Foor/Traffest, loomaks Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel kindlatele teelõikudele nutikad liikluslahendused.
Eelkõige on ...
DAF esitles XF, XG ja XG+ seeria veokite uut põlvkonda, mille juures on märkimisväärset üksjagu. Kabiin kasvas veel suuremaks (XG+ puhul on kogumaht 12,5 m3 ehk 14% enam kui varem) ja 222 cm pikkune voodi on ...
Esmaspäeval algab riigimaanteel nr 10 Risti – Virtsu – Kuivastu kilomeetritel 65,0 kuni 67,4 asfaltkatte taastusremont, mistõttu praamile kiirustajatel tasub varuda lisaaega.
Töid teostatakse Virtsu ...
Transpordiamet alustab 6. aprillil 2021 lubatud suurimate piirkiiruste tõstmist eraldatud sõidusuundadega riigiteedel.
Tänavu tõstetakse lubatud suurimat piirkiirust neljarajalistel ja 2+1 eraldatud ...
Viimastel päevadel on sagenenud paljude eksamineerijate haigestumine ja kohustuslikku eneseisolatsiooni jäämine, mistõttu on suur oht eksamineerimise teenuse katkemisele, teatas Transpordiamet.
Arvestades ...
Renault lubab aasta lõpupoole maha saada esimeste vesinikukaubikute partiidega. Kütuseelemendiga tarbesõidukite ning neile sobivate tanklate väljatöötamiseks löödi käed tunnustatud tegijate Faurecia ja Plug ...
KOMMENTAARID (18)